فصل چهارم خانه‌ی پوشالی چهاردهم اسفند ماه پخش خواهد شد

۲۵ آذر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
خانه‌ی پوشالی

نتفلیکس در جریان مناظره‌ی جمهوری‌خواهان، اولین تبلیغ فصل بعدی خانه‌ی پوشالی را منتشر کرد.

“پیشرفت، شتاب به سمت جلو، انجام کارها. این سه مورد آرمان‌های من هستند.”

نتفلیکس تاریخ شروع پخش فصل چهارم سریال «خانه‌ی پوشالی» (House of Cards)  را هم‌زمان با پخش مناظره‌ی نهایی جمهوری‌خواهان در سال ۲۰۱۵ اعلام کرد. این شبکه‌ی استریمی برای معرفی فصل جدید سریال‌اش از یک پوستر تبلیغاتی غیرواقعی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای شخصیت کوین اسپیسی، یعنی «فرانک آندروود» (Frank Underwood) اعلام کرد. در این پوستر فرانک آندروود در مقابل رنگ‌های پرچم آمریکا لبخند می‌زند. پخش فصل چهارم از چهاردهم اسفند ماه آغاز خواهد شد.

خانه‌ی پوشالی یک سریال درام سیاسی آمریکایی است که براساس رمانی نوشته‌ی «مایکل دابز» (Michael Dobbs) ساخته شده. هر فصل آن سیزده قسمت دارد و اولین فصل آن در سیزدهم بهمن ماه سال ۹۱ از طریق سرویس استریم نتفلیکس به نمایش گذاشته شد.

داستان خانه‌ی پوشالی در ایالت واشنگتن شکل می‌گیرد و ماجرای «فرانک آندروود»، یکی از دموکرات‌های کاخ سفید را به تصویر می‌کشد. او به عنوان شخصیتی تشنه‌ی قدرت معرفی شده که سعی دارد به کمک همسرش «کلر آندروود» خود را به مقام‌ها و سمت‌های بالاتر برساند. به طور کلی، درون‌مایه و مفاهیم اصلی این سریال، پیامدگرایی سنگدلانه، قدرت‌طلبی و سیاست‌مداری است.

نتفلیکس علاوه بر این پوستر، وب‌سایت غیرواقعی FU2016.com را هم به عنوان یک سایت تبلیغاتی کمپین برای این شخصیت تشنه‌ی قدرت راه‌اندازی کرد. در این وب‌سایت یادداشتی از شخصیت اصلی داستان را می‌بینیم که نوشته: “پیشرفت، شتاب به سمت جلو، انجام کارها. این سه مورد آرمان‌های من هستند. من برای چیز‌های بی‌فایده مثل تعلل سیاسی هیچ صبر و تحملی ندارم. شما هم باید همین‌طور باشید. به من ملحق شوید. بیایید با همدیگر آستین‌های‌مان را بالا بزنیم. بیایید افراد کله‌شق و کوته‌بین را کنار بگذاریم و به واشنگتن یک پیام رسا و شفاف بفرستیم.”

درباره‌ی فصل بعدی خانه‌ی پوشالی اطلاعات و جزییات چندانی ارایه نشده است. در اخبار قبلی گفته شده بود که بازیگر جدیدی در فصل چهارم به جمع بازیگران اضافه شده است. حضور «رابین رایت» (Robin Wright) بازیگر کلر آندروود در فصل چهارم معلوم نیست.

منبع: Netflix YouTube

راهنمای تماشای سریال
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar امیر

    این سریال بسیار جذابه و تا حدی واقعیت پشت پرده سیاست آمریکا رو نشون میده اما سعی میکنه ذهن مخاطب رو از سلطه صهیونیست بر سیاست آمریکا دور کنه

  2. Avatar بابک

    کسی میدونه کلر آخر ولش میکنه یا نه؟برمیگرده؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه