هشدار فیفا به بازیکنان انگلیس و بلژیک برای خطای عمدی

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جام جهانی 2018 خطای تعمدی

فدراسیون بین المللی فوتبال به بازیکنان حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ بابت دریافت کارت زرد عمدی هشدار داده است. از آنجایی که تکلیف تیم های صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی در صورت شرایط یکسان تیم‌ها از نظر امتیاز کسب شده، تفاضل گل و گل زده براساس آمار انضباطی آنها و تعداد کارت‌های دریافت شده تعیین می‌شود، فیفا به تیم های حاضر در رقابت ها هشدار داده هر بازیکنی که از قصد کارت زرد دریافت کند با محرومیتی سنگین مواجه خواهد شد.

به همین منظور دیدار حساس تیم‌های انگلیس و بلژیک از دور سوم مرحله گروهی جام جهانی مورد توجه ویژه فیفا قرار خواهد گرفت. این دو تیم که صعودشان به مرحله بعد قطعی شده از نظر امتیاز، تفاضل گل و گل زده وضعیت مشابه ای دارند و تیم انگلیس به دلیل دریافت کارت زرد کمتر در صدر جدول گروه هفتم قرار گرفته است.

با توجه به اینکه تیم اول این گروه به احتمال زیاد در مرحله یک چهارم نهایی با یکی از تیم های آلمان و برزیل روبرو خواهد شد و تیم دوم گروه هم به احتمال زیاد در این مرحله با یکی از تیم های مکزیک و سوئیس بازی خواهد کرد، بحث های زیادی در مورد اینکه تیم های انگلیس و بلژیک تمایلی به کسب پیروزی در بازی روز پنج شنبه خود ندارند و ترجیح می دهند در گروه خود دوم شوند در گرفته است. سرمربیان هر دو تیم از ایجاد تغییر در ترکیب خود خبر داده اند و همین نشان می دهد این دو مربی از اینکه تیم شان در گروه هفتم دوم شود بی تمایل نیستند.

فیفا در ماه نوامبر گذشته کوستاس مانولاس یونانی را به دلیل دریافت کارت زرد عمدی برای اینکه بتواند در بازی با کرواسی در مرحله پلی آف جام جهانی حضور یابد، یک جلسه از همراهی تیمش محروم کرد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Unknown

    این قسمتی از متن خبری شماست:

    ٬با توجه به اینکه تیم اول این گروه به احتمال زیاد در مرحله یک چهارم نهایی با یکی از تیم های ««آلمان»» و برزیل روبرو خواهد شد و تیم دوم گروه هم به احتمال زیاد در این مرحله با یکی از تیم های مکزیک و سوئیس بازی خواهد کرد، بحث های زیادی…٬

    آلمان که حذف شده!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه