شایعه:‌ یک بار شارژ گلکسی S7 دو روز دوام می‌آورد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Samsung-Galaxy-S7-Synaptics-ClearTouch

دو هفته‌ای بیشتر تا رونمایی از سری بعدی پرچمدارهای سامسونگ باقی نمانده است و این طور که به نظر می‌رسد، قرار است تا زمان رونمایی سری گوشی‌های گلکسی S7، تمام اطلاعات آن‌ها را از شایعات مختلفی بشنویم. در یکی از جدیدترین شایعات درباره‌ی S7، درباره‌ی باتری آن شنیده‌ایم. ظاهرا سامسونگ نه تنها سخت‌افزار گوشی‌اش را بهتر کرده، بلکه مصرف باتری آن را هم بسیار بهینه کرده است. همین چند روز پیش بود که شنیدیم گلکسی S7 می‌تواند در حالتی که روشنایی‌اش تا آخرین درجه زیاد است، هفده ساعت ویدیو پخش کند.

شنیده‌ایم که گلکسی S7 یک باتری با ظرفیت ۳ هزار میلی‌آمپرساعت دارد.

جدیدا عکسی از مدل دو سیم کارت گلکسی S7 به بیرون آمده است که روشن بودن این گوشی را برای دو روز کامل آن هم از یک شارژ نشان می‌دهد. در این دو روز استفاده، میزان روشنایی صفحه روی ۷۵ درصد تنظیم شده بود و اتصال LTE هم همیشه روشن بوده است.

GalaxyS7BatteryScreen

با توجه به تست‌های اخیر دو مدل جدید گلکسی A7 و A5، احتمال اینکه گلکسی S7 هم بتواند به خوبی این دو گوشی از باتری‌اش مصرف کند وجود دارد. شنیده‌ایم که گلکسی S7 یک باتری با ظرفیت ۳ هزار میلی‌آمپرساعت دارد و گلکسی S7 Edge هم از یک باتری با ظرفیت ۳۶۰۰ میلی‌آمپرساعت استفاده می‌کند. این دو باتری از باتری‌های سری S6 که به ترتیب ۲۵۵۰ و ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت داشتند، بسیار بیشتر هستند.

البته بد نیست قابلیت‌های جدید اندروید ۶.۰ مارش‌مالو و دو تراشه‌ی Exynos 8890 و اسنپدراگون ۸۲۰ را در نظر بگیریم.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar Next is Now

    یعنی این همه قابلیت توی یه گوشی هوشمند میشه ؟! پاسخ مثبته این کار فقط از سامسونگ برمیاد

  2. Avatar علی جوادی

    نفسها به شمارش افتادن…ارباب بی چون و چرای دنیای تکنولوژی از همین ابتدا میخواد مثل سال ۲۰۱۵ برترین گوشی جهان رو در سال ۲۰۱۶ از آن خودش کنه…میخرمت خوشگل ترین گوشی دنیا…
    با تشکر فراوان از آقای میرزایی عزیز

    1. Avatar محمد سپاهان

      خب بخر به ما چه ربطی داره
      همین الانم فک کنم یه گوشی سامسونگ۲۰۰تومنی داشته باشی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه