کارت هدیه دیجی‌کالا؛ هدیه‌ای از جنس انتخاب

۲۳ بهمن ۱۴۰۲ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه
کارت هدیه دیجی‌کالا

در تمام دنیا هدیه دادن یکی از راه‌های نشان دادن علاقه به دیگران است. مهم نیست ارزش مالی هدیه چقدر باشد؛ گاه یک یادگاری کوچک می‌تواند تا سال‌ها به لب عزیزان ما لبخند بیاورد. اما مشکل‌ترین قسمت هدیه دادن، انتخاب بهترین هدیه‌ی ممکن است. کتاب، لباس، عطر و ادکلن، گوشی موبایل، دوربین عکاسی، لپ‌تاپ، یا هزاران انتخاب دیگر؟

در این مطلب از دیجی‌کالا مگ می‌خواهیم یکی از بهترین روش‌های هدیه دادن را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

چرا کارت هدیه؟

کارت هدیه دیجی‌کالا راهکاری هوشمندانه برای هدیه دادن به عزیزان، نزدیکان و دوستان است. کارت‌های هدیه دیجی‌کالا تنوع زیادی دارند و امکان انتخاب از بین میلیون‌ها کالای مختلف موجود در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا و دیجی‌استایل را به عزیزان شما تقدیم می‌کنند.

کارت هدیه دیجی‌کالا

خرید کارت هدیه تبریک تولد از دیجی‌کالا

شاید بهترین راه این باشد که در عین غافلگیر کردن عزیزانمان امکان انتخاب آنچه که می‌خواهند را برایشان فراهم کنیم و هدیه‌ای از جنس انتخاب به آن‌ها بدهیم. به همین دلیل است که کارت‌های هدیه دیگر جای خود را در فرهنگ هدیه دادن ما باز کرده‌اند.

دیجی‌کالا هم با در نظر گرفتن این نیاز، علاوه بر گروه‌های مختلف کالا، امکان خرید انواع کارت هدیه با تنوع بسیار زیاد را برای مشتریانش فراهم کرده است؛ انواع کارت هدیه دیجی‌کالا با مبالغ متنوع، کارت هدیه دیجی‌استایل یا حتی کارت هدیه برای خرید محصولات خوردنی و آشامیدنی.

کارت هدیه دیجی‌کالا

خرید کارت هدیه ستاره از دیجی‌کالا

تنوع زیاد این کارت‌ها به مشتریان این امکان را می‌دهد تا به‌سادگی برای هدیه دادن به عزیزانشان برنامه‌ریزی و برای انواع مناسبت‌ها همچون تولد، ازدواج، سالگرد ازدواج، روز مادر، روز پدر، فارغ‌التحصیلی یا حتی فقط برای ابراز دوستی، عشق و آرزوی لبخند، هدیه‌ای زیبا و مناسب پیدا کنند.

یکی از مزیت‌های مهم کارت هدیه دیجی‌کالا نسبت به کارت‌های هدیه بانکی امکان خریدن آسان آن از دیجی‌کالاست. به‌ویژه که می‌توانید با استفاده از ارسال فوری دیجی‌پلاس، کارت هدیه‌ی خود را با سرعت جت هر جایی که تمایل داشتید تحویل بگیرید.

علاوه بر این، کارت‌های هدیه دیجی‌کالا طرح‌های بسیار متنوع و چشم‌نوازی دارند و می‌توانید آن‌ها را به عنوان هدیه‌ای مدرن در هر مبلغی که دوست دارید با پیام‌های زیبا تهیه کنید. این کارت‌ها از جنس PVC و بسیار خوش‌ساخت هستند و کنار آن‌ها یک کاور زیبا حاوی راهنمای استفاده از کارت هدیه به شما تقدیم می‌شود. نکته‌ی مهم اینکه شما هیچ کارمزدی برای متریال و چاپ کارت و کاور پرداخت نمی‌کنید و قیمت کارت دقیقا برابر با همان مبلغی است که در کارت هدیه شارژ شده است.

کارت هدیه دیجی‌کالا

خرید کارت هدیه قدردانی از دیجی‌کالا

دریافت‌کننده‌ی کارت هدیه می‌تواند به انتخاب و سلیقه‌ی خود هر چیزی که دوست دارد را بخرد و همیشه به خاطر اینکه اجازه دادید هدیه‌اش را خودش انتخاب کند به یاد شما باشد. کارت‌های هدیه دیجی‌کالا بدون تاریخ انقضا و در مبالغ و طرح‌های متنوع طراحی شده‌اند تا تجربه‌ی یک خرید خوب را کسی که دوستش دارید هدیه دهند. کارت هدیه دیجی‌کالا برای خرید انواع کالاهای با تخفیف و شگفت‌انگیز هم قابل استفاده است.

کاربر برای استفاده از کارت هدیه دیجی‌کالا باید پس از طی کردن مراحل ثبت سفارش مانند یک خرید عادی، با رسیدن به مرحله‌ی اطلاعات سفارش، پوشش روی شماره سریال کارت هدیه را بخراشد، سریال را با دقت و بدون فاصله در کادر مخصوص وارد کند و دکمه‌ی ثبت کارت هدیه را بزند. با اولین استفاده، کارت هدیه در حساب کاربری فرد ثبت می‌شود و امکان استفاده از آن برای دیگر کاربران وجود نخواهد داشت.

کارت هدیه دیجی‌کالا

خرید کارت هدیه مرد زندگی از دیجی‌کالا

یکی از خوبی‌های دیگر کارت هدیه دیجی‌کالا این است که می‌توان از اعتبار آن در چند سبد خرید مجزا استفاده کرد. یعنی می‌توان مبلغ چند خرید را در زمان‌های مختلف با استفاده از اعتبار کارت هدیه‌ای که در حساب کاربر ثبت شده است پرداخت کرد. علاه بر این، امکان خریدن کالاهایی که گران‌تر از مبلغ اعتبار کارت هدیه باشند هم وجود دارد. یعنی اگر مبلغ سفارش کاربر بیش از اعتبار کارت هدیه باشد، می‌تواند باقیمانده‌ی مبلغ را با روش‌های عادی پرداخت کند.

انواع کارت‌های هدیه در دیجی‌کالا

همانطور که قبل‌تر اشاره کردیم، کارت‌های هدیه‌ی دیجی‌کالا برای مناسبت‌های مختلفی طراحی شده‌اند و شما می‌توانید با توجه به موقعیت مورد نظرتان، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. این کارت‌ها در دسته‌بندی‌های تبریک تولد، روز معلم، تبریک اعیاد مختلف، تبریک نوروز، روز مادر، روز پدر، هدیه‌ی ازدواج، فارغ‌التحصیلی و حتی تبریک برای به دنیا آمدن نوزادان قابل سفارش هستند.

کارت هدیه دیجی‌کالا

خرید کارت هدیه عشق از دیجی‌کالا

همچنین کارت‌های اختصاصی برای ورزشکاران، همکاران، دانش‌آموزان و همسر هم وجود دارد. دسته‌ای از کارت‌ها با جملات عاشقانه برای هدیه دادن به شریک عاطفی طراحی شده‌اند و دسته‌ای دیگر برای تبریک به دوستان و همکاران. حتی کارت‌هایی هم برای هدیه دادن به دوستان با جملاتی ساده برای بیان ارزش رابطه‌ی دوستی‌تان وجود دارد.

پس می‌بینید که برای هر موقعیتی می‌توانید یکی از کارت‌های هدیه‌ی دیجی‌کالا را انتخاب کرده و با مبلغ دلخواه به شخص مورد نظرتان هدیه بدهید. طراحی ظاهری این کارت‌ها بسیار زیبا است، شما می‌توانید آن‌ها را  به جای کارت تبریک هم روی دسته گل قرار دهید و به شخصی که دوستش دارید هدیه دهید.

نکته‌ی پایانی

توجه کنید که کارت هدیه دیجی‌کالا، امکان مرجوع کردن یا تبدیل شدن به وجه نقد را ندارد. همچنین از اعتبار کارت هدیه تنها می‌توان برای خرید کالا استفاده کرد و امکان خریدن یک کارت هدیه‌ی دیگر با استفاده از موجودی آن وجود ندارد. اگر کالاهایی که با استفاده از اعتبار کارت هدیه خریده شده بوده‌اند به هر دلیل مرجوع شوند، مبلغ آن‌ها به حساب همان کارت هدیه باز می‌گردد. همچنین امکان استفاده از دو یا چند کارت هدیه برای ثبت یک سفارش وجود ندارد.

مشاهده و خرید انواع کارت هدیه دیجی‌کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. Avatar صدیقه

    کارت هدیه من مدت اعتبارش تمام شده و برام بالا نمیاد .چطور میتونم اعتبارش رو دوباره تمدید کنم

  2. Avatar محمد

    سلام
    ایکاش امکان استفاده همزمان از چند کارت هدیه برای انجام یک خرید هم اضافه کنین

  3. Avatar سارا

    من دو تا کارت اعتبار دارم تو دیجی کالا و برای یک کالا یکیشو خرج کردم و برای خرج دومی جایی نمیاره که کد کارتمو وارد کنم باید چیکار کنم

  4. Avatar مرتي

    لطفا طریقه تبدیل کارت هدیه الکترونیکی به کارت هدیه فیزیکی به سایت اضافه کنید،ممنونم

  5. Avatar رضا

    با سلام . من تمام مراحل خرید رو طی کردم و کد کارت هدیه رو تو سایت ثبت گردم ولی پیام میده که کد اشتباه هستم . چکار باید بکنم ؟؟؟؟

  6. Avatar الناز

    باسلام و احترام

    ممنون از این امکان خوب شما، فقط کاش امکان تهیه کارت هم مبلغ همزمان به تعداد زیاد هم داشته باشیم…
    برای تهیه کارت هدیه برای ۱۹ نفر مجبور شدیم تک تک سفارش گذاری کنیم…

  7. Avatar مصطفی موذنی

    چرا امکان استفاده از دو یا چند کارت هدیه برای خریدهای مهیا نمیشه؟

  8. Avatar آرش

    با عرض سلام.قصدم از این نوشته بیان یکی از مشکلاتی است که برای ایرانیان خارج از کشور وجود دارد.بعبارتی اگر فردی در داخل ایران نباشد و تمایل به خرید کارت های هدیه برای هموطنان در داخل کشور باشد قادر به پرداخت مبلغ توسط کارتهای بانکی حتی خود ایران نیست! به این دلیل که برای انتقال وجه نیاز به دریافت کد ارسالی توسط موبایل میباشد که طبیعتا اینکار برای کسی که خط تلفن ایران را ندارد اتفاق نمی افتد.اگر بتوانید این مشکل را مرتفع کنید احتمالا مشکل هموطنان برطرف خواهد شد.شاید با اضافه کردن روش های پرداخت از جمله با شماره شبا و پرداخت آنلاین این کار امکابپذیر شود.
    تشکر

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه