پیشنهاد خرید اول مهر برای دبستانی‌ها

۳۱ مرداد ۱۴۰۲ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۰ دقیقه
لوازم تحریر

احتمالا شیرین‌ترین دوران تحصیل همان روزهای دبستان است. موقعی که دلتنگ بازگشت به مدرسه و دیدن دوستان هم‌مدرسه‌ای هستیم. زمانی که فشار درس و نگرانی کنکور هنوز فرصت لذت بردن از مدرسه را از بچه‌ها نگرفته و هنوز حس خوب بستن کیف از شب قبل برای مدرسه را می‌شود تجربه کرد. برای دبستانی‌ها علاوه بر کاربردی بودن وسایل انتخابی که بیشتر لوازم‌التحریر هستند، باید به جذاب بودن آن‌ها هم توجه کرد. به خصوص برای دانش‌آموزان اول دبستان، با مدادهای رنگ و دفترهای جذاب و وسایل بازی تجربه مدرسه رفتن را می‌شود شیرین‌تر کرد. اگر در خانه دانش‌آموز دبستانی دارید پیشنهاد خرید ما در جشنواره «بازگشت به مدرسه» دیجی‌کالا برای کیف مدرسه‌ی او وسایل زیر است.

روان‌نویس ۲۰ رنگ استدلر

مدل Triplus Fineliner

روان‌نویس وسیله‌ی مناسبی برای نوشتن بچه‌های دبستانی نیست. حتی تاکید می‌شود که بچه‌ها نوشتن را با مداد شروع کنند چون روان‌نویس به خاطر حالت خاص نوکش خط‌شان را خراب می‌کند. اما خب، دانش‌آموزانی که سوم دبستان را تمام کرده‌اند دیگر می‌توانند از این روان‌نویس‌های خوشرنگ استفاده کنند. دانش‌آموزان اول تا سوم دبستان هم می‌توانند از این روان‌نویس‌های رنگی برای رنگ‌آمیزی و از آن بهتر، کشیدن طرح‌های خلاقانه استفاده کنند. بدنه‌ی روان‌نویس‌های استدلر به جای این که گرد باشند، مقطع شکل مثلثی دارند و به همین خاطر از روی میز بچه‌ها سر نمی‌خورند و درنتیجه هم احتمال گم شدن و خراب شدنشان پایین می‌آید و هم به خاطر طراحی ارگونومیک، هنگام استفاده کمتر دست را خسته می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد این روان‌نویس فوق‌العاده حالت Dry Safe بودن آن‌هاست و از آنجایی که خیلی از بچه‌های دبستانی بازیگوش هستند و معمولا فراموش می‌کنند در روان‌نویس و خودکار را ببندند در صورت باز ماندن در، جوهرشان خشک نمی‌شود.

روان نویس استدلر مدل FINELINER بسته 20 عددی

محصولات مشابه در دیجی‌کالا

مداد رنگی ۱۲ رنگ استدلر

مدادرنگی استدلر

نقاشی محبوب‌ترین درس در میان دانش‌آموزان دبستانی است و مداد‌رنگی مهم‌ترین ابزار آن. برند آلمانی استدلر یکی از قدیمی‌ترین و بهترین تولید کنندگان مداد، خودکار و سایر لوازم‌التحریر است که در بیش از صد کشور دنیا شعبه دارد و در چهارده کارخانه در ده کشور مختلف محصولاتش را تولید می‌کند. مدادرنگی‌های استدلر ممکن است قیمت بالاتری نسبت به سایر برندها داشته باشند، ولی در عوض بالاترین کیفیت موجود را دارند و می‌توانید مطمئن باشید که بچه‌ها تا وقتی مدادها تمام نشوند از کار کردن با آنها لذت خواهند برد. ارگونومی طراحی این مداد شش ضلعی است و دست بچه‌ها را خسته نمی‌کند. نوک مدادها علاوه بر رنگ‌های شاد و زنده دو قابلیت مهم دیگر نیز دارد: اول این که به سادگی نمی‌شکند و دوم این که جنس متریال به کار رفته در آن کاملا غیرسمی است و اگر بچه‌ها حواس‌شان نباشد و سر مداد را داخل دهان‌شان کنند هیچ خطری تهدیدشان نخواهد کرد. جنس فلزی جعبه‌ی این مدادرنگی باارزش هم از آن‌ها در باربر آلودگی‌ها محافظت کرده و کمک می‌کند که در کیف‌های شلوغ مدرسه گم نشوند و آسیبی نبینند.

مداد رنگی 12 رنگ استدلر مدل 145AM12

محصولات مشابه در دیجی‌کالا

خودنویس پارکر

مدل ویکتور

این خودنویس جذاب با آن طرح‌های متنوع و دوست داشتنی‌اش به کار بچه‌هایی می‌آید که سال آخر دبستان هستند و دوست دارند نوشتن با قلمی غیر از مداد و خودکار را تجربه کنند. معمولا معلم‌ها هم بعد از این که توانایی نوشتن بچه‌ها با مداد مطمئن شدند، از آن‌ها می‌خواهند که نوشتن با نوشت‌افزارهای دیگر را امتحان کنند و تجربه‌هایشان را باهم به اشتراک بگذارند. خوب است بدانید که خودنویس یکی از قلم‌هایی است که تاثیر بسزایی در بهتر شدن خط کودکان دارد. قیمت این خودنویس مناسب و بسیار باکیفیت به خاطر جنس بدنه‌ی سبکش پایین‌تر از دیگر مدل‌هاست. برند پارکر نامی شناخته شده و معتبر در میان اهل نوشتن و دوست‌داران لوازم‌التحریر است و همه آن را به استانداردهای بالایش می‌شناسند. این برند آمریکایی از سال ۱۸۸۸ در کار تولید خودنویس است که مدل وکتور آن از جدیدترین مدل‌های عرضه شده بهبازار است که با استفاده از گیره‌‌ای مطمئن به لباس وصل می‌شود و با نوک بادوام و جذابش نوشتن را در سطحی بالاتر به مصرف کننده هدیه می‌کند. از جذابیت‌های مدل ویکتور یکی طرح‌های زیبای روی بدنه‌ی آن است و دیگری جزئیات بکار رفته روی گیره‌ی آن که شکل بردار است. این خودنویس زیبای پارکر برای کسانی که می‌‌خواهند شکل مدرن و هیجان‌انگیزی از خوش‌نویسی را تجربه کنند محصولی کامل، خوش‌دست و باکیفیت است.

 خودنویس پارکر مدل ویکتور کد 23

محصولات مشابه در دیجی‌کالا

چسب اکلیلی ۶ رنگ بیک

سری Kids مدل Metallic

این چسب‌های خوشرنگ و درخشان بزرگترها را هم به خود جذب می‌کنند، چه برسد به دانش‌آموزان دبستانی که نسبت به رنگ‌ها حساس‌تر هم هستند. یکی از کارهایی که به‌خصوص در سال‌های اول دبستان در کلاس‌های درس طرفدار زیادی دارد درست کردن کاردستی است. این چسب‌های اکلیلی دقیقا به همین منظور ساخته شده‌اند و به بچه‌ها در تقویت خلاقیتشان کمک می‌کنند. خوب است بدانید که ترکیبات خاص چسب‌های اکلیلی بیک، محصول نهایی را بدون اسید و قابل شست‌وشو ساخته است. بنابرین اگر در حین کار به‌طور اتفاقی دست بچه‌ها رنگی شود و یا چسب روی میز بریزد، به‌راحتی پاک می‌شود و خیال معلمان و والدین هنگام استفاده‌ی بچه‌ها از این چسب‌ها راحت خواهد بود. این محصول خاصیت چسبندگی فوق‌العاده‌ای دارد و به کاردستی‌ها جلوه‌ی پرزرق و برقی می‌بخشد. همچنین علاوه بر قیمت بسیار مناسب، قابل‌ استفاده روی کاغذ، مقوا و پارچه است و در بسته‌بندی‌هایی با شش رنگ دلپذیر عرضه می‌شود.

چسب اکلیلی 6 رنگ بیک سری Kids مدل Metallic

محصولات مشابه در دیجی‌کالا

مداد مشکی فابر کاستل

بسته ۱۲ عددی

مداد فابر کاستل

مهم‌ترین نوشت‌افزاری که کودکان با آن سروکار دارند مداد سیاه معمولی است. درست مثل مدادرنگی‌ها، مداد مشکی فابر کاستل هم شش ضلعی است که کلاسیک‌ترین شکل مداد و البته ارگونومیک‌ترین آن‌هاست. هرقدر که نیازمندی‌های مدرسه‌ی بچه‌های امروزی با پدر و مادرشان متفاوت دارند، در مورد مداد سیاه برای نوشتن مشق‌ها همیشه اشتراک دارند. مداد سیاهی که بچه‌های دبستانی با آن می‌نویسند باید نرم باشد و در عین حال نوک مداد به راحتی نشکند. مدادهای فابر کاستل دقیقا این ویژگی‌‌ها را دارند. با خرید یک بسته از این مدادها حداقل تا چند ماه بابت خرید مداد خیالتان راحت است چون دوازده باکیفیت بالا در هر بسته وجود دارد. مدادهای فابر کاستل را هم می‌توان برای نوشتن استفاده کرد هم طراحی و نقاشی. از طرفی به دلیل درجه‌‌ی سختی مناسب نوک HB برای تست‌ زدن هم مناسب هستند و سرعت دانش‌آموزانی را که معلم‌شان از آن‌ها امتحان تستی می‌گیرد را بالا می‌برد.

مداد مشکی فابر-کاستل کد 111100 بسته 12 عددی

محصولات مشابه در دیجی‌کالا

مداد نوکی ۰.۵ میلی‌متری کیبورد موریس

مدل Ruler بسته ۲ عددی

مداد نوکی موریس

این مداد نوکی جذاب و کاربردی رولر پن نام دارد و همان‌طور که احتمالا از اسمش پیداست، هم در نقش مداد و هم در نقش خط‌کش می‌تواند کارآیی داشته باشد. بدنه‌اش شبیه یک خط‌کش با درجه‌بندب ۱۲ سانتی‌متری است و طوری طراحی شده که به دست شما موقع نوشتن فشار وارد نکند. دانش‌آموزانی که اول دبستان را تمام کرده‌اند، نوشتن با مداد نوکی یا فشاری معمولا راحت‌تر از مدادهای معمولی است زیرا دائم لازم نیست آن را بتراشند و به‌ خاطر نوک همیشه تیزش مشق‌ها تمیزتر خواهند بود و خوش‌خط‌تر می‌توان نوشت. مهم‌تر از همه بسیار هم اقتصادی است. مداد نوکی موریس جزو آن‌دسته مداد نوکی‌هاییست که می‌توانید مدت زیادی با آن بنویسید و احساس خستگی نکنید. گیره‌ای هم دارد که به‌خصوص برای دانش‌آموزان پسر مفید است و می‌توانند آن را به جیب‌شان وصل کنند و احتمال گم شدنش را کاهش می‌دهد.

مداد نوکی 0.5 میلی متری کیبورد موریس مدل Ruler Pen

محصولات مشابه در دیجی‌کالا

جامدادی گابل

مدل Rocking

برند اسپانیایی گابل اگر اولین شرکت در تولیدچمدان و محصولات کیفی نباشد، قطعا جزء بهترین‌هاست. اگر دانش‌آموز دبستانی ما جزو کسانی است که معمولا خودکار و مداد و پاک‌کن زیادی دارد، قطعا جامدادی گابل به کارش خواهد آمد زیرا بزرگ و جادار است و جنس متریال بکار رفته در آن از بهترین‌های بازار است. همچنین طرح و رنگ‌های پسرانه و دخترانه‌ی متنوعی دارد که تمام سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. نکته‌ی بعدی این که این جامدادی با سه زیپ به سه بخش مجزا تقسیم شده و می‌توانید لوازم التحریرتان را دسته‌بندی کرده و مرتب‌تر درون آن قرار دهید. جنس این جامدادی برزنت است درنتیجه در اثر برخورد با آب از وسایل درونش محافظت می‌کند. همچنین کاملا قابل شستشو است و به هیچ عنوان رنگ و حالتش تغییر نخواهد کرد. البته دقت کنید که با آب سرد شسته شود.

جامدادی گابل مدل Rocking

محصولات مشابه در دیجی‌کالا

دفتر مشق سم

طرح مینیون

معمولا دفتر مشق برای بچه‌ها مهم‌ترین وسیله است. دفتر مشق بیشتر اوقات روز جلوی چشم دانش‌آموزان است و کلمات‌شان را در آن می‌نویسند. دفتر مشق‌های زیبا را برای درس‌های محبوب‌ترشان برمی‌دارند تا دوبرابر از درس و دفتر لذت ببرند. درنتیجه خرید دفتر مشق برای بچه‌ها صرفا خرید یکی از ملزومات مدرسه نیست. خرید یکی از چیزهایی است که آنها را با کلمه و درس و مشق و مدرسه پیوند می‌دهد. دفتر مشق سم با طرح مینیون‌ها گزینه جذابی برای تشویق دانش‌آموزان دبستانی به انجام تکلیف‌های مدرسه است. همچنین فاصله‌ی مناسب بین خط‌ها و عدم نیاز به خط‌کشی کناره‌ها از دیگر جذابیت‌های این دفتر مقرون به صرفه به حساب می‌آید.

دفتر مشق 100 برگ سم طرح مینیون ها

محصولات مشابه در دیجی‌کالا

کوله‌ پشتی کوییلو

طرح جغد

کوله‌ پشتی بین انواع کیف‌های مختلفی که دانش‌آموزان به مدرسه می‌برند، از همه محبوب‌تر است. طراحی منحصربه‌فرد آن‌ها وزنشان را روی شانه، کتف و کمر دانش‌آموزان پخش می‌کند و باعث می‌شوند تا احساس ناراحتی نکنند. کوله‌ پشتی کوییلو طرح جغد از بهترین‌های بازار است که با متریال باکیفیتی تهیه شده. خوبی‌ این کوله‌ پشتی این است که هم جای کافی دارد، هم ضدآب است و هم به وسیله زیپ‌های متعدد بخش‌های مختلف آن از هم جدا شده‌اند. فضای داخلی آن با جدا کننده‌ای ضخیم مناسب لپ‌تاپ‌های کوچک و نوت‌بوک‌هاست. دو جیب در دو طرف برای نگهداری از قمقمه یا بطری آب معدنی در نظر گرفته شده. یک جیب بیرونی هم برای جا دادن خودکار، مداد، پاک‌کن، تراش و… در جلوی کوله قرار دارد که حتی می‌تواند جامدادی را هم درونش جا بدهد. داشتن بندهای قابل‌ تنظیم، پد داخلی در بندها برای جلوگیری از وارد شدن فشار به کمر و نیروی برشی به شانهریا، فاصله در قسمت پشتی برای جریان پیدا کردن هوا و عرق نکردن و در نهایت دوخت باکیفیت از دیگر ویژگی‌هایی است که باعث می‌شود خرید این کوله‌ پشتی یکی از درست‌ترین کارهای زندگیتان باشد.

کوله پشتی کوییلو طرح جغد

محصولات مشابه در دیجی‌کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه