مشخصات سخت‌افزاری گلکسی S7 توسط بنچمارک AnTuTu لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Galaxy S7

به‌تازگی اطلاعات جدیدی از گوشی گلکسی S7 در بنچمارک AnTuTu منتشر شده که در آن به وجود تراشه‌ی اگزینوس ۸۸۹۰ و صفحه‌نمایش ۵٫۱ اینچی اشاره شده است.

گلکسی S7 با شماره مدل SM-G930F، صفحه‌نمایش ۵٫۱ اینچی، ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و تراشه‌ی اگزینوس ۸۸۹۰ در بنچمارک AnTuTu دیده شد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، مدل ۵٫۱ اینچی گوشی گلکسی S7 با شماره مدل SM-G930F شناخته می‌شود و از یک صفحه نمایش QHD بهره می‌برد. البته مهم‌ترین بخش اطلاعات لو رفته از این گوشی وجود تراشه‌ی اگزینوس ۸۸۹۰ است. در گذشته به این موضوع اشاره شده بود که سامسونگ قصد دارد پرچم‌دار جدیدش را در دو مدل با تراشه‌های اگزینوس ۸۸۹۰ و اسنپ دراگون ۸۲۰ عرضه کند.

مدلی که در بنچمارک AnTutu قرار گرفته از چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد. همچنین مشخص شده که این گوشی یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی جلو دارد.

این گوشی فعلا مراحل پیش تولید را پشت‌سر می‌گذارد و سامسونگ در حال آزمایش کردن تلفن همراه جدید خودش است. در حالی که هنوز اطلاعاتی از این گوشی به شکل رسمی منتشر نشده، شایعات به ضد آب بودن این محصول اشاره می‌کنند. همچنین احتمال دارد که از صفحه نمایش حساس به‌فشار هم برای این گوشی استفاده شده باشد. یکی دیگر از ویژگی‌های گلکسی S7 پشتیبانی از درگاه کارت حافظه خواهد بود. این احتمال هم وجود دارد که این تلفن همراه هوشمند مدل دو سیم‌کارته هم داشته باشد. سامسونگ قصد دارد گلکسی S7‌ را در نمایشگاه MWC 2016 معرفی کند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Weibo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۹ دیدگاه
  1. Avatar میلاد

    سامفونگ با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی به جنگ الجی با دو دوربین ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی میرود هه خنده داره..
    الجی داره تو دوربین حرف اول رو میزنه و هر سال توو این قسمت نوآوری جدید میده بیرون.. لیزر اتوفوکوسشم که محشره خداییش ، حالا هم با دو دوربین فک کنم قادریم عکسای سه بعدی بگیریم ،
    خداییش سامفونگ از بعد s5 چه فناوری جدیدی داده بیرون؟؟؟؟!!!! جز اینکه ظاهرش تبدیل شده به اپل ؛ بعضی از آقایون میان میگن اوو نه سامفونگ خیلی سرعت داره از بهترین سی پی یو استفاده میکنه در جواب این دوستان باید بگم این اختلافات سرعتی فقط در بنچمارک قابل مشاهده هست و نمودی در کارایی و عملکرد گوشی ها نداره.. شما همونقدر راحت از g4 میتونید استفاده کنید که از s6 استفاده میکنید…پس اینقد به بنچمارکا توجه نداشته باشید.
    من بیصبرانه منتظره جدال G5 و S7 خواهم بود

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه