پایان نگرانی اسپانیا؛ کارواخال به تمرین‌ها برگشت

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جام جهانی 2018 کارواخال

مدافع سمت راست لاروخا بعد از چند هفته پر استرس بالاخره به تمرین گروه این تیم اضافه شد تا در جام جهانی ۲۰۱۸ حضور داشته باشد.

دنی کارواخال که در جریان فینال لیگ قهرمانان اروپا از ناحیه زانو آسیب دیده بود، بعد از چند هفته استراحت و طی کردن مراحل درمانی از امروز در تمرین گروهی اسپانیا شرکت کرد. تست‌های انجام شده حاکی از پارگی مختصر در پای کارواخال بود و اینکه او سه هفته از میادین دور خواهد بود. حالا پس از گذشت دو هفته، دنی در تمرینات گروهی اسپانیا بدون مشکل شرکت کرد. این می‌تواند بهترین خبر برای لوپتگی باشد. گرچه هنوز هم این احتمال وجود دارد که او برابر پرتغال بازی نکند تا بدون هیچ گونه نگرانی بابت مصدومیت دوباره در ادامه جام جهانی ۲۰۱۸ به میدان برود. انتظار می رود کارواخال مقابل ایران مشکلی برای بازی نداشته باشد اما رسانه های اسپانیا معتقدند در صورتی که این تیم مقابل پرتغال نتیجه بگیرد لوپتگی ممکن است به کارواخال در بازی مقابل ایران هم استراحت بدهد تا بتواند از او در بازی مقابل مراکش و مراحل بعد جام جهانی بدون مشکل استفاده کند.

پیش از این عملکرد بسیار بد جانشین های کارواخال در سمت راست خط دفاعی اسپانیا نگرانی های زیادی درباره وضعیت این تیم در این منطقه ایجاد کرده بود.

گفتنی است لوپتگی در تمرین امروز سه دقیقه نیز با پیکه صحبت کرد. او نیز به طور کامل مصدومیت را پشت سر گذاشته و مشکلی ندارد.

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه