هیرو مسئولیت حذف تیم اسپانیا از جام جهانی ۲۰۱۸ را بر عهده گرفت

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جام جهانی 2018 فرناندو هیرو تیم اسپانیا

سرمربی تیم اسپانیا مسئولیت حذف زودهنگام این تیم از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را بر عهده گرفت.

فرناندو هیرو پس از شکست اسپانیا در ضربات پنالتی مقابل روسیه که منجر به حذف زودهنگام اسپانیا از جام جهانی شد درباره آینده اش صحبت کرده است. دو تیم اسپانیا و روسیه در پایان ۱۲۰ دقیقه به تساوی ۱-۱ دست یافتند و تیم روسیه میزبان در ضربات پنالتی با نتیجه ۴-۳ پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

فرناندو هیرو پس از بازی به خبرنگاران گفت:«نشستن روی نیمکت مربیگری اسپانیا برایم باعث افتخار بود. برای ادامه کار در این تیم تنها من تصمیم گیرنده نیستم. در حال حاضر آینده من کم اهمیت ترین چیز است.»

هیرو درباره بازی با روسیه گفت:«قبلا هم گفتیم که در بازی های گروهی فرصت جبران اشتباهات وجود دارد اما در بازی های حذفی جای اشتباه نیست. واقعیت این است که همه بازیکنان در این مدت رفتار حرفه ای داشتند و هیچ شکایتی از آن ها ندارم. کار کردن با آن ها شگفت انگیز بود. همه اعضای تیم ناراحت هستند. ما برای فتح جام به روسیه آمده بودیم اما این فوتبال است. کسی نمی تواند میزان تعهد و اراده ما را زیر سوال ببرد. من سعی کردم از روز اول برای منفعت تیم تصمیم بگیرم و مسئولیت تصمیماتم را قبول می کنم.»

لوئیز روبیالس، رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا هم که در آستانه آغاز رقابت های جام جهانی تصمیم به برکناری خولن لوپتگی گرفت به خبرنگاران گفت:«از تصمیماتم پشیمان نیستم چون من مسئول تیم ملی هستم و سعی کردم به خاطر منافع تیم و ارزش های فدراسیون چنین تصمیماتی بگیرم. هیچ شکایتی از هیرو، دستیارانش و بازیکنان ندارم. ما در هفته های آینده سعی می کنیم بهترین تصمیم را برای تیم ملی بگیریم. من به همه اعضای تیم افتخار می کنم. باید از اتفاقاتی که رخ داد درس بگیریم.»

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه