هدیه تولد یک‌سالگی دیجی‌کالا مگ؛ دانلود کنید و بخوانید!

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دیجی‌کالا مگ یکساله شد. طی این یک سال ۱۰ هزار عنوان مطلب منتشر کردیم. بسیاری از آن‌ها اخبار روز دنیای علم و فناوری بودند و بخش عمده‌ای هم به مقاله‌هایی اختصاص داشتند که در سه حوزه‌ی اصلی دیجی‌کالا مگ، یعنی «فناوری دیجیتال»، «سرگرمی دیجیتال» و «دانش و فناوری» نوشته شدند. بعضی از آن‌ها مجموعه مقاله‌های دنباله‌داری مثل مدرسه‌ی عکاسی با موبایل و بیوگرافی مشاهیر دنیای فناوری هستند. بعضی دیگر درباره‌ی بازی‌های ویدیویی نوستالژیکی هستند که ۲۰ سال پیش بازی می‌شدند. یا اصلا مقاله‌هایی که رابطه‌ی انسان با جهان و انسان با فناوری را بررسی می‌کنند.

این مقاله‌ها که اصطلاحا تاریخ مصرف ندارند را در قالب چند مجموعه کتاب PDF در آوردیم و این‌جا برای دانلود گذاشتیم. مقاله‌ها در چهار مجموعه‌ی «بازی و سرگرمی»، «دانش»، «بیوگرافی» و «عکاسی موبایل» هستند و هرکدام زیرمجموعه‌های خود را دارند. کتاب‌هایی که تهیه کرده‌ایم کاملا مناسب خواندن روی گوشی، تبلت، کتاب‌خوان و نمایشگر رایانه هستند. با این حال اگر دوست داشتید می‌توانید آن‌ها را چاپ بکنید.

لینک دانلود هرکدام از کتاب‌های PDF را می‌توانید در قسمت زیر ببینید و با کلیک روی هرکدام آن‌ها را دانلود کنید. با این حال می‌خواهیم قبل از آن یک کار برای ما انجام دهید. برای اینکه بتوانیم تعامل بهتر و بیشتری با خوانندگانمان داشته باشیم، از شما می‌خواهیم که به صورت اختیاری، نام، نام خانوادگی، ایمیل و شماره‌ موبایل خود را در فرم زیر وارد کنید. در این صورت می‌توانیم با شما ارتباط قوی‌تری داشته باشیم. ارتباط قوی‌تر و نزدیک‌تر با شما بر کیفیت کار ما می‌افزاید و باعث افزایش سطح تعامل با خوانندگان همیشگی دیجی‌کالا مگ می‌شود.

برای تشکر از کاربرانی که اطلاعات صحیح برایمان ارسال کرده‌اند به قید قرعه به پنج نفر، کدهای تخفیف ۱۰۰ هزار تومانی خرید از دیجی‌کالا ارسال خواهیم کرد.

 

نام خود را ثبت کنید:

‌‌‌

    دانلود کنید:

     

    Magazine_Mobile

    MagazineـBiography

    Magazine_Science

    Magazine_Game

    برچسب‌ها :
    دیدگاه شما

    ۴۴ دیدگاه
    1. Avatar بهنام

      بسیار عالییییییییییییییییییییییییییی
      دست گلتون درد نکنه
      فدامدا

    loading...
    بازدیدهای اخیر
    بر اساس بازدیدهای اخیر شما
    تاریخچه بازدیدها
    مشاهده همه