اگه قراره این هفته فقط یه چیز بخرید، تگ هوشمند موتورولا Connect Coin بخرید

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

تگ هوشمند موتورولا مدل Connect Coin اندازه‌ای تقریبا بزرگ‌تر از یک سکه دارد. اما همین وسیله کوچک از قابلیت‌هایی برخوردار است که احتمالا خیلی‌ها از آن بی‌خبرند. برای این که ببینید این وسیله نجات‌دهنده چه‌کاری انجام می‌دهد همراه ما باشید. این تگ هوشمند کالای پیشنهاد این هفته دیجی‌کالا است و کارشناس‌ها هر کدام به ما گفته‌اند که دوست دارند آن را به کدام وسیله خود وصل کنند.


مهسا سلیمی

من داخل ماشینم می‌گذارم!

با این که خرید کردن از فروشگاه‌های بزرگ را خیلی دوست دارم، اما یکی از نگرانی‌هایم این است که موقع برگشت به‌راحتی ماشین را پیدا می‌کنم یا نه؟ خیلی وقت‌ها پارکینگ‌های طبقاتی عمومی، اجازه ورود را به سرنشین‌ها نمی‌دهند و باید در ورودی پارکینگ پیاده شوند. وقتی سرنشین‌هایم پیاده می‌شوند موقع برگشت اکثر اوقات فراموش می‌کنم ماشین را کجا پارک کرده بودم؛ چون موقع رفتن کسی همراهم نبوده که دقت کند. همین می‌شود که گاهی همراهانم باید تا ۲۰ دقیقه در خروجی پارکینگ منتظرم ‌بمانند. خیلی وقت‌ها شده بعد از پارک کردن و موقع رفتن به داخل مجتمع از یک راه، مثلاً آسانسور و موقع برگشت از سمت پله‌های برقی می‌آیم، حالا بیا ماشین را پیدا کن! چون ماشینم سفید است و یک عالمه از آن در پارکینگ‌ها پیدا می‌شود! اینجاست که به عذاب وجدان فاکتور خرید، خستگی و پیدا نکردن ماشین هم اضافه می‌شود. این تگ هوشمند برای من عالی است و با گذاشتنش داخل ماشین می‌توان به‌راحتی محل دقیق پارک کردن را پیدا کنم؛ بدون اینکه نیازی باشد چرخ خرید را از این سمت پارکینگ به آن سمت بکشم! وسیله‌ای کوچک اما کاربردی و حتی شاید بتوان گفت حیاتی، برای افراد فراموش‌کاری مثل من!

شیما رستمی

من به گردن گربه‌ام می‌بندم!

تگ هوشمند Connect Coin می‌تونه یه جایگزین خوب برای میکروچیپ حیوانات خانگی باشه. به دلیل وجود قابلیت GPS، این محصول برای کسایی که گربه یا سگ بازیگوش و سرکشی دارن خیلی مفیده. اگه این تگ هوشمند رو به قلاده یا گردنبند حیوانات خانگی متصل کنین، خیالتون بابت پیداکردنشون راحت می‌شه. با این که میکروچیپ امکانات کامل‌تری داره اما در صورتی که وقت کافی برای بردن حیوان تا دامپزشکی رو نداشته باشید یا وضعیتی پیش بیاد که مجبور بشین موقعیتشو ببینین می‌تونین از این تگ استفاده کنین تا این‌که سر فرصت میکروچیپ رو براش کار بزارین. البته توجه داشته باشین برای حیواناتی که به قلاده و گردنبند عادت دارن این تگ مناسبه وگرنه ممکنه اتصالش به گردنشون خیلی چالش‌برانگیز باشه و موجب کتک‌خوردنتون بشه!

 

 

عرفان وضعی

من به لپ‌تاپم وصل می‌کنم!

به‌نظر من داشتن یه همچین وسیله‌ای برای همه یه نیاز محسوب می‌شه. همه‌ی ما وسایلی داریم که گم کردن‌شون واسمون مثل کابوسه؛ کیف مدارک، دسته کلید، کیف پول یا هر چیز دیگه‌ای. شاید ارزش مادی‌شون زیاد نباشه ولی جایگزین کردنشون می‌تونه غیرممکن باشه. نکته‌ی قابل توجه این تگ که نظر من رو جلب کرد ماندگاری بالای شارژشه که لازم نیست هر چندوقت یک‌بار اونو به شارژ بزنیم. من خودم یکی از این تگ‌ها خریدم و داخل کیف لپ‌تاپم قرار دادم چون اطلاعاتی که دارم واسم ارزش زیادی دارن و داشتن یه همچین وسیله‌‌ای رو حتما به شما هم توصیه می‌کنم.

صبا سعاد‌جو

من به سوییچ ماشینم وصل می‌کنم!

زندگی‌های امروز انقدر سخت و پردغدغه‌س که حواس واسه آدم نمی‌‌ذاره. خود من بارها شده گوشی‌مو تو ماشینم جا گذاشتم و مجبور شدم مسیرهایی رو الکی برم و بیام. به قول قدیمی‌ها هر چیزی جز مرگ چاره داره. چاره‌ی این حواس‌پرتی‌ها هم با کمک تکنولوژی و علم معلوم شده. یکی از گجت‌های باحال و به‌دردبخور واسه ما سربه‌هواها Connect Coin موتورولاست. یه کوچولوی گرد و سبک که وصل میشه به دسته‌کلید، جاسوئیچی یا هر چیزی که فکر می‌کنین ممکنه جا بذارین. دسته کلید یا سوئیچ ماشینتونو جا میذارین؟ انقدر اوضاع حواستون خرابه که یادتون میره ماشینتونو کجا پارک کردین؟ می‌خواین یه شاتر دم دستی واسه دوربین موبایلتون داشته باشین؟ میخواین بدون اینکه همش گوشی دستتون باشه بتونین آهنگی که گوش میدین رو عوض کنین؟ اگه جوابتون بله‌س، بهتون پیشنهاد می‌کنم یه Connect Coin هم به دارایی‌هاتون اضافه کنین. با اپلیکیشن مخصوصش وصل می‌شه به گوشی و دیگه لازم نیست نگران گم‌کردن یا جاگذاشتن چیزی باشین. البته راه درست‌ترش اینه که از دغدغه‌هامون کم کنیم.

نادیا مرادپور

من به کیف پولم وصل می‌کنم!

به عنوان یه آدم سربه‌هوا که سابقه‌ی گم کردن سه تا موبایل رو داره، دوبار هم گوشی‌ش رو توی تاکسی جا گذاشته و راننده‌های مهربون اونو بهش برگردوندند، علاوه بر این‌ها سه چهار بار کیف پولش رو گم کرده، دو بار گرفتن کارت دانشجویی المثنی رو توی رزومه‌ش داره و چند سالی هم بدون کارت ملی ادامه‌ی حیات داده، تازه الان هم با اعتماد به نفس کامل یه گوشی گرون‌تر خریده و از شدت استرس و اگه کسی مسخره‌ش نکنه حاضره قابش رو سوراخ کنه و با یه بند اونو بندازه گردنش؛ به جای هر توضیحی بهتره از شما یه سوال بپرسم: رنگ آبی‌ش بهتره یا مشکی؟!

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar امید

    سلام
    تا چه مسافتی میتونه ماشین رو روی جی پی اس نشون بده؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه