۸ ویجت هیجان‌انگیز و کاربردی برای آیفون

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
ویجت‌های آیفون

اضافه شدن ویجت‌ها یکی از ویژگی‌های خوبی بود که در iO8 با آن مواجه شدیم. ویجت‌ها باعث می‌شوند که شما اطلاعات مورد نیازتان را در هر قسمت از آیفون دریافت کنید و آن‌ها را روی «صفحه‌ی قفل» (Lock Screen) گوشی خود مشاهده کنید. این امکان هم برای شما وجود دارد که ویجت‌های مختلف را برای این قسمت دانلود کنید. ویجت‌هایی مانند تقویم‌، بازی‌های مختلف، ویجت بررسی‌کننده‌ی حافظه از جمله چیزهایی هستند که می‌توانید از آن‌ها روی صفحه‌ی قفل استفاده کنید. در این مطلب ویجت‌های هیحان‌انگیزی را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانند قابلیت‌های جالبی را برای آیفون به همراه بیاورند.

‌‌  ‌‌

 

Fantastical 2

اگر از جمله افرادی هستید که روزهای شلوغی دارند، پس برای شما باید بسیار مهم باشد که چه کاری را زودتر از سایر فعالیت‌های خود انجام دهید. برنامه‌ی «فنتستیکال ۲» (Fantastical 2) با ظاهر زیبایی که دارد می‌تواند شما را در این زمینه کمک کند.

ویجت ۱

‌‌این برنامه می‌تواند قرارهای روزانه را در اولویت قرار دهد و همچنین این اجازه را به کاربر بدهد که خودش برنامه‌ی روزانه‌اش را شخصی‌سازی کند. این برنامه را می‌توانید با قیمت ۴.۹۹ دلار از فروشگاه اپل خریداری کنید.

دانلود

‌‌

PCalc

اگر به یک ماشین‌حساب بسیار پیشرفته نیاز دارید، می‌توانید از برنامه‌ی PCalc استفاده کنید. این برنامه تمام قابلیت‌های یک ماشین‌حساب حرفه‌ای را دارد و می‌توانید از آن برای کارهای مهندسی استفاده کنید.

ویجت ۲

البته ظاهر این برنامه به شکلی بسیار ساده طراحی شده که کاربران بتوانند به‌راحتی با آن ارتباط برقرار کنند. لازم به ذکر است که برای این برنامه بخش‌های مختلفی در نظر گرفته شده که می‌توانید آن‌ها را به برنامه اصلی اضافه کنید. نرم‌افزار PCalc با قیمت ۹.۹۹ دلار روی فروشگاه اپل قرار گرفته است.

دانلود

‌‌‌

NYT Now

این ویجت شما را در جریان اتفاقات روز قرار می‌دهد و کاربر می‌تواند اخبار مختلف را به این صورت پیگیری کند. با این ویجت بدون اینکه بخواهید قفل آیفون خود را باز کنید، می‌توانید از خبرهای روز باخبر شوید.

 

ویجت ۳

اگر هم قصد خواندن خبر را با جزییات بیشتر دارید، کافی است که خبر را لمس کنید تا برنامه NYT باز شود. این برنامه به صورت رایگان روی فروشگاه اپل قرار گرفته است.

دانلود‌‌‌

Evernote

اگر از جمله افرادی هستید که زیاد می‌نویسند، کارت‌های ویزیت جمع‌آوری می‌کنند، عکس می‌گیرند یا لیست‌های مختلف درست می‌کنند، می‌توانید از «اور نوت» (Evernote) برای تمام این کارها استفاده کنید.

اور نوت

این برنامه برای افرادی مناسب است که می‌خواهند اطلاعات خودشان را بین دستگاه‌های مختلف به اشتراک بگذارند. ویجت این برنامه باعث می‌شود که کاربران با یک لمس ساده بتوانند مطلب مورد نظر خود را یادداشت کنند. این برنامه‌ی رایگان را می‌توانید از فروشگاه اپل دانلود کنید.

دانلود

‌‌‌‌

CARROT Weather

برنامه‌ی «کرت ودر» (CARROT Weather) از جمله نرم‌افزارهای جالبی است که وضعیت آب و هوا را با شوخی‌‌های جالبی به‌نمایش در می‌آورد. ویجت این برنامه بدون کوچک‌ترین پیچیدگی‌ای شرایط آب و هوا را نمایش می‌دهد.

ویجت ۴

همچنین این برنامه اطلاعات چهار روز آینده را هم در اختیار کاربر قرار می‌دهد. تمام این اطلاعات بدون باز کردن قفل گوشی برای کاربر به‌نمایش در می‌آید. با پرداخت ۳.۹۹ دلار می‌توانید این برنامه از فروشگاه اپل دریافت کنید.

دانلود

‌‌‌   ‌‌

Day One

برنامه‌ی «دی وان» (Day One) که برنده‌ی جایزه‌ی بهترین طراحی در سال ۲۰۱۴ شده، برای افرادی مناسب است که زیاد مسافرت می‌کنند و می‌خواهند سفرهای خودشان را به شکلی خاص ثبت کنند. این برنامه باعث می‌شود که بتوانید به‌سرعت در شبکه‌های اجتماعی پست‌های مختلف قرار دهید.

ویجت ۶

از این برنامه به عنوان یک نرم‌افزار مدرن برای خبرنگاری هم نام‌برده می‌شود. برنامه‌ی Day One سرعت خبرنگاری را دوچندان می‌کند و باعث می‌شود که افراد در کمترین زمان مطالب خود را منتشر کنند. این برنامه که ۴.۹۹ دلار قیمت دارد، از فروشگاه اپل قابل دانلود است.

دانلود

‌‌‌    ‌‌

Orby Widgets

این برنامه از جمله ویجت‌های هیجان‌انگیزی است که تاکنون برای آیفون عرضه شده است. این ویجت تمام دسترسی‌ها و منوی‌های لازم را به بخش Today اعلان‌‌ها اضافه می‌کند.

 

ویجت ۷

به‌طور مثال به وسیله‌ی این ویجت می‌توانید بخش داده‌ی موبایل خود را خاموش یا روشن کنید، یا می‌توانید مطالبی که مشاهده می‌کنید را به‌سرعت روی شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. این برنامه ۰.۹۹ دلار قیمت دارد.

دانلود

‌‌‌   ‌‌

 

Launcher with Notification Center Widget

اگر واقعا می‌خواهید که کارایی گوشی خود را افزایش دهید و از بخش اعلان‌ها به قسمت‌هایی مانند برنامه‌ها، لیست مخاطب‌ها، آدرس‌ سایت‌های اینترنتی، ایمیل و پیغام‌رسان‌ها دسترسی داشته باشید، باید از این برنامه استفاده کنید.

ویجت ۸

این برنامه کاملا رایگان است و بد نیست که آن را امتحان کنید.

دانلود

 

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar فواد

    با سلام و خسته نباسید،
    برنامه ((ویجت دیکشنرى)) رو یادتون رفت،
    اون بالا همیشه یه دیکشنرى دارید که راحت با تایپ کلمه(البته حدس کلمه هم داره) ترجمش رو میگه…
    خیلى خفنه اما پولیه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه