گوشی پرچم‌دار نوکیا پاییز معرفی می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

نوکیا چند وقت پیش در نمایشگاه MWC 2017 سه گوشی جدید معرفی کرد که هیچ کدام آن‌ها جزو محصولات رده‌ بالای بازار به حساب نمی‌آیند. براساس اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده، شرکت نوکیا قصد دارد دو گوشی پرچم‌دار تا پاییز سال ۲۰۱۷ راهی بازار کند. گفته شده که این دو تلفن همراه هوشمند به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۵ و دوربین دوتایی در پشت مجهز شده‌اند.

گوشی‌های پرچم‌دار نوکیا به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۵ مجهز شده‌اند.

هنوز چیزی از تفاوت‌های این دو تلفن‌همراه هوشمند منتشر نشده و باید منتظر اطلاعات بیشتری بمانیم. شاید این دو گوشی از نظر میزان رم، کیفیت صفحه نمایش و حافظه داخلی یا کیفیت دوربین با هم تفاوت داشته باشند.

استفاده از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۵ روی این دو گوشی هم بسیار جالب است. تا این لحظه بسیاری از پرچم‌‌دارهای بازار با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۱ معرفی شدند. دلیل این اتفاق هم استفاده از تمام موجودی اسنپ‌دراگون ۸۳۵ روی گوشی‌های گلکسی S8 شرکت سامسونگ اعلام شده است.

البته از آنجایی که نوکیا سه گوشی جدید خودش را به تازگی معرفی کرده و قصد دارد تا مدتی دیگر آن‌ها را راهی بازار کند، باید تا پاییز سال آینده منتظر گوشی‌های پرچم‌دار بمانیم. افراد زیاد هستند که دوست دارند یک گوشی رده بالای نوکیا داشته باشند.

منبع: anzhuo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه