جایگاه ویژه پوشش و کالای ایرانی در دیجی‌استایل

۲۳ آذر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

روز شنبه‌ی همین هفته شما را در جریان خبر گشایش فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل قرار دادیم. فروشگاهی که قصد دارد با توجه به تجربه‌ی خوب خرید مخاطبان از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا این بار به مرجعی برای عرضه مستقیم کالا‌های حوزه‌ی مد و پوشاک تبدیل شود و تجربه‌ی مشابه با بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی خاورمیانه را برای مخاطبان رقم بزند.

وجود جدیدترین و کامل‌ترین برندها، در رنگ‌ها و سایز‌های مختلف و متنوع، برای بانوان، مردان و کودکان از ویژگی‌های ممتاز دیجی‌استایل است. تمامی اجناس به موقع و در بسته‌بندی امن با امکان تعویض و پس دادن به دست مشتری می‌رسد. مشتریان می‌توانند با خرید از این فروشگاه اینترنتی، سبک خاص خودشان را در حوزه‌ی مد و پوشاک بسازند.

در کنار برندهای معروف جهان، مجموعه گسترده‌ای از اجناس ایرانی هم در این سایت به‌فروش می‌رسند. در واقع از جمله حوزه‌های تمرکز دیجی‌استایل توجه به برندهای فعال داخلی است و حمایت از صنعت و تولیدات ایرانی برای این فروشگاه اینترنتی اهمیت ویژه‌ای دارد. در دیجی‌استایل برندهای مطرح و باکیفیت داخلی از امتیازات خاصی برخوردار هستند تا از این طریق بتوانند حضور قدرتمندتری را در بازار ایران تجربه کنند و مخاطبان هم شناخت بهتری از این نام‌ها داشته باشند.

هم‌چنین قرار است دیجی‌استایل نماینده‌ی مستقیم تمامی برندهای مطرح پوشاک ایرانی باشد. با حمایت و فروش این کالاها پایگاه بزرگی از این اجناس پدید آمده که اطلاعات سودمندی را درباره برندها و کالاهای ایرانی در اختیار کاربران قرار داده است.

در حال حاضر پوشاک بیش از ۱۱ برند ایرانی مختلف در فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل به‌فروش می‌رسد که در مجموع طیف گسترده‌ای از کالاهای داخلی را فراهم آورده‌ است. مجموعه‌ی بزرگی که به بیش از ۱۰۰۰ قلم کالای ایرانی رسیده است و احتمالا در آینده گسترده‌تر هم خواهد شد.

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. Avatar محسن

    لطف کنید راحب به قیمت گذاری محصولات توضیح بدید .

  2. Avatar حسین +

    درود بر دیجی کالا
    موفقیتت روز افزون

  3. Avatar امید

    چند نکته:
    ۱. متاسفانه در قسمت سایز لباس دیجی استایل راهنمایی های درستی نداره و فقط اندازه هارو گذاشته. برای مثال در سایت های ایرانی تصویری از اموزش اندازه گیری گذاشته شده است و حتی در سایت های خارجی توضیحاتی هم گذاشته شده است که مثلا برای سایز کمر کجا را باید اندازه گرفت , …
    ۲.کاش در دیجی استایل یک قسمت هم واسه مشاوره آنلاین برای خریداران داشت.
    ۳. مطالب اموزشی درباره ی انواع پارچه ها، رنگ و طرح های مناسب برای افراد مختلف مثل چاق و لاغر، قد بلند و قد کوتاه و … هم نیاز است.
    ۴. اگر دی جی استایل می توانست با تولیدکنندگانی که نماینده مستقیم انهاست، هم هماهنگی داشته باشد عالی می شد. چرا که می توانست نیازها و خواسته های خریداران را به تولیدکنندگان اطلاع دهد و انها را در ادامه سیاست های شان یاری کند.
    برای مثال من پیراهن هایی که عادل فردوسی پور در اجراهایش در برنامه ۹۰ استفاده می کند را می پسندم ولی متاسفانه رنگ های استفاده شده در پیراهن های موجود در سایت اصلا مطابق انها نیست.

  4. Avatar وحیده زالیپور

    این همه تبلیغ که میکنین برا فروش تولیدات داخلی یه خرده هم به تولیدکنندگان توصیه بشه که تو تولیداتشون دقت و ظرافت بیشتری به خرج بدن خیلی خوب میشه من که تا حالا نود درصد خریدای ایرانیم به دردم نخورده

  5. Avatar امید

    سلام
    اینکه برندی فروشگاهی برای محصولات خاص درست کردید عالیه چون واقعا دیجی کالا نامش با فروش پوشاک یا ابزارآلات یا محصولات آرایشی جور در نمیاد و سایت را از حالت تخصصی خارج کرده و بیشتر به یک هایپر مارکت شبیه شده

  6. Avatar EA

    اگه راست میگین برندهای گوچی و لویی ویتون و ارمس بیارین…

  7. Avatar رضا

    من نمیتونم محصولات دیجی استایل رو ببینم؟فقط صفحه اول رو میاره بعدش میرم تو یه قسمت کامل لود نمیشه

    1. Avatar حامد

      منم همین مشکلو دارم
      صفحه ها کامل لود نمیشن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه