امکان استفاده از چند حساب کاربری به صورت آزمایشی در اینستاگرام فراهم شد

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
برنامه‌ اینستاگرام

در بروزرسان ۷.۱۲.۰ برنامه‌ی اینستاگرام که برای گوشی‌های اندرویدی عرضه خواهد شد، قابلیت پشتیبانی از چند حساب کاربری به وجود آمده است.

تاریخ عرضه‌ی بروزرسان جدید اینستاگرام برای iOS مشخص نیست.

اضافه شدن این قابلیت به اینستاگرام را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین تغییرات این نرم‌افزار محبوب در پنج سال گذشته دانست. با این بروزرسان کاربران می‌توانند با چند حساب کاربری مختلف به برنامه‌‌ی اینستاگرام وارد شوند و برای چک کردن حساب‌های کاربری مختلف نیاز به خارج شدن از برنامه و ورود با حساب کاربری جدید نخواهد بود.

البته به نظر می‌رسد که این بروزرسان در حال حاضر در اختیار تمام کاربران نسخه‌ی اندرویدی این نرم‌افزار قرار نگرفته و تنها کاربران محدودی به آن دسترسی دارند. شرکت اینستاگرام هم هنوز اعلام نکرده که این بروزرسان در چه تاریخی در اختیار تمام کاربران قرار می‌گیرد.

اگر شما از جمله کاربران خوش‌شانسی هستید که این بروزرسان را دریافت کرده‌اید، گزینه‌ی (Add Account) را که در زیر منوی (Clear Search History) قرار گرفته، مشاهده خواهید کرد. کاربران می‌توانند با وارد شدن به این منو یک حساب کاربری جدید درست کنند یا حساب‌های کاربری دیگری را به برنامه اضافه کنند.

برنامه‌ اینستاگرام

هنوز مشخص نیست که این ویژگی در چه تاریخی برای گوشی‌های آیفون یا تبلت‌های آیپد عرضه می‌شود. این احتمال هم وجود دارد که چند قابلیت دیگر هم در نسخه‌ی iOS به این برنامه اضافه شود.

‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Android Police

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar حافظ

    به نظر ایده ای خوبی نمیاد ! اونایی که به صورت نرمال از این برنامه استفاده میکنن به نظر یک اکانت هم براشون کافی باشه ! آمممممااااااااا !!! برا اونایی که تجارت اکانت و فالوور میکنن شاید فرصت به حساب بیاد ! که اینم از نظر من اصلا خوب نیست ! مدیران این برنامه باید کمی محدود تر کنن فعالیت هارو نه اینکه افساررو بیشتر از پیش شل کنن !!

  2. Avatar امیر

    چقدر بد :((((((((

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه