زلاتان ابراهیموویچ قهرمان جام جهانی را پیش بینی کرد

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
قهرمان جام جهانی 2018

فوق ستاره سوئدی دنیای فوتبال، قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ را پیشبینی کرد.

زلاتان ابراهیموویچ که پس از ترک منچستریونایتد به تیم لس آنجلس گلکسی آمریکا پیوسته در آستانه آغاز بیست و یکمین دوره جام‌جهانی دست به پیشبینی تیم قهرمان این دوره زده است.

زلاتان که برای تماشای بازی‌های جام جهانی به روسیه رفته در مورد تیم قهرمان این دوره گفته: «آلمان مثل یک ماشین می‌ماند. همه همیشه انتظار دارند آن‌ها عملکرد خوبی در رقابت های ملی داشته باشند و آن‌ها هم هیچ وقت شما را ناامید نمی‌کنند. همیشه گفتم که یک تیم خوب باید ۲۲ بازیکن فوق العاده داشته باشد. در آلمان هیچ ستاره‌ای وجود ندارد. تیم آن‌ها خودش یک ستاره است و برای همین خیلی قدرتمند هستند. آلمان باید از عنوان قهرمانی خودش دفاع کند.»

ابراهیموویچ ۳۶ ساله که با وجود تمایل خودش با تصمیم سرمربی تیم ملی سوئد در لیست این تیم برای جام‌جهانی قرار نگرفت درباره عملکرد کشورش در این رقابت‌ها که با تیم‌های آلمان، مکزیک و کره جنوبی هم گروه شده گفته: « فکر می‌کنم فشار روی سوئد کمتر از دوره‌های قبل باشد چون زمانی که من برای تیم ملی بازی می‌کردم همه انتظار پیروزی از ما داشتند. حالا فشاری روی بازیکنان سوئد وجود ندارد و آن‌ها می‌توانند از بازی خودشان لذت ببرند چون زلاتانی وجود ندارد.»

ابراهیموویچ که در عرض ۱۵ سال موفق شد ۱۱۶ بازی با پیراهن تیم ملی سوئد انجام سابقه بازی در جام جهانی ۲۰۰۲ و ۲۰۰۶ را دارد. این بازیکن به همراه سوئد از صعود به جام‌جهانی ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴ باز ماند و در نهایت پس از رقابت‌های جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ از فوتبال ملی خداحافظی کرد. زلاتان پس از پیروزی سوئد مقابل ایتالیا در دیدار پلی آف و صعود این تیم به جام جهانی ۲۰۱۸ احتمال بازگشت به تیم ملی را رد نکرد اما در نهایت سرمربی این تیم اعلام کرد زلاتان در برنامه‌های او جایی ندارد تا پرونده حضور او در جام جهانی بسته شود.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. حافظ

    این بار نمی تونه

  2. aria

    یک تیم خوب باید ۲۲ بازیکن فوق العاده داشته باشد؟

  3. amirreza

    سلام
    زلاتان ابراهیموویچ از پاری سن ژرمن رفت به لس آنجلس گلکسی نه از منچستر یونایتد

    1. navidmh

      ببخشید جسارت نباشه شما اصلا فوتبال میبینی ؟ ۲ سال تو منچستر یونایتد بازی کردش بعد شما یعنی ۲ سال اخیر رو ندیدی کلا ؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه