۸ نکته هنگام خرید لباس دخترانه

۲۳ آذر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

 خرید لباس دخترانه نیاز به دقت زیادی دارد. دخترها از همان بچگی یاد می‌گیرند حواسشان به ظاهرشان باشد و زیبا به نظر برسند. برای همین هم مهم است شما به عنوان کسی که می‌خواهد برای آن‌ها لباس بخرد هم‌ذات پنداری کردن را بلد باشید و بتوانید خودتان را به دنیای دخترانه ببرید و ببینید چه چیزهایی دخترها را خوشحال می‌کند. در حین این کار باید اساسی‌ترین‌های مدل لباس دخترانه را بشناسید تا انتخاب درستی انجام دهید. با مد نظر قرار دادن نکات زیر می‌توانید مناسب‌ترین لباس‌ها را بخرید؛ لباس‌هایی که می‌توانند بهترین هدیه برای روز دختر باشند.

۱-خرید لباس مجلسی دخترانه برای مراسم مجلل

دختر بچه‌ها عاشق تخیل کردن هستند، آن‌ها دوست دارند خودشان را جای تمام دختران زیبا در داستان‌های مختلف بگذارند و به همان اندازه مجلل و جذاب به نظر برسند. برای این کار یکی از چیزهایی که خیلی کمکشان می‌کند، خرید لباس دخترانه رسمی است. خرید لباس مجلسی دخترانه نیاز به دقت زیادی دارد چون بچه‌ها دقیقا با پوشیدن همین لباس مجلسی دخترانه است که اولین تجربه‌هایشان از حضور در جمع بزرگ‌ترها را تجربه می‌کنند و هر چقدر لباس مجلسی دخترانه ای که برایشان خریده‌اید زیباتر و مناسب‌تر باشد برای روحیه‌ی اجتماعی‌شان هم بهتر خواهد بود.

جدیدترین لباس مجلسی و شیک دخترانه و بچه گانه 96

۲-توجه به جنس لباس مهم است

اولین نکته‌ای که موقع خرید لباس مجلسی دخترانه باید به آن دقت کرد، جنس پیراهن است. ابریشم و ساتن، جنس مناسب لباس مجلسی دخترانه هستند. این دو پارچه به خودی خود، براق و رسمی هستند و به کار مهمانی‌های مهم می‌آیند. نکته‌ی دیگر این است که این لباس‌ها باید با انواع روبان و نگین‌های براق تزئین شوند تا به یک لباس مجلسی دخترانه تمام عیار تبدیل شوند. اگر می‌خواهید بدانید این لباس برای چه مراسمی کاربرد دارد جواب شما نامزدی، عروسی و هر مهمانی رسمی دیگری است که بزرگسالان هم در آن لباس‌های مجلل می‌پوشند. یادتان باشد شستن این لباس‌ها را باید به خشکشویی واگذار کنید.

خرید لباس دخترانه ارزان از جدیدترین مدل لباس بچه گانه

مشاهده و خرید لباس دخترانه

جدیدترین لباس مجلسی و عروسی دخترانه عید و بهار 96

۳-تور را فراموش نکنید

نکته‌ی بعدی که باید موقع انتخاب پوشاک دخترانه رسمی حواستان به آن باشد وجود تور است. بچه‌ها عاشق لباس‌هایی با دامن‌های پف‌دار و توری هستند اما این شما هستید که باید به مدل دقت کنید و مراقب استایل آن‌ها باشید. برای مثال دامن‌های توری کوتاه و پف کرده گزینه‌ی مناسبی به عنوان لباس رسمی دخترانه نیست و بیشتر جنبه‌ی نمایشی دارد و به کار تئاترهای کودکانه می‌آید. در حالی که اگر تور به مقدار کم و مناسب در لباس به کار رفته باشد، لباس را زیباتر خواهد کرد.

جدیدترین لباس شیک دخترانه راحتی و بچه گانه

۴-خرید لباس دخترانه برای فصل‌های گرم

تابستان و بهار فصلی است که خیلی از دختر بچه‌ها تبدیل به «آن شرلی» می‌شوند و شروع می‌کنند به خیال پردازی و ورجه وورجه کردن. در خرید لباس دخترانه برای این فصل، لباس‌های روزمره یا Casual را در نظر بگیرید که به آن‌‌ها احساس راحتی می‌دهد. ویژگی این لباس‌ها این است که همه‌جا پوش هستند و تنوع‌شان تمام‌شدنی نیست. این لباس‌ها در گروه لباس ارزان دخترانه قرار می‌گیرند و اگر خراب شوند هیچ کس غصه نمی‌خورد. لباس کژوال بهتر است از پارچه‌ی کتان یا نخ‌پنبه تهیه شده‌باشد و می‌توانید آن‌ها را در ماشین لباسشویی بیندازید.

کفش بچه گانه دخترانه شامل خرید بوت نیم بوت و ورزشی

مشاهده و خرید کفش دخترانه

جدیدترین لباس شیک دخترانه راحتی و بچه گانه

۵-خرید لباس دخترانه برای بهار

در فصل بهار برای خرید لباس دخترانه دقت داشته باشید که لباس نباید بدون آستین باشد و از آنجایی که به هوای بهار اعتمادی نیست، داشتن آستین سه ربع یا کوتاه ایده‌ی خوبی محسوب می‌شود. نکته‌ی بعدی که باید به آن توجه کنید رنگ لباس است، بهتر است رنگ‌ها روشن و شاد باشند؛ درست مثل رنگ‌های خود بهار. برای اینکه بچه‌ها سرما نخورند و در عین حال خوش‌استایل‌تر شوند، یک ژاکت سبک (کاردیگان) تهیه کنید و دم دست‌شان بگذارید.

۶-خرید لباس دخترانه برای روزهای گرم تابستان

لباس دخترانه‌ای که برای فصل تابستان خریده می‌شود، رنگ‌های پر هیجان‌تر و تندتری دارد. این لباس بهتر است بدون آستین باشد تا بچه‌ها از گرما کلافه نشوند. موقع خرید لباس دخترانه تابستانه به هیچ وجه از پارچه‌هایی که در آن‌ها مواد به کار رفته است و طبیعی نیست، استفاده نکنید.

کیف دخترانه بچه گانه شامل جدیدترین مدل بچه گانه

مشاهده و خرید کیف بچه گانه

جدیدترین نکات هنگام خرید اینترنتی لباس دخترانه و بچه گانه

۷-نکته‌ی مهم هنگام خرید لباس بچه گانه

موقع خرید لباس بچه گانه به جنس آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. مهم است که پارچه‌ی لباس جنسی طبیعی داشته باشد و این جنس در فصل زمستان می‌تواند پشم باشد. برای این‌که مطمئن شوید لباس بچه گانه پاییزه یا زمستانه فرزند دلبندتان به خاطر خشن بودن به پوست او آسیب نمی‌رساند، می‌توانید از زیر پیراهنی‌های نخی استفاده کنید. استایل بچه‌ها را با خرید لباس بچه گانه‌ای که رنگ‌های تیره‌تر را در کنار رنگ‌های تند پاییزی مثل قرمز، زرد و نارنجی، داشته باشد، تغییر دهید. اگر پیراهن تنشان کرده‌اید، جوراب شلواری گرم را فراموش نکنید که هم ظاهرشان را زیبا می‌کند و هم از سرما محافظتشان می‌کند.

‌ ‌
خرید لباس جدیدترین مدل کارتونی دخترانه و بچه گانه 96

۸-خرید اینترنتی لباس دخترانه با تم خاص

یکی از چیزهایی که دختر بچه‌ها را سر ذوق می‌آورد، لباس‌هایی است که تم کارتون‌های مورد علاقه‌شان را دارد، حالا این کارتون داستان السا و خواهرش در Frozen باشد یا داستان قدیمی سیندرلا فرقی ندارد، مهم این است که چیزی باشد که دل دختر بچه‌ها را به دست بیاورد. معمولا لباس‌های تم دار را نمی‌توان به راحتی پیدا کرد مگر اینکه گزینه‌ی خرید اینترنتی لباس نوزاد دخترانه را مد نظر بگیرید و جست و جو کنید. در نهایت اگر چیزی را که می‌خواستید حتی موقع خرید اینترنتی لباس دخترانه هم پیدا نکردید، سفارش چاپ طرح مورد علاقه‌تان را روی تی شرت یا تونیک بدهید و آن را به دلبندتان هدیه کنید.

خرید شال و روسری زیورآلات کلاه و کمربند دخترانه

مشاهده و خرید اکسسوری دخترانه

مطالب مرتبط:

‌ ‌ ‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar زهرا

    مفید بود ممنون.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه