گلکسی S8 با دوربین دوتایی و نمایشگر ۴K خواهد آمد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

اگر درمورد گلکسی S7 و S7 edge منتظر رونمایی از یک گوشی با دوربین دوتایی بودید و بعد از عرضه‌ی این گوشی‌ها ناامید شدید، حالا می‌توانید با امید بیش‌تر منتظر گلکسی S8 در سال ۲۰۱۷ باشید.

یک منبع چینی اطلاع داده پرچم‌دار آینده‌ی سامسونگ دوربین دوتایی دارد و ماژول‌های آن توسط سامسونگ موتورز (Semco) ساخته می‌شود. درست در همین موقعیت که سامسونگ درگیر برنامه‌ای برای تولید دوربین دوتایی S8 بوده و در عین حال به فکر نرم‌افزارهای مناسب برای استفاده‌ی بهتر از امکانات دوربین دوتایی توسط کاربران است، شایعاتی منتشر شده‌اند که می‌گویند ماجرای مجهز کردن آیفون ۷ پلاس به دوربین دوتایی منتفی شده است.

گلکسی S8 مجهز به نمایشگر ۴K خواهد بودکه این احتمالا به‌خاطر تمایل روزافزون کاربران گوشی‌های هوشمند به استفاده از محتواهای واقعیت مجازی است.

هرچند سامسونگ هر سال به فکر رقابت هرچه جدی‌تر با پرچم‌داران اپل است، اما شایعه‌ی ملغی شدن دوربین دوتایی آیفون هم تاثیری روی تصمیم سامسونگ نخواهد داشت و حتی این شرکت را مصمم‌تر می‌کند که از رقیبش پیش بیفتد.

علاوه‌بر این گفته می‌شود S8 مجهز به نمایشگر ۴K خواهد بود. یکی از دلایل در نظر گرفتن چنین نمایشگری، تمایل روزافزون کاربران گوشی‌های هوشمند به استفاده از محتواهای واقعیت مجازی است. البته در این زمینه احتمالا بزرگ‌ترین مشکلی که سر راه سامسونگ قرار می‌گیرد، میزان مصرف باتری است. در روزهایی که کاربران از گوشی‌های رده‌بالا انتظار دارند با یک‌بار شارژ تا ساعت‌های زیادی قابل‌استفاده باشند، داشتن یک نمایشگر ۴K احتمالا باعث می‌شود سامسونگ به فکر یک باتری با ظرفیت بالاتر باشد. ظاهرا این شرکت می‌خواهد پرچم‌دار بعدی‌اش را با عمر باتری ۲۴ ساعت با یک‌بار شارژ ارایه دهد. وقتی این دستگاه را در کنار پرچم‌دار فعلی سامسونگ یعنی S7 قرار می‌دهیم، با وجود نمایشگر Super AMOLED و باتری بزرگ‌تر هنوز هم نمی‌توانیم درمورد عمر باتری وعده‌داده شده چندان مطمئن باشیم.

در حال حاضر این تمام اطلاعاتی است که درمورد گلکسی S8 در دسترس داریم. چیزی درباره‌ی تراشه گفته نشده اما حدس ما این است که این گوشی از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۰ استفاده کند؛ تراشه‌ای به کارآمدی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ اما طبعا با مزایای بیشتر.

در مورد این‌که قیمت تمام‌شده‌ی این گوشی چقدر خواهد بود هم بحث‌هایی وجود دارد. باید دید این گوشی با چنین مشخصاتی می‌تواند با قیمتی عرضه شود که بازار را -به‌ویژه در مناطقی که شرایط خرید اقساطی از اپراتور وجود ندارد- به دست بگیرد یا خیر.

منبع: WCCF Tech

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۳ دیدگاه
  1. Avatar alis

    اصلا سام سونگ یه چیز دیگس گوشی های مثل سونی واچ تی سی و هواوی قابل مقایسه با سام سونگ نیستن اپل یک پله از سام سونگ همیشه پایین هستش بعد از اپل ال جی یک پله پایین تره همه ساله فقط سام سونگ با نواوری وارد بازار میشه

  2. Avatar جوکر

    اقا خواهشند گلکسی اس۷رو با ایفون مقایسه نکنید چون اس۷به پای ایفون نمیرسه و اونایی که میگم زد۵ برای جذب مشتری بوده درسته ولی اینم در نظر بگیرید که برای پخش ویدیو بوده نه برای همیشه اینجوری مصرفش پایین تره دوم الان شما با صفحه ی کواد اچ دی سامسونگ نمیتونید فیلم الترا اچ دی خودتون که گرفتید ببینید وبیخودکی حجم حافظه گوشی خودتون رو اشغال کردید ولی اپل وسونی با روندی که درپیش گرفتن به صرفه ترند

    1. Avatar علیرضا

      داداش آیفون هیچ وقت به اس ۷ اج نمیرسه بهترین گوشی سال اس ۷ اج در اومد یه گوشیه به تمام عیاره

  3. Avatar saeed

    اصللا نمیشه طراحیشو تصور کرد دوربین وسط بر امده اونم دوتا خیلی طراحی بدی میشه

    1. Avatar Ali S

      دوست من مگه هنوز طراحی شده که میگی نمیشه تصور کرد؟ ثانیا دوربین سامسونگ برامدگیش خیلی کمه طوری که احساس هم نمیشه نقد و بررسی اس۷ رو بخون
      سوما سامسونگ با داشتن بهترین طراحی در s7 edge که بین تمام تلفت های همراه هوشمند بیشترین نمره ها رو گرفتهطراحی دوربینشو دیگه بلده چیکار کنه و قطعا به قیافه آیفون با دوربین دوتاییش می ارزه…

  4. Avatar مهدی

    ههه خیلی خنده دار هست! زمانی که سونی z5p با صفحه ۴k رو نمایی شد، اولین شرکتی که مسخره کرد، سامسونگ بود! حالا خودش هم می خواد همچین چیزی رو تولید کنه؟ خیلی مسخره هست، با این کار هاش تنها ابرو خودشو می بره! در ضمن مطمئن باشید که به هیچ وجه نمی تونه مثل سونی عالی عمل کنه!!!

    1. Avatar Ali S

      خنده دار یعنی شما نمیدونی الان بهترین صفحه نمایش روی اس۷ اج سوار شده
      و اینکه نمیدونی منظور سامسونگ از بکار گیری ۴k مهم بودنش در پخش واقعیت مجازی بوده ولی سونی اینکارو برای جذب مشتری انجام داد و واسه همینم نه تنها توسط سامسونگ بلکه توسط بسیاری برند ها تمسخر شد
      حتی سونی خودشم حال موبایل نداره نمیدونم چرا بعضیا سونی رو ول نمیکنن

    2. Avatar پدرام

      این یک استراتژیه که وقتی توان انجام چیزی را نداری، کسانی را که اون توانایی اون را دارند مسخره کنی … درست مثل کاری که سامسونگ انجام داد.

      1. Avatar Ali S

        تمسخر سامسونگ برای نداشتن تواناییش نیست چون خودتم میدونی سامسونگ تلوزیون ۴k و ۸k داره.
        تمسخر سامسونگ واسه این بود که وجود ۴ کا در z5p عملا کاربری نبود و برای جذب مشتری بود!
        اما الان سامسونگ برای دید بهتر و شفاف شدن صفحه در کاربری vr اینکارو میکنه

    3. Avatar علی

      دوست عزیز ، سامسونگ بر اساس نیاز کاربران و نیز هر دوره دیوایس هاش رو ارتقا میده. ولی زمانی که Z5 Premium رونمایی شد مردم نیاز زیادی به صفحه نمایش ۴K نداشتن و این کار فقط باعث افزایش مصرف باتری می شد . ثانیاً شما هیچ وقت نمی تونی ۴K سامسونگ رو با ۴K سونی مقایسه کنی.اگر این طور بود Z5P در بنچمارک ها نمرات بالا تری نسبت به S7 و HTC 10 کسب می کرد.

  5. Avatar ami_ald

    ترو خدا نه جون هرکی دوست داری نه تازه s7 خریدم بابا

  6. Avatar احد

    خوبه هووای از دوربین دو تائی استفاده کرد
    وگرنه نمی دونستم سامسونگ می خواست چیکار بکنه

    البته فکر نکنم بتونه بدون لنز برچسته دوربینها رو در بدنه ی گوشی جا بده

    و مثل اس ۶ یه متر از پشت گوشی میزنه بیرون

    1. Avatar Ali S

      اولا اولین دوئل کم ساخت htc در سال ۲۰۱۰ بود، ثانیا تاحالا اپل موردی نداشت میخواد دوربین دوتایی بزنه ،حالا چون سامسونگ هست مشکل داره؟؟
      ثالثا شما که تاحالا قیافه گوشی های سامسونگ رو از نزدیک ندیدی ، چی میگی یک متر دوربینش زده بیرون ؟ اون بیرون زدگی بخاطر باریک بودن اس۶ بود، واینکه نه گوشی رو بد دست میکنه، نه از زیباییش کاسته و نه مانعی برای قرار گیریش روی سطوح صاف هست چون خودم اس۶ دارم میگم.
      چهارما شما چرا اسم اس۶ رو میاری که مال بیشتر از ۱ سال قبله؟ چرا اس۷ رو نمیگی که بیرون زدگیش بسیار کم هست ؟؟
      حداقل بهتر از اپل و htc و هواوی هست که هرکدوم کلی برامدگی دوربین اونم اچ تی سی با قطر زیادش!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه