گوشی LG G6 کی معرفی می‌شود؟

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بخش تلفن‌های همراه هوشمند شرکت ال‌جی  پس از عرضه‌ی LG G5 شرایط خوبی ندارد. این تلفن همراه هوشمند مورد استقبال چندانی قرار نگرفت و همین موضوع باعث شده که ال‌جی استراتژی خودش در این بخش را تغییر دهد.

گوشی ال‌جی G6 به احتمال زیاد در اسفند ماه راهی بازار می‌شود.

براساس اطلاعات منتشر شده از رسانه‌های کشور کره‌ی جنوبی، ال‌جی قصد دارد پرچم‌دار بعدی خودش که G6 نام دارد را یک ماه زودتر از چیزی که انتظار داشتیم راهی بازار شود. این شرکت سال گذشته گوشی LG G5 را در نمایشگاه MWC 2016  معرفی و در اوایل فروردین ماه هم راهی بازار کرد. حالا شایعات می‌گویند که این گوشی در MWC 2017 معرفی می‌شود؛ اما به احتمال زیاد در اسفند ماه راهی بازار خواهد شد.

دلیل این اتفاق هم می‌تواند تاخیر در عرضه‌ی گلکسی S8 شرکت سامسونگ باشد. شایعات می‌گویند که گلکسی S8 در اردیبهشت ماه راهی بازار می‌شود.

ال‌جی در کنار اینکه می‌خواهد گوشی جدید خودش را زودتر راهی بازار کند، گفته که قصد دارد ویژگی‌های منحصر به فردی روی آن قرار دهد. این شرکت در قدم اول قصد ندارد G6 را به شکل ماژولار راهی بازار کند. امروز اولین تصویر این محصول هم به بیرون درز کرد که دوربین دوتایی را نشان می‌ًداد و به نظر می‌رسد که ظاهری شبیه به LG V20 داشته باشد.

منبع: etnews

‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar حسین نادری

    ال جی واقعا عالیه

  2. Avatar مهدی توسلی

    لطفا به اصالتت فکر کن ال جی اون دکمه های پشت کجا رفت ؟؟؟

    1. Avatar parsa

      واقعا اون دو تا دکمه خیلی باحالن
      حتی طراحی g4 و g3 رو قشنگ کرده بودند

    2. Avatar احمد

      واقعا گل گفتید، یکی از علتهایی که G4 را دوست دارم همین دکمهای پشتشه،آدم هنگام موزیک گوش دادن با این دوتا دکمه بزرگ خیلی راهتر هست یا وقتی گوشی توی جیب هست و داره زنگ میخوره و تو جلسه هستی میتونی با لمس دکمه بزرگ کم کردن ولوم صدای زنگو قطع کنی.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه