گوشی Butterfly 3 معرفی شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت HTC امروز گوشی Butterfly 3 را معرفی کرد. این گوشی جایگزین Butterfly 2 خواهد شد.

گوشی Butterfly 3 از تاریخ ۲۸ مهر ماه با قیمت ۶۰۰ دلار راهی بازار می‌شود.

شرکت HTC پس از معرفی مدل جدید گوشی +HTC One 9 گوشی Butterfly 3 را هم معرفی کرد. براساس اطلاعات منتشر شده این گوشی همان J Butterfly است که قبلا به شکل انحصاری در کشور ژاپن عرضه شده بود.
این گوشی از یک صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با کیفیت QHD برخوردار است. از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۱۰ روی آن استفاده شده و ۳ گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده است. این گوشی ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد و از کارت حافظه تا ۲ ترابایت پشتیبانی می‌کند.
در پشت این گوشی دو دوربین مشاهده می‌شود. یکی از این دوربین‌ها ۲۰٫۲ مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین دوم برای ثبت جزییاتی که در محیط‌های دور دیده می‌شوند، به‌کار می‌رود. شرکت HTC این دوربین را Duo Setup نام‌گذاری کرده که باعث می‌شود کاربران بتوانند پس از عکس گرفتن مرکز فوکووس عکس را تغییر دهند یا افکت‌های دیگر به آن اضافه کنند. دیافراگم این دوربین f/2.2 است و یک فلش دوگانه هم برای آن در نظر گرفته شده تا تصاویر بهتری در محیط‌های تاریک ثبت کند. از دیگر ویژگی‌های این دوربین ضبط فیلم با کیفیت ۴K است.
در جلوی این گوشی هم یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی قرار گرفته که از سنسور BSI پشتیبانی می‌کند. دیافراگم دوربین جلو هم f/2.0 است. دوربین جلو توانایی فیلم‌برداری با کیفیت ۱۰۸۰p را دارد.
این گوشی در ابعاد ۱۵۰٫۹۹ در ۷۲٫۹۹ در ۹٫۹۹ میلی‌متر و با ۱۶۱ گرم وزن راهی بازار می‌شود. همچنین برای این گوشی از یک باتری ۲۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده شده است. این گوشی با داشتن استاندارد IP57 دربرابر آب و گرد و خاک مقاوم است.
گوشی Butterfly 3 با اندروید ۵ و رابط کاربری Sense 7 راهی بازار می‌شود. براساس اطلاعات منتشر شده، این محصول در تاریخ ۲۸ مهر ماه راهی بازار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آن را با قیمت ۶۰۰ دلار خریداری کنند.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar سید رضا

    کارت حافظه ۲ ترابایت؟؟؟؟؟

  2. Avatar حمید

    من نمیدونم این حاشیه سیاه رنگ دور صفحه نمایش چیه آخه
    خیلی بد ریختش میکنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه