واکنش لیونل مسی به صعود نفس‌گیر تیم ملی کشورش

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
تیم آرژانتین

کاپیتان تیم آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۸ تاکید کرده این تیم با شایستگی به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی صعود کرده است.

لیونل مسی پس از پیروزی ۲-۱ آرژانتین مقابل نیجریه که منجر به صعود آلبی سلسته به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی شد، تاکید کرد آرژانتین به حق خودش که صعود از گروه چهارم بود رسید. آرژانتین با شکست نیجریه و با توجه به شکست ایسلند مقابل کرواسی توانست با ۵ امتیاز در رده دوم قرار بگیرد و به دور بعد راه یابد.

مسی پس از بازی با حضور در نشست خبری به خبرنگاران گفت:« بازی پر استرس و هیجانی بود اما در نهایت توانستیم پیروزی لذت بخشی کسب کنیم. ما روزهای دشواری را پشت سر گذاشتیم اما می دانستیم خدا همیشه با ما است. حق ما حذف در مرحله گروهی نبود. حق ما پیروزی مقابل ایسلند بود و در بازی با کرواسی هم تا قبل از گل اول آن ها نمایش خوبی داشتیم اما پس از گل تیم نظم خودش را از دست داد و به آسانی دو گل دیگر دریافت کرد. خوشحالم که مارکوس روخو توانست گل پیروزی بخش را بزند چون عملکرد خوبی در این بازی داشت.»

مسی که در این بازی گل اول تیمش را بثمر رساند همچنین درباره تصمیمات بحث برانگیز داوری در این بازی و پنالتی که تیم نیجریه بدست آورد گفت:«نمی دانم پنالتی نیجریه درست بود یا نه. کمک داور ویدیویی واقعا همه چیز را پیچیده کرده و حتی بر سر ساده ترین اتفاقات هم بحث به وجود می آید.»

ستاره تیم بارسلونا درباره رویارویی آرژانتین با تیم فرانسه در مرحله یک هشتم نهایی گفت:« ما همه بازی های فرانسه در این جام را تماشا کردیم. آن ها بازیکنان خوب زیادی دارند و در خط هافبک سریع بازی می کنند می توانند تفاوت را رقم بزنند. چند تن از همبازیان من در بارسلونا در تیم فرانسه هستند و به خوبی با آن ها آشنا هستم.»

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. مهدی

    البته که توی فوتبال کثیف این روزها تیم هایی مثل آرژانتین و پرتغال به خاطر داشتن ستاره های درآمدزا و سرتاپا اسپانسرشون باید به ناحق صعود کنن و شایستگی جای خودشو به چیزای دیگه بده

  2. مهدی

    ارژانتین یه بازی رو مساوی کرد ایرانم همینطور
    ارژانتین یک بازیشو با اختلاف سه گل باخت ایران با اختلاف یک گل باخت!
    ارژانتین یک بازی رو با اختلاف یک گل برد ایرانم همینطور.
    ارژانتین با چند تیم ضعیف همگروه بود ایران با چند تیم قوی و معروف!
    ارژانتین صعود کرد اما ایران نه. ..
    یکی از بی عدالت ترین بازی های دنیا فوتباله

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه