گلکسی S8 در MWC 2017 معرفی نخواهد شد

۴ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ در طول سال‌‌های گذشته گوشی‌های پرچم‌دار خودش را در نمایشگاه MWC معرفی می‌کرد. اتفاقی که برای گلکسی S6 و گلکسی S7 رخ داد. احتمال می‌رفت که گلکسی S8 هم در MWC  امسال معرفی شود؛ اما این اتفاق رخ نخواهد داد. «دی جی کوه» (DJ Koh) مدیرعامل این شرکت در گفتگویی با سایت Reuters گفت که گلکسی S8 در MWC 2017 معرفی نخواهد شد.

سامسونگ تایید کرد که گلکسی S8 در نمایشگاه MWC 2017 معرفی نمی‌شود.

آقای کوه اطلاعات بیشتری در این باره منتشر نکرد و نگفت که این تلفن همراه هوشمند در چه تاریخی معرفی و راهی بازار خواهد شد. مشخص است که سامسونگ هیچ عجله‌ای برای معرفی و ساخت این محصول ندارد و نمی‌خواهد اشتباه گلکسی نوت ۷ را بار دیگر تکرار کند. تا این لحظه گفته شده که دلیل تاخیر در معرفی گلکسی S8 استفاده از استانداردهای بهتر در زمینه‌ی باتری و کنترل گرمای گوشی بوده است. گفته شده که سامسونگ در این گوشی از لوله‌های مسی برای کنترل گرما استفاده کرده و باتری آن را هم با رعایت موارد امنیتی بیشتر ساخته ساخته است.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گلکسی S8 در فروردین ماه معرفی می‌شود و مدتی بعد هم راهی بازار خواهد شد. این گوشی قطعا با ویژگی‌های جدیدی از جمله هوش منصوعی و سنسور تشخیص اثر انگشت تازه راهی بازار می‌شود.

منبع: The Verge

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Next is Now

    ای بابا مردیم از انتظار که

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه