ویدیوی تمرین تیراندازی کیانو ریوز برای فیلم جان ویک

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

جان ویک (John Wick) نام یک فیلم در ژانر اکشن است که برای اولین بار در مهر ماه ۱۳۹۳ اکران شد. در این فیلم «کیانو ریوز» (Keanu Reeves) در نقش شخصیت جان ویک بازی می‌کند. جان ویک یک آدمکش بازنشسته است که قصد انتقام گرفتن از آشناهای قدیمی‌اش را دارد. این فیلم را «چاد استاهلسکی» (Chad Stahelski) و «دیوید لیچ» (David Leitch) کارگردانی کرده‌اند. از دیگر بازیگران این فیلم، «ویلم دفو» (Willem Dafoe) است.

اخیرا سایت‌های رسمی اطلاع داده‌اند که دنباله‌ای برای این فیلم در دست تولید است که باز هم کیانو ریوز در نقش جان ویک در آن بازی خواهد کرد. به همراه این اخبار، ویدیوی جدیدی هم منتشر شده که ریوز را در حال تمرین تیراندازی برای اجرای صحنه‌های فیلم نشان می‌دهد.

در قسمت دوم جان ویک، ریوز در کنار لارنس فیشبرن بازی می‌کند. این دو قبلا در ماتریکس در کنار هم بودند.

ریوز درباره‌ی محتوای قسمت دوم جان ویک گفته: “ما به این فکر کردیم که داستان چه‌طور ادامه پیدا کند. فیلم دوم باید نقاط مبهم قصه‌ی اول را روشن کند؛ دنیاهای آدمکش‌هایی که پشت دنیای اصلی هستند. اگر فیلم اول کمربند سیاه داشت، این فیلم کمربند سیاه درجه‌ی سه دارد [اشاره به رتبه‌بندی‌ها در ورزش کاراته که هرچه تعداد عددها بیش‌تر باشد، یعنی مهارت ورزشکار بیش‌تر است.] این یک پروژه‌ی بامزه با بازیگرهای عالی است.”

در قسمت دوم جان ویک، ریوز در کنار «لارنس فیشبرن» (Lawrence Fishburne) بازی می‌کند. این دو قبلا در ماتریکس در کنار هم بودند. در ماتریکس فیشبرن نقش مورفیوس را بازی می‌کرد.

ریوز در مورد نقش فیشبرن در این فیلم و شیوه‌ی بازیگری  او می‌گوید: “او نقش فوق‌العاده‌ای را در جان ویک: فصل دوم بازی می‌کند؛ طنز، نبوغ و کاریزما دارد و مخاطب را جذب می‌کند. او یک هنرپیشه‌ی عالی است و باعث خوشحالی من است که دوباره در کنار او بازی می‌کنم.

ویدیوی تمرین تیراندازی کیانو ریوز برای نقش‌آفرینی در فیلم جان ویک: فصل دوم را ببینید:

منبع: GameSpot

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar کتایون

    عالی بود!!!

  2. Avatar پویا

    تقریبا کل ویدیو دهنم باز مونده بود..! D:

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه