پوشش زنده کنفرانس مایکروسافت در E3 2017

۲۱ خرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همانند شب گذشته، امشب یا بهتر بگوییم بامداد دوشنبه ساعت ۱:۳۰ قصد داریم کنفرانس مایکروسافت در E3 2017 را به صورت زنده پوشش دهیم. حتما در چند روز گذشته متوجه شده‌اید که خبرها و شایعات مختلفی درباره کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو منتشر شده است. مایکروسافت قصد دارد در این کنفرانس از ایکس‌باکس اسکورپیو رونمایی کند. قطعا شاهد قیمت، تاریخ عرضه و ظاهر این محصول خواهیم بود. حتی باید انتظار معرفی شدن کلی بازی جدید را داشته باشیم.

همین دیشب شرکت الکترونیک آرتز بازی Anthem را معرفی کرد و مشخص شد که این بازی بهترین کیفیت را روی اسکورپیو دارد. همین موضوع باعث شده که منتظر بازی‌های دیگر باشیم. به احتمال زیاد Assassin’s Creed جدید هم در این رویداد معرفی خواهد شد. شاید بخش‌هایی از Red Dead Redemption 2 را هم ببینیم. قطعا Forza MotorSport 7 هم در این رویداد حضور خواهد داشت. با این حال هنوز کلی بازی دیگر برای این مراسم در نظر گرفته‌ شده‌اند که چیزی از آن‌ها نمی‌دانم.

قطعا برنامه امشب مایکروسافت یکی از هیجان‌انگیزترین کنفرانس‌های E3 امسال خواهد بود. اگر شما هم مثل ما نسبت به این مراسم هیجان‌زده هستید، ساعت ۱:۳۰ بامداد دوشنبه، یعنی امشب، به دیجی‌کالامگ بیایید.

می‌توانید انتظار پخش زنده‌ی کنفرانس و لایو بلاگ متنی این رویداد بزرگ را از دیجی‌کالامگ داشته باشید.

‌‌‌‌‌
Watch live video from Xbox on www.twitch.tv

لایو بلاگ زیر خودش آپدیت می‌شود و نیازی به فشردن کلید F5 نیست.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۵ دیدگاه
  1. Avatar سهند

    امیدوارم دیجیکالا از این جو اپل پرستیش کمی کم کنه و کمی بیشتر به مایکروسافت و خبرهای مرتبط با اون بپردازه و مجبور نباشیم برای پیگیریه اخبار مایکروسافت بیایم ته صفحه دیجی تا لینکه اخبار مایکروسافت رو پیدا کنیم!

  2. Avatar BLACK

    امیدوارم دیجیکالا به زودی یه پیج تو سایت واسه xbox one x بزنه. نشه مثه سویچ که هنوز هیچ اثری ازش تو سایتتون نیست

  3. Avatar ابوالفضل

    ممنون از پوشش فوق العاده دی جی کالا.کاش ویدئو زیر نویس داشت.
    پایین من گفتم کاشکی قیمتش زیر ۵۰۰ دلار باشه.(البته. نه ۴۹۹ دلار).
    دقیقا ۴۹۹ دلار شد.هرچی هست خوبه.تو عمرم اینقدر منتظر ۱۶ ابان(تاریخ عرضه ایکس باکس وان ایکس)نبودم.امیدوارم کپی خور بشه و ما راحت تر بتونیم بازی ها رو تهیه کنیم.
    هرچند ایکس باکس از نظر قدرت بیشتره ولی بازی های اختصاصی سونی ی چیز دیگس.

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه