با هدست هم می‌توان با کورتانای ایکس‌باکس وان صحبت کرد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت در E3 امسال بود که کورتانا را برای کنسول ایکس‌باکس وان به نمایش در آورد. در آن زمان به نظر می‌رسید که برای استفاده از این دستیار صوتی به دوربین کینکت (Kinect) نیاز خواهد بود. به‌تازگی مشخص شده که برای استفاده از کورتانا در ایکس‌باکس وان به کینکت نیازی نیست.

مایکروسافت اعلام کرد که کاربران می‌توانند به وسیله دوربین کینکت و میکروفن قرار گرفته روی هدست با کورتانا صحبت کنند.

مایک نیکولز (Mike Nichols) مدیر بازاریابی بخش ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت در مصاحبه‌ای با سایت Polygon گفت که کاربران با استفاده از هدست، میکروفن و یا تایپ کردن می‌توانند با کورتانا کار کنند. مایکروسافت اعلام کرد که در حال حاضر کورتانا برای افرادی که در برنامه‌ی پیش نمایش ایکس‌باکس ثبت نام کرده‌اند عرضه خواهد شد. این دستیار صوتی به شکل رسمی از سال آینده در اختیار تمام کاربران این کنسول قرار می‌گیرد. البته نیکولز گفته که استفاده از کینکت بهترین تجربه‌ی کار با کورتانا را به همراه می‌آورد.

Cortana for Xbox One

مایکروسافت در حال حاضر روی قابلیت تشخیص صدای کینکت کار می‌کند تا کاربران بتوانند با حرف زدن ارتباط بهتری با کورتانا برقرار کنند. نیکولز در این‌باره گفت:” کاربران به خوبی با حرکت دادن دست می‌توانند با کینکت کار کنند؛ اما افراد زیادی از آن استفاده نمی‌کنند. ما سعی کردیم کاری کنیم که همه بتوانند از این دوربین برای کنترل کردن ایکس‌باکس وان استفاده کنند. درحال حاضر دیگر مهم نیست که چه کسی کینکت دارد و چه کسی کینت ندارد. این به‌روزرسان باعث می‌شود افرادی که کینکت دارند از آن بهتر استفاده کنند و ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه کرده‌ایم تا کسانی که ایکس‌باکس وان را بدون کینکت خریده‌اند هم آن را خریداری کنند.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه