شما بگویید؛ سامسونگ گلکسی S7 یا ال‌جی G5

۲۴ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

امروز می‌خواهیم از شما بپرسیم که از بین گلکسی S7 و ال‌جی G5، کدام‌یک را بیشتر می‌پسندید. شاید این سوال برای‌تان عجیب و خنده‌دار به نظر برسد. خودمان هم این موضوع را می‌دانیم! این دو گوشی هنوز حتی معرفی هم نشده‌اند؛ اما برای طرفداران دنیای موبایل، حرف زدن از گوشی‌های نوستالژیک دیروز، موبایل‌های حال حاضر و شایعات نسل بعدی اسمارتفون‌ها به یک سرگرمی هیجان‌انگیز تبدیل شده است. در ادامه بررسی می‌کنیم که چطور می‌توان بدون ملاقات با پرچم‌داران بعدی سامسونگ و ال‌جی در موردشان قضاوت کرد. با ما و این مکاشفه‌ی تجربی همراه باشید.

‌‌‌    ‌‌‌‌   ‌‌

نه گلکسی S7 و نه ال‌جی G5 هنوز معرفی نشده‌اند. به عبارت دیگر تا این لحظه هیچ کاربری با این دو محصول ملاقات نکرده است. هر دوی این گوشی‌ها قرار است دوم اسفند، یعنی تا چند روز دیگر،به‌طور رسمی در کنگره‌ی جهانی موبایل در بارسلون اسپانیا (MWC 2016) معرفی شوند.

‌‌‌‌   ‌‌

برای پیش‌بینی در مورد دو پرچم‌دار بعدی سامسونگ و ال‌جی دو پارامتر ورودی داریم:

۱. بررسی پرچم‌داران فعلی این دو شرکت در بازار تلفن‌های همراه

۲. مرور اخبار و شایعات گسترده در مورد S7 و G5

‌‌‌

پارامتر اول: پرچم‌داران فعلی سامسونگ و ال‌جی

تقریبا اطلاعات کاملی درباره‌ی پرچم‌داران سال ۲۰۱۵ سامسونگ و ال‌جی وجود دارد. گلکسی S6 و ال‌جی G4 برای طرفداران این دو برند کاملا شناخته‌شده هستند. با این اطلاعات تقریبا می‌توانیم در مورد نسل بعدی این گوشی‌ها حدس‌هایی بزنیم. گلکسی S6 به‌خاطر طراحی زیبا و حسگر اثر انگشت دقیق و سریع‌اش بارها توسط منتقدان تحسین شد. عده‌ای هم به دلیل حذف درگاه حافظه‌ی microSD به آن ایراد وارد کردند. ال‌جی G5 هم برای دوربین فوق‌العاده و نمایشگر عالی‌اش مورد توجه قرار گرفت. اما نبود حسگر اثر انگشت در محصولی با این کیفیت، برای عده‌ای ناامیدکننده بود. پیشنهاد می‌کنیم ویدیوهای نقد و بررسی سامسونگ گلکسی S6 و ال‌جی G4 را در ادامه تماشا کنید.

         ‌‌‌‌

‌‌‌

پارامتر دوم: شایعات

در یکی‌دو ماه اخیر، ده‌ها خبر و شایعه در مورد دو گوشی گلکسی S7‌ و ال‌جی G5 منتشر شد. برای مشاهده‌ی حجم زیاد این خبرها بد نیست به دو لینک زیر سر بزنید:

همه‌ی آن‌چه درباره‌ی گلکسی S7‌ می‌دانیم

همه‌ی آن‌چه درباره‌ی ال‌جی G5‌ می‌دانیم

‌‌‌‌‌     ‌‌‌

به‌طور خلاصه تا این لحظه مشخص شده که ما امسال با گلکسی S7 و گلکسی S7 اج روبه‌رو خواهیم شد. اولی نمایشگر ۵٫۱ و دومی نمایشگری ۵٫۵ ‌اینچی خواهد داشت. سامسونگ در این دستگاه‌ها از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 استفاده می‌کند. در S7 یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و در S7 اج یک باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی تعبیه شده که گویا شارژدهی خیلی خوبی هم دارند.

گلکسی S7

بر اساس تصاویری که تا این لحظه از گلکسی‌های جدید سامسونگ به بیرون درز کرده، آن‌ها شباهت زیادی به نسل قبلی خود دارند. اما احتمالا قابلیت‌های بیشتری به لبه‌ی S7 اج اضافه شده است.

در مورد ال‌جی G5 می‌دانیم که این تلفن هوشمند نمایشگری ۵٫۶ اینچی دارد و به قابلیت Always On مجهز شده است. از نظر ظاهری این گوشی نسبت به G4 چند تغییر اساسی کرده است. گویا کلیدهای تنظیم صدا از بخش پشتی دستگاه به لبه‌ها منتقل شده‌اند.

ال جی G5

از تصاویر منتشرشده برمی‌آید که ال‌جی G5 به درگاه USB Type-C مجهز باشد. همچنین در پشت دستگاه دو دوربین دیده می‌شود. این دستگاه از یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برد. باز هم پیشنهاد می‌کنیم برای داشتن دیدی کامل‌تر نسبت به این دو گوشی از لینک‌های بالا استفاده کنید.

‌‌‌‌‌    ‌‌‌‌‌

امروز و در آستانه‌ی رونمایی از سامسونگ گلکسی S7 و ال‌جی G5 می‌خواهیم ببینیم که پیش‌بینی شما در مورد این دو گوشی چیست؟ درست است که هنوز این دو دستگاه معرفی نشده‌اند، اما شما می‌توانید با دلایلی منطقی، انتظارات‌تان از این دو محصول را با هم درمیان بگذارید و به ما بگویید که کدام‌یک از آن‌ها را ترجیح می‌دهید.

‌‌‌‌    ‌‌    ‌‌

برای این‌که بیشتر در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۶ (MWC 2016) قرار بگیرید، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به مطلب زیر بیندازید:

رویداد بزرگ MWC 2016؛ همه‌ی آنچه تا این لحظه از کنگره‌ی جهانی موبایل می‌دانیم

‌‌‌‌

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۲۵ دیدگاه
  1. ابراهیم

    فقطlg g5

  2. محمد رسول

    من اکثر مدل های سامسونگ رو داشتم ولی الان یه میان رده الجی مگنا دارم. شکی نیست که G5 و S7 Edge هردو گوشی های خوبی هستن. مشکل الجی اینه که زیاد بین عموم جا نیفتاده و اسمش بد در رفته و کافیه یه بار تجربه الجی رو کسی داشته باشه طرفدارش میشه. البته الجی کم کم داره رقیب سختی برای سامسونگ میشه و در برخی گزینه ها مثل دوربین از سامسونگ برتری داره. تعصبی نباید حرف زد اما خودم اگه به عنوان یه گوشی شناس بخوام یکیشونو بخرم حتما الجی رو میخرم به دلایل زیر:
    قیمت مناسب تر
    سهولت کاربری (دبل ناک و …)
    باتری قابل تعویض
    نقاط ضعف کمتر
    امکانات بیشتر بخاطر نوآوری های بیشتر
    و خیلی گزینه های دیگه که تا تجربه نکنید متوجه نمیشید.

  3. Farzad

    ال جی

  4. Taryanaco

    سلام . قطعا الجی دارای نو اوری بالاتری است. اما با این حال تا زمان رونمایی و استفاده نمی توان تصمیم قطعی گرفت

  5. ایمان

    سامسونگ پرچمش همیشه بالاست ، ال جی هم طولی نمیکشه که به سرنوشت htc و هواوی دچار میشه…

    1. وحید

      ایمان داداش حالا با htc که گفتی موافقم ولی خندم گرفت اسم هواوی آوردی خخخخ آقای طرفدار سامسونگ که میگی پرچمش بالاست مگه میدان چنگه که پرچمش بالاست خخخخ درضمن هواوی اول راه هست و تاریخ این پیام رو در ذهنت ثبت کن هواوی و اپل قاتل htc شدن و این گفته مدیر های این برند بوده و چشمت به ارقام سامسونگ نباشه چون سامسونگ طعمه بعدی برای نابودی حساب میشه خخخخ

      1. (Ali S(asobhani99@gmail.com

        سامسونگ بیشترین نرخ درامد در ثانیه،فروش موبایل و البته محبوبیت رو در گوشی های هوشمند داره. تا صد سال دیگه هم این اتفاق نمیفته

      2. Kianking

        حرف شما کاملا اشتباه است و بیشترین محبوبیت و سود رو اپل داشته.

      3. ایمان

        فکر نکنم (;

  6. سعید

    فکر میکنم در مقابل امکانات و نوآوری ها، وجود قیمت مناسب الجی رو پیش بندازه. واقعا دستگاهای خوبی تولید کرده. طوری که آدم دوست داره سری بعد رو بخره و لذت ببره.

  7. پیمان

    ندیده و بر اساس شایعات که نمیشه نظر داد که نمیشه نظر قطعی داد!

  8. sahand

    این که کاملا مشخصه صد در صد G5.سامسونگ واقعا با الجی نمیتونه رقابت کنه.میتونین g4 و s6 بگیرین دست اون موقع میفهمین.کسایی هم که میگن اس ۷ روی تعصبه نمیخوان باور کنن.

    1. عرفان

      با گرفتن در دست که برتری گوشی معرفی میشه. با بررسی اون و کار کردن با گوشی برتری مشخص میشه. چیزی که LG توش عقبه.

  9. نیما

    با این عکس های منتشر شده از گالگسی اس ۷ می بینیم که ظاهرش اصلا تفاوت چندانی با اس ۶ نداره و همش تکرار تکرار تکرار.
    خلاقیت و نو آوری یعنی ال جی،گوشی های الجی یه چیز دیگس.
    اول الجی
    بعد اپل
    دیگه هیچی

    1. علی جوادی

      دوست عزیز شما خلاقیت رو در چی میبینی؟
      ال جی در سری G از G1تا G4 چه تغییری داشت؟هیچ تغییری…سامسونگ برای اولین بار به جهان نشون داد طراحی خاص و زیبا یعنی سری اج…چیزی که باعث شد عنوان زیباترین اثر هنری رو از آنه خودش کنه توسط منتقدان این حوزه…این طراحی تا جایی پیش رفت که بلک بری هم در ساخت آخرین مدل از گوشی خودش;صفحه نمایش اون رو به سامسونگ بده که تقریبا لبه های خمیده داره…همین موضوع باعث شد که ال جی با تقلید;همین امکانات رو;البته خیلی کم تر با عنوان صفحه نمایش دوم در گوشیهاش پیاده کنه.البته یک صفحه ی ساده بدون هیچ تغییری نسبت به صفحه نمایش اصلی اون.
      اگه مطلبی که دی جی کالای عزیز دیروز زحمت کشیدن و تهیه کردن رو مطالعه کنین!متوجه میشین که هر سال سامسونگ در کنگره ی جهانی موبایل جوایزی گرفته که هیچ برندی به تعداد اون نگرفته…اینم لینکش:
      http://www.digikala.com/mag/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%87-article/%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84/
      زیبایی;اصول استاندارد طراحی و بی همتا ترین فقط در محصولات سامسونگ خلاصه میشه و بس…
      بنظر من بهترین انتخاب برای یک گوشی فوق هوشمند فقط موارد زیره و بس…
      اول سامسونگ
      دوم سامسونگ
      سوم سامسونگ
      و دیگر هیچ…
      با تشکر

      1. صالح شاهمرادی

        همین که شما نمیدونی گوشی G1 وجود نداشته و اسمش LG Optimus G بوده کافیه که بدونیم چقدر اطلاعاتتون تو زمینه گوشی بالا ه. مثل اینکه فراموش کردید الجی جی ۲ چقدر جایزه طراحی برد تو رددیت و… کاری م نداریم که جزو سه گوشی برتر تو سایت جی اس ام آرینا بوده.بحث خمیدگیو که اصلا مطرح نکنید. Galaxy Round رو فراموش نکرده هیچ کس که خمیده بودنش اونم به اون صورت هیچ سودی برا سامسونگ به ارمغان نیوورد. الجی اصلا هیچ تغییری نداشته؟ خنده داره. سامسونگ تنها نکته ش سری ادج و حسگر اثر انگشته. که سری ادج از نظر کاربرا چیز بیهوده ای ه و حسگر اثر انگشتم که قبلا در آیفون ۵اس دیده بودیم. نوآوری ش در چیه پ؟ البته بنده خودم سری نوت سامسونگو واقعا تحسین میکنم اما حرف شما هم زیادی اغراق داره. ناک کود، ناک آن، استفاده از لیزر برای فوکوس، بدنه خودترمیم در سری جی فلکس، مقاومت سری فلکس در انعطاف که گوشی رو از خمیده تا صاف هم تغییر بدین هیچیش نمیشه، Dual Camera، قاب پشتی ضربه گیر الجی وی۱۰ و… اینا همه از “نوآوری های الجی” هستن. خوب شد فهمیدیم که صفحه نمایش دوم الجی وی ۱۰ تقلیدی از سامسونگه :)))) سامسونگ از اپل هیچ تقلیدی نکرده. این ها هیچ ربطی به تقلید نداره رفیق. شما باید فرق تقلید و نوآوری رو اول برا خودتون روشن کنید. برا چی باید گوگل برخی از سری نکسوس رو به الجی بده؟اینا دلیلی داره حتما. باشد که رستگار شوید.

      2. (Ali S(asobhani99@gmail.com

        نام این گوشی در بنچ ها و منابع دیگه جی۱ بوده

      3. (Ali S(asobhani99@gmail.com

        ادج نه و اج ۱.همین اج باعث میشه کاربر نهایت جذاب بودن در هر لمس رو داشته باشه که دیجیکالا هم گفت۲.سنسور اثر انگشت اولین بار در اپل نبوده مدرکش هم ایناهاش۳:http://www.digikala.com/mag/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D9%87-article/%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%86-%D8%AD%D8%B3%DA%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%AB%D8%B1%D8%A7%D9%86%DA%AF%D8%B4%D8%AA/
        صفحه نمایش ثانویه وی ۱۰ از سامسونگ commune کپی برداری شده این۴. الجی خودش برای ساخت نکسوس داوطلب شد۵. اگر سامسونگ تنها ویژگیش این دو تا بود گوشی اول سال نمیشد۶. ویژگی هایی که در وی ۱۰ هستند و شما بهش میگید نو آوری واسه نوکیا، کاتر پیلار موتورولا و سامسونگ خاطره هست ۷.سامسونگ بی شمار نو آوری داشته منتها شما یا نمیدونید یا چشماتونو بستید ۸. نکسوس ۵x یک میانرده ضعیفه و محبوبیتی بین غولها نداره ۹.دیجیکالا ثبات کرد که حرفای الجی راجب مقاومت سری فلکس و…همش دروغ و کلاه برداری مدرکش در همین سایت۱۰.
        کلام آخر اینکه،من وقت نکردم کپی های الجی از سامسونگ رو بنویسم ولی بدونید گوشی های سامسونگ الان برتر از الجی هست و اینو رده بندی متخصصان مشخص کرده البته این اصلا به این معنی نیست که الجی بده بهرحال اونم طرفدارای خودشو داره.
        ممنون از دیجیکالا، خواهشا ثبت بشه باید جواب یکی از دوستان رو داد

      4. AHZ

        ?????
        باید اضافه کنم که همچین میگید که گوگل از شرکت ال جی برای ساخت نکسکوس استفاده کرده که تنها شرکتی بوده که تونسته اینکارو بکنه. نه خیر برادر من. همچنین قبل از اینکه شما اسم ال جی رو بشنوی ، سامسونگ در ساخت نکسوس شرکت داشت (مطمئن نیستم ولی فک کنم ۲ سوال )
        و اینکه فوکوس لیزری اولین بار در گوشی نوکیا بوده. پس الکی جو نده.همینا کافیه که بدونیم چه قدر اطلاعاتتون در زمینه گوشی بالا ه

      5. (Ali S(asobhani99@gmail.com

        فکر کنم شما پیامتون خطاب به دوستمون آقای شاهمرادی بوده!

      6. علی جوادی

        دوست عزیز اول یاد بگیر بعد بگو…
        ادج نه و اج…دوما کدوم کاربر واقعی که سری اج داشته که ازش به عنوان ناکارامد یاد کرده؟؟؟
        تنها تمایز و درخشندگی گوشیها رو سری اج دارند و بس…هزاران قابلیت رو ساپورت میکنن و باعث شده که نرم افزارهای مشابهی برای تبدیل حس صفحه ی خمیده ی اج به بقیه گوشیها و برنده منتقل بشه ساخته بشن…بیشترین تم دانلودی گولانچر که که معروفترین لانچر آندرویدی هست رو تمی با مضمون اس سیکس اج داشته و این نشون دهنده ی آرزوی متفاوت بودن آدمها حتی با شبیه سازی نرم افزاری این زیبا روی ه…
        اگه مانور شما بر روی خاصیت خود ترمیم شوندگی جی فلکس بوده در جریان باشین که هم در دی جی کالا و هم در یوتیوب از ضعف و تبلیغاتی بودن این خاصیت یاد شده…خش های در حد اصطکاک با سطح جیب رو تا حدودی میتونه برطرف کنه اما بقیش تبلیغه…
        دوربین G4 و اس سیکس و نوت ۴ در یک فاصله ی زمانی مشابه معرفی شدن…پس چرا فقط دوربین Z5 و نوت ۵ و اس سیکس اج پلاس برترین دوربینهای جهان شدن؟؟؟
        در همه جا LG Optimus G رو به عنوان G1 میشناسن…وگرنه منم میتونستم این اسم رو سوار یک یدک کش بکنم و بنویسم…
        در کل باید بگم نظرات همه ی دوستان محترمه…ولی خیلی از افراد رو میشناسم که نام و علامت انحصاریشو مناسب گوشی نمیدونن…طراحی تکراری و خشک;عدم تنوع در امکانات و خیلی از موارد دیگه باعث شده کمتر سمت ال جی سوق پیدا کنه مشتری…
        در ضمن همین رو بگم که در یک محیط کاملا یکسان و شرایط نوری مساوی و یک زاویه;من و دوستم با هم عکس گرفیتم…جالب بود عکس G3 با دریچه دیافراگم ۲.۴ حجمی برابر ۹.۷ مگابایت داشت و گلکسی S5 با دریچه ۲.۲ حجمی برابر ۱۳.۲ مگابایت که با ریختن بر روی لپ تاپ عمق فاجعه ی دوربین ال جی معلوم شد…
        آقای زرین صدق عزیز…نظر م با درایت شما ثبت بشه تا دوستمون بدونه ما با عمل نظر دادیم…
        رستگاری از صفات بارز ماست…
        با تشکر

      7. بهمن

        آقا با این طرفدارای سامی کل ننداز!!!اینا خودشونو خدا میدونن در صورتی که میدونن که اگه اپل نبود اینا هم نبودن.من همین اندازه میدونم که ال جی واقعا گوشی ها شیک و خوبی میده و جالبی هم اینجاست که از اپل هم تقلید نمیکنه!!!!حقیقت تلخه میدونم برای شما طرفدارای سامی این چیزا تو گوشتون نمیره!!و واقعا هم جای تاسف داره که آدم چشمشو روی حقیقت ببنده!!!آخه مرد مومن خود سامسونگ گفته من از اپل تقلید کردم پول بهش داده!!بعد شما طرفداراش هنور قبول ندارید!!؟واقعا که….

      8. (Ali S(asobhani99@gmail.com

        سامسونگ واسه کپی پول نداده.
        اپل چند بار به خاطر کپی پتنت سامسونگ و سرقت تکنولوژی متهم شده.
        کپی اپل هم از سامسونگ کم نیست اگه بخواهید میتونم ذکر کنم

      9. نیما

        اولا G1 درست نیست،اسم گوشی LG Optimus G بود.
        دوما یعنی شما تفاوتی تو G2 و G3 و G4 احساس نکردی!دوست عزیز من کسایی رو میشناسم الانم G2 دارن انقدر ازش راضین که دلشون نمیخواد گوشیشونو عوض کنن،G3 که بهترین گوشی سال ۲۰۱۴ شد اون چی؟!تغییری نسبت به G2 نداشت؟!!
        شما شاید خلاقیت تو این می بینید که سامسونگ هر روز ۵ تا گوشی تولید میکنه که قیافشون همش شبیه همه و فقط تفاوت اصلی شون برای مثال یکی دوربینش ۸ و یکیش ۵ این شد خلاقیت!
        دوربین ایفون ۶اس ۱۲ مگاپیکسله،سامسونگم اومده تو اس ۷ دوربینشو ۱۲ مگاپیکسل کرده،این که دیگه اوج خلاقیته نه؟!
        شما میگی نوآوری های گوشی الجی وی ۱۰ برای سامسونگ خاطره اس؟!!!دیگه برای این پاسخی نمیدم!!!!!!!!!!!!!!!
        Just LG

      10. علی جوادی

        دوست عزیز سری به تعداد گوشیهای تولید شده شرکت ال جی هم بزن…
        چند روز پیش دی جی کالا زحمت تاریخچه ی کنگره ی جهانی موبایل یا همون MWC رو کشیدن…ببینین چند بار سامسونگ جایزه گرفته و چند بار ال جی و بقیه شرکتها…
        منم برادرم S3 داره و روش رئال ریسینگ۳ با حجم ۳ گیگ نصب کرده و بدون کوچکترین لگ و افت فریمی داره بازی رو ساپورت میکنه…من با گوشی کور پرایم با قیمت ۳۵۰ هزار تومن همین بازی فوق العاده گرافیکی و سنگین رو بدون کوچک ترین مشکلی اجرا میکنم…چون پردازنده های امروزی به اوج کمال رسیدن…
        تا قبل از استفاده ی سامسونگ از صفحه نمایش خمیده که اطلاعات رو حتی با خاموش بودن صفحه ی اصلی به نمایش میگذاشت;ال جی به فکرش رسیده بود؟؟؟نوت اج اولین گوشی جهان با این قابلیت بود;شما فرق صفحه نمایش دوم گوشی V10 رو با نوت اج و اس سیکس اج بگو…البته فقط تو کارایی…چون تو طراحی ال جی هنوز نتونسته کپی محضی بیشتر از این بکنه…
        استفاده از دوربین ۱۲ چه ربطی به دوربین اس ۷ داره؟پس همه ی شرکتهای ماشین سازی دنیا از گاری بابت چرخهای گردش استفاده میکنن دیگه!!!!!
        در یک کلام;شما فروش پرچمداران سامسونگ رو با ال جی مقایسه کن و جوابتو بگیر
        با تشکر از نویسنده ی محترم مطلب…
        NEXT IS NOW
        THIS IS THE NEXT LEVEL
        سامسونگ یعنی تجربه ی استفاده از تکنولوژی آینده در زمان حال

      11. po

        آره آره صد در صد کور پرایم ریل ریسینگ رو بدون افت فریم اجرا میکنه:/:/

        مشکل از من هست به احتمال زیاد

        فکر کنم این اواخر کارهای بد کردم با من لج کرده توی بازی هنگ میکنه!!!

      12. نیما

        منم در یک کلام پاسخ میدم:
        شما که میگین سامسونگ زیاد فروش داره و الجی میزان فروشش کمتره!
        الان تو کشور خودمون خودروی پراید رو همه میخرن پس باید بگیم ماشین خوبیه نه؟!!!!!!!!!!
        Just LG

      13. (Ali S(asobhani99@gmail.com

        جناب پو
        شما گوشی ای که سامسونگ دوسال پیش ساخته رو پاشو وسط نیار
        اس ۶ رو بگو که ۶۰ فریم رو بدون داغ شدن اجرا میکنه
        و نیما خان الجی بوگاتی که نیس واسه گرون بودنش کسی نخره اگه خوب بود فروشش بیشتر میشد

      14. AHZ

        تنها عکس العملی که به نظر شما نشون داد خندیدنه :-)))))))
        البته تو اینکه اون دوستمون هم زیادی اغراق کرده شکی نیست ولی سر جمع جوک گفتی.
        اخه چون اپل دوربینشو ۱۲ زد ، سامسونگ هم ۱۲ زد؟
        اگه اینجور کور کورانه بخوایم بررسی کنیم پس منم میگم که دوربین اس ۶ ، ۱۶ مگاپیکسل بود. ال جی ۴ فور از روی سامسونگ کپی کرد ۱۶ زد….
        اگه میخوای بی منطق باشی، باشه ما هم بی منطق میشیم و اینجوری نظر میدیم.
        الان خودت به این مطلب من نمیخندی؟ یه کم منطق …. فقط یه کم….

      15. (Ali S(asobhani99@gmail.com

        واقعا چی بگم که شما همینطور بدون منطق و حرف بامدرک حرف میزنی؟؟
        دوست عزیز اولین گوشی دوربین دار ساخت سامسونگ بود
        اولین گوشی با دوربین ۸ مگاپیکسل تولید سامسونگ بود
        همینطور اولین گوشی با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل، سامسونگ M8910 Pixon 12 بود که سال ۲۰۰۹ اومد
        […]
        و اگر دقت کنید میبینید که صفحه نمایش دوم اولین بار samsung commune بود و در نتیجه خاطره ای برای سامسونگ هست
        حتی کارایی اونم از صفحه اج سامسونگ تقلید شد .فکر نکنم دیگه حرفی مونده باشه.
        با آرزوی موفقیت ؛لطفا نظرم ثبت شود ممنون

      16. علی جوادی

        دوست عزیزم آقای (Ali S(asobhani99@gmail.com
        من چند مقاله خوندم که اولین گوشی موبایل دار جهان رو سامسونگ وارد بازار کرد…ولی خب کو گوش شنوا!!!!
        الان پس همه دارن از سامسونگ تقلید میکنن؟؟؟
        اگه به فروش زیاد بریم که اپل در هر سال بیشترین فروش پرچمدار رو داره…پس پرایده دیگه؟؟؟
        چرا ما بعضی موضوعات رو با مثال های بی دلیل توجیه میکنیم؟؟؟
        مردم دنبال جنس با کیفیت و با کارایی بالا هستن و این میشه تولید و فروش بیشتر…اما مسئله ی پراید جداست…اون بنا به دلایلی فروشش بیشتره…
        بهر حال از هر نظر برنده فقط سامسونگه و بس…
        ال جی زیر سایه ی سامسونگ شد ال جی
        با تشکر

      17. mainlb

        دقیقا یا شما مواقم

    2. ارین

      حرفتون خنده داره شما برو جی ۴ و جی ۳ وجی ۲ نگاه کن نمیشه تشخیص داد اینقدر تکراریه

  10. zz

    به نظر من الجی ریسک بیشتری انجام داده و من الجی را تحسین میکنم .سامسونگ حال نداشته همون اس۶ را اورده فقط بروزش کرده.فک کنم از اس۶ تا اس۱۰ یه شکل باشه..مثل گلکسیs که تا کلکسیs5یکی بود.من صد در صد الجی را ترجیح میدم .

    1. عرفان

      سامسونگ حداقل طراحیش رو زیاد تغییر نمیده. الجی اومده طراحی رو بدتر کرده و باتری رو یه جور دیگه جا داده اسمش رو گذاشته طراحی ماژولار.

  11. ابراهیم

    به نظر من چند سال اخیر ال جی ثابت کرده که هدفش فقط فروش بیشتر نیست و سعی کرده ابداعات رو چاشنی تولیداتش بکنه. بارها شاهد دریافت جوایز بهترین طراحی و بهترین نوآوری توسط ال جی بودیم. حتی در بخش لوازم خانگی هم از این قاعده جدا نیست و نوآوری های کارآمد، به وضوح به چشم میخوره. به نظر من سامسونگ از قدرت زیادی برخورداره و از همون ابتدا جایگاه بهتری نسبت به ال جی به دست آورد، اما یکنواختی در طراحی و غرق شدن در بازی رقابت جهانی داره از مسیر منحرفش میکنه.

  12. مسعود

    سلام
    از اون موقعی که الجی سری G رو معرفی کرده، سامسونگ در مقابل الجی چیزی برای گفتن نداره!!!

    1. Arash

      کاملا موافقم

      1. رسول

        می تو

      2. mohammad

        like

    2. (Ali S(asobhani99@gmail.com

      واسه همین هر سال یک سر و گردن بالاتر از ال جی بوده؟ کلی دلیل برای این حرف من هست. درسته الجی دوربینش شاید کمی بهتر باشه ولی بقیه مشخصات سامسونگ برتره

    3. عرفان

      برای همینه که فروش سامسونگ از الجی بیشتره؟
      سامسونگ در برابر الجی چی داره؟
      پردازنده
      طراحی
      کیفیت
      صفحه نمایش
      رابط کاربری
      سرعت
      باتری
      الجی در برابر سامسونگ چی داره؟
      دوربین
      …..
      حالا خودتون قضاوت کنید کدومش بهتره؟

      1. amir

        حرف ما رسو زدی ال جی حتی از پرچمدارای امسال سونی و هاووی عقب تره این چه طراحیه مخصوصا در پشت در ۲۰۱۶ جداشدن باطری چه پیشرفت عجیبی!!!!! s7 اومده نقص های s6 که ضداب نبودن و نداشتن کارت بود رو حل کرد

    4. Mostafa

      من که به شخصه یه باز تو زندگیم ال جی خردیم چه تو لوازم کامپیوتر چه لپ تاپ چه تب لت چه گوشی ما تو خونمون هیچ وسیله ای از ال جی نداریم یه بار خاستم گوشی بخرم گفتن ال جی بخر جی ۳ اصلا محشره نوت ۴ رو میخوره والا منم خریدم خلاصه حالم بهم خورد حثگر اسرانگشت نداره پردازنده و سی پی یو قوی نداره باتری قوی نداره فوق العاده هنگ میکرد باتریش زود تموم میشد سرعتش هم کند بود یه بار ما رفتیم ال جی بگیریم پشیمون شدیم ولی حالا اس ۶ اج یه ساله دارم کاملا راضی ام یه بار هم هنگ نکرده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه