تصاویر جاسوسی پورشه ۹۱۱ سال ۲۰۱۹ را ببینید

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به تازگی ویدیو و عکس‌هایی در رسانه‌های خودرویی منتشر شده که نشان از تست شدن یکی از پروتوتایپ‌های پورشه ۹۱۱ را دارند. به‌نظر می‌رسد که این خودرو کررا اس (Carrera S) جدید این شرکت آلمانی است. در این تصاویر جزییاتی به چشم می‌خورد؛ مثلا در نمای عقب این خودرو، اسپویلر عریض‌تری نسبت به مدل پیشین دیده می‌شود؛ اسپویلری که دقیقا از گوشه‌های چراغ‌ خطر این خودرو به بالای صندوق عقب نشانه رفته است.

در فرم داخلی چراغ‌های خطر، می‌توانیم چراغ‌های افقی و کشیده‌ای را ببینیم. هم‌چنین در این تصاویر دو جفت لوله اگزوز زیر سپر دیده می‌شود که چیدمان آن‌ها بیشتر به سمت وسط خودرو متمایل شده است. هواکش‌های عقبی این خودرو از مدل حال حاضر ۹۱۱ هم بزرگتر است.

این خودرو احتمالا از پیشرانه مشابه مدل نسل حاضر بهره می‌برد؛ پیشرانه‌ی توئین توربو ۶ سیلندر تخت که ۳ لیتر حجم دارد. مدل کررا نسل حاضر، دارای قدرت ۳۷۰ اسب‌بخار و گشتاور ۴۴۸ نیوتون‌متری است. مدل کررا اس هم می‌تواند قدرتی معادل ۴۲۰ اسب‌بخار و گشتاور ۴۹۸ نیوتون‌متر تولید کند. با این حال در مدل جدید، انتظار مشخصات فنی بالاتری از سوی این خودروساز آلمانی داشته باشیم. در ادامه با تصاویر جاسوسی این خودرو همراه باشید.

این تصاویر از این حکایت می‌کند که پورشه هنوز از استایل طراحی فنی شناخته شده خود را استفاده می‌کند؛ یعنی این خودرو احتمالا موتور وسط خواهد بود. اگرچه نسل بعدی ۹۱۱ احتمالا در سال ۲۰۱۸ به‌طور رسمی معرفی می‌شود اما باید در سال ۲۰۱۹، شاهد حضور آن در بازار جهانی باشیم. در ادامه می‌توانید کلیپی کوتاه از این خودرو اسپرت هیجان‌انگیز را ببینید.

منبع: MotorAuthority
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ///mahdispd

    عقب خودرو خیلی فرق کرده ولی جلو همون اصالتو داره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه