کشف یک جسد وسط بازی Pokémon Go!

۲۴ تیر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر اهل بازی‌ کردن باشید، دست‌کم باید اسم مجموعه‌بازی‌های پوکمون (Pokémon) را شنیده باشید. محبوبیت این بازی‌ها باعث شده نه‌تنها قسمت‌های مختلف آن برای پلت‌فرم‌های مختلف عرضه شود، بلکه از روی آن انیمه هم ساخته شود. همان‌طور که احتمالا می‌دانید جدیدترین قسمت بازی‌های پوکمون با نام Pokémon Go برای پلت‌فرم موبایل عرضه شده و در آن از فناوری واقعیت افزوده استفاده شده است. اما شاید کسی فکرش را هم نمی‌کرد که این سبک بازی باعث کشف یک جسد شود!

دختر ۱۹ ساله که دنبال یک پوکمون زیر آب می‌گشته، ناگهان چشمش به یک جسد شناور روی آب می‌افتد.

جدای از همه‌ی حرف‌هایی که درباره‌ی دردسرهای احتمالی این مدل بازی کردن گفته می‌شود و البته در کنار دردسرهای واقعی‌ای که پلیس سیدنی به آن اعتراف کرده، به‌تازگی یک اتفاق جدید افتاده و آن پیدا کردن جسد یک مرد توسط دختر ۱۹ ساله‌ای است که داشته در کنار رودخانه‌ با گوشی‌اش Pokémon Go بازی می‌کرده.

او دنبال یک پوکمون می‌گشته که بنا به نشانی‌ها باید زیر آب بوده باشد، اما ناگهان چشمش به یک جسد شناور روی آب می‌افتد و فورا با پلیس تماس می‌گیرد. طبق گزارش‌های پلیس احتمالا این مرد به‌دنبال یک تصادف از روی پل داخل آب افتاده و سپس بر اثر غرق شدن درگذشته است.

ایده‌ی اصلی ترکیب بازی Pokémon Go با واقعیت افزوده به این خاطر بوده که بازی‌کننده‌ها را وادار به حرکت کند. برای این بازی جدید نمی‌توانید یک گوشه بنشینید و مجبورید برای مبارزه با پوکمون‌هایی که دیگران ساخته‌اند، از خانه بیرون بروید. به این‌ترتیب دنیای بازی‌های شما با دنیای واقعی ترکیب می‌شود.

پلیس پیش از این هم درباره‌ی این بازی تذکر داده و به بازی‌کننده‌ها گفته بود از آن‌جا که این بازی شما را وا می‌دارد به جست‌وجو در محیط‌‌هایی بپردازید که ممکن بود هیچ‌وقت سراغ‌شان نروید، باید مواظب خود و اطرافیان‌تان باشید. ضمنا بهتر است این بازی را در محیط‌های امن تجربه کنید یا از افراد کم‌تری برای بازی دعوت کنید تا ازدحام باعث آسیب رسیدن به کسی نشود.

منبع: Ubergizmo

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه