این ۵ چت‌بات مسنجر فیسبوک را می‌شناسید؟

۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فیسبوک اوایل این هفته در کنفرانس F8 اعلام کرد پلتفرمی را برای توسعه‌دهندگان ایجاد کرده تا با استفاده از آن چت‌بات‌ هایی ایجاد کنند که در محیط مسنجر کار کنند. در حال حاضر هم برخی از این ربات‌ها در محیط مسنجر فعال هستند بنابراین نگاهی به ویژگی‌های آنها تصویری اجمالی از آنچه احتمال دارد در آینده اتفاق بیفتد در اختیار ما قرار خواهد داد.

 ‌‌۱- چت‌بات CNN

   اگر می خواهید آخرین سرخط خبرها را بدانید می توانید از ربات CNN سوال کنید. البته باید بدانید که سر و کار داشتن با این ربات کمی صبر و حوصله می‌طلبد. ظاهرا این ربات در فهمیدن کامل جمله‌ها و پاسخ دادنشان کمی مشکل دارد بنابراین بهترین راه تایپ کردن کلیدواژه‌هایی مثل «آخرین اخبار» یا یک اسم مثل «ترامپ» است.

 ۲- چت‌بات سفارش گل

    برای سفارش دادن گل و گیاه می‌توانید به ربات ۱-۸۰۰-flowers با پسوند دات کام مراجعه کنید. به ربات که سلام کنید در پاسخ ازتان می‌خواهد گل‌ها و آدرس مورد نظرتان را وارد کنید تا آن‌ها را برایتان ارسال کند.

 ۳- چت‌بات Uber

    با استفاده از این ربات که مربوط به حوزه حمل و نقل و خودرو است، می‌توانید خودروهای مورد نظرتان را سفارش دهید. فقط کافی است آیکون خودرو مورد نظرتان را وارد کنید.

messenger-2

  ۴- چت‌بات Sure

    این ربات به شما رستوران پیشنهاد می‌دهد. البته فعلا رستوران‌های پیشنهادی آن محدود به حومه سا‌ن‌فرانسیسکو است. این ربات رفتاری انسانی دارد. در پایان جمله‌هایش از اموجی‌ها استفاده می‌کند و جمله‌هایی که به کار می‌برد بسیار طبیعی به نظر می‌رسند.

  ۵-چت‌بات Hi poncho

    پونچو رباتی است که در حوزه آب و هوا کار می‌کند. می‌توانید آن را برنامه ریزی کنید تا برایتان هشدارهای آب و هوایی بفرستد. اما اگر سوالی که از آن می‌پرسید به طور شفاف و صریح درباره آب و هوا نباشد، این ربات نمی‌تواند به سوالات متفرقه شما پاسخ دهد. از پونچو فقط می‌شود درباره آب و هوا سوال پرسید.

‌‌

منبع: .Inc

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه