[گیمزکام ۲۰۱۶] PES 2017؛ رقیب FIFA به میدان آمد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

الکترونیک‌آرتز دیروز یکی از خفن‌ترین تریلرهایی که تا به حال برای مجموعه‌ی فیفا دیده بودیم را در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۶ به نمایش گذاشت. شرکت بازی‌سازی کونامی هم برای اینکه از الکترونیک‌آرتز عقب نیافتد، تریلری از Pro Evolution Soccer 2017 را با خود به این نمایشگاه آورده است.

Pro Evolution Soccer 2017 قرار است در روز پانزدهم سپتامبر سال جاری برای پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

تریلر جدید PES 2017 با تمرکز روی تیم دورتموند ساخته شده است. شرکت بازی‌سازی کونامی خبر داده است که با تیم «بوروسیا دورتموند» قراردادی امضا کرده است و تا چهار سال آینده، حق بازسازی این تیم را از آن‌ها خریده است. در نتیجه اگر سال‌های آینده هم PES ساخته شود، تا PES 20 هم تیم دورتموند را به صورت درست و درمانی در بازی خواهیم دید.

تریلر PES 2017 هم‌چنین گل‌های خوب، و هم‌چنین مجموعه‌ای از دفاع‌های افتضاح را نشان می‌دهد. گرافیک بازی هم همانطور که از موتورپایه‌ی Fox Engine کوجیما انتظار می‌رود، بسیار خوب از آب درآمده.

Pro Evolution Soccer 2017 قرار است در روز پانزدهم سپتامبر سال جاری برای پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود. نسخه‌ای هم برای دو کنسول پلی‌استیشن۳ و ایکس‌باکس۳۶۰ عرضه خواهد شد.

در حالی که مجموعه بازی‌های پرو چند سالی است که با فاصله‌ی زیاد، به دنبال FIFA می‌دوند، شماره‌ی سال گذشته‌ی Pro بسیار خوب بود؛ طوری که انتظارات‌مان از پرو ۲۰۱۷ بالا رفته است.

می‌توانید در ادامه، تریلر جدید PES 2017 را ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: VG247

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۳ دیدگاه
  1. Avatar مجتبی

    فعلا که داره حسابی کار میکنه و خودشو کشته ولی به پای pes نمیرسه . اونایی که میگن pes مال بچه هاست یکم توی آپشن ها و منو هاش سرک بکشن بد نیست

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه