عکس‌ها و ویدیوهای‌تان را بدون هیچ محدودیتی روی Google Photos آپلود کنید

۸ خرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

نرم‌افزار اصلی گوگل برای مدیریت عکس‌ها در اندروید قرار است به زودی با قابلیت مهمی بروزرسانی شود. از این پس کسانی که نکسوس دارند، می‌توانند از اپ Google Photos استفاده و تمام عکس‌ها و ویدیوهای‌شان را رایگان در آن آپلود کنند.

نسخه‌ی ۱.۲۱ این اپ قرار است قابلیت آپلود بدون محدودیت هر عکس و ویدیویی را ممکن کند.

البته قابلیت گرفتن نسخه‌ی پشتیبان از عکس‌ها و ویدیوها روی اپ Google Photos تا به امروز وجود داشت، اما بروزرسان جدید، محدودیت‌های آپلود را حذف خواهد کرد؛ البته فقط برای دارندگان گوشی‌های نکسوس. تا به امروز، امکان آپلود عکس‌ها و ویدیوها با سایز اصلی‌شان، فقط برای عکس‌هایی که حداکثر ۱۶ مگاپیکسل و ویدیوهایی که حداکثر Full HD هستند، ممکن بود.

با این حال، بروزرسان جدید Google Photos این امکان را برای دارندگان گوشی‌های نکسوس فراهم خواهد کرد تا ویدیوهایی که با کیفیت ۴K گرفته‌اند را هم آپلود و در همه جا استفده کنند. در حال حاضر، جدیدترین مدل‌های نکسوس، یعنی Nexus 5X و Nexus 6P، توانایی ضبط ویدیوهای ۴K را دارند.

در حال حاضر، اپ Google Photos در نسخه‌ی ۱.۲۰ قرار دارد. نسخه‌ی ۱.۲۱ این اپ قرار است قابلیت آپلود بدون محدودیت هر عکس و ویدیویی را ممکن کند. این بروزرسان هنو عرضه نشده است و احتمالا باید چند روزی برای آن صبر کنیم.

منبع: Phone Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه