شما بگویید؛ کدام آیفون را بیشتر دوست داشتید؟

۲۸ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اپل آیفون

همین چند روز پیش ۱۱ سال از معرفی آیفون گذشت. دقیقا ۱۱ سال پیش استیو جابز محصولی را نشان داد که دنیا را متحول کرد. در آن سال با  آینده‌ی گوشی هوشمند مواجه شدیم. یک تلفن همراه با صفحه نمایشی لمسی و بدون هیچ صفحه کلید فیزیکی. دنیای گوشی‌ها از آن سال تا به امروز آنقدر تغییر داد. صحبت‌ کردن درباره‌ی تمام این تغییرات حداقل چند ساعتی طول می‌کشد. اما به جرات می‌توانیم بگوییم که این تغییرات را مدیون آیفون هستیم. آیفون آنقدر خوب عملکرد و انقلابی بود که بسیاری از شرکت‌های بزرگ سازنده گوشی در دنیا را به دردسر انداخت.
گوشی جادویی اپل در طول این همه سال با تغییرات مختلفی همراه شد و هر سال به گوشی بهتر و دوست‌داشتنی‌تری تبدیل شد. آیفون ۴ با طراحی مدرن، آیفون ۴s با دستیار صوتی سیری، آیفون ۵s با سنسور تشخیص اثر انگشت، آیفون ۶ با ظاهری جدید و یک مدل بزرگ‌تر به اسم پلاس، آیفون ۶s با صفحه نمایشی حساس به فشار، آیفون ۷ پلاس با دوربین دوتایی و آیفون ۱۰ با صفحه نمایش OLED و کم حاشیه تنها برخی از پیشرفت‌های مهم این محصول در طول سال‌های گذشته به حساب می‌آیند.
حالا قصد داریم از شما بپرسیم که به نظر شما بهترین آیفونی که در طول سال‌های گذشته عرضه شده کدام مدل بوده است؟ شما کدام یک از مدل‌های آیفون را دوست داشتید و به نظرتان کدام مدل توانست به محصول خلاقانه‌تری تبدیل شود؟ یا اصلا اینکه چرا فکر می‌کنید آیفون گوشی خوبی است؟
در این ۱۱ سال آیفون آن‌قدر طرفدار پیدا کرده که هر کس دلیل خاصی برای دوست داشتن آن پیدا کند.

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷۸ دیدگاه
  1. Reza Karami

    آیفون X

  2. حمیدرضا شجاعی

    آیفون ۱۰ بعدش آیفون ۶
    به نظرم از ۶ تا ۸ اصلا و ابدا انتظاری ک همه از اپل داشتن ا بر آورده نکرد
    ولی آیفون ۱۰ واقعا عالی ه

  3. محمد امین حسین زاده نیک

    فقط iphone 5s هم خوش دست . هم زیبا و شیک . هم دارای سنسور اثر انگشت و هم صفحه نمایش اندازه و عالی . دوربین نسبتا خوب . دستیار سیری . پشتیبانی از جدید ترین ios . دیگه آدم چی از یک گوشی می خواد

  4. امیرحسین ریاحی فر

    نظر شخصی من، آیفون ۱۰ هست…به این دلیل که آیفون ۸ و ۷ زیاد فرق خاصی نداره و این نکته رو اضافه کنم گام خیلی بزرگیه برای شرکت اپل که اثر انگشت را برداشته و تشخیص چهره را به تنهایی گذاشته که یعنی اطمینان خیلی عالی از این سنسور..
    شرکت های دیگه هنوز نتونسته همچین حرکتی را انجام دهند.

  5. نیما جوانبخت

    اگر بخواهیم در زمان خودشون صحبت کنیم، بی شک iPhone 4 عالی بود و پیشرفت بزرگی در عرصه ی موبایل ها ایجاد کرد و واقعا از تمامی برند های دیگه یه سر و گردن بالاتر بود.
    متاسفانه شیب پیشرفت ها و نو آوری ها از آیفون ۵ به بعد به شدت کند شد.

  6. hamid

    با سلام
    نظر من ایفون ۴S
    به این دلیل که هم زیبا و از نظر طراحی بدنه ،ابعاد آن استاندارد و خوش دست بود و هم کیفیت مانیتور و دوربین خوبی داشت و ضمن اینکه محکمترین گوشی ایفونی بود که از بدنه استیل استفاده شده بود و از همه لحاظ محکم بود.

  7. علیرضا

    با سلام

    خب آیفون کلان همه گوشی هاش دوست داشتنی میباشد ولی سری ۶اس بنظرمم خیلی جذاب بود بخاطر ارتقا دوربین نسبت به نسل قبل و رنگ زیبای رزگلد :))) با تشکرر

  8. محمدمحمدی

    بدون شک انقلابی ترین گوشی اپل آیفون ۵s بود.

  9. میثم باقری

    من عاشق ۵s بودم.
    یعنی هنوزم هستم.

    جدای امکانات نرم افزاری و سخت افزاری که اون زمان عالی بود و در واقع روزهای عالی اپل بود ,عجب طراحی داشت…چقدر خوش دست بود.

    این روزها همیشه ناراحتم چرا گوشی کوچیک قوی تولید نمیشه
    مثلا چرا گوشیهای کوچکتر به قدرت مدلای پلاس نیست یا مثلا چرا نسخه های کوچک آیفون دوربین دوتایی نداره.

    به هرحال امیدوارم حالا که حاشیه های صفحه نمایش ها داره حذف میشه گوشیهایی به اندازه ۵s با صفحه بزرگتر و قوی تولید بشه… به امید se2

    مرسی

  10. milad

    قطعا بهترین طراحی آیفون متعلق به ۴s بوده و هست(عاشقشم) بعد از اون ۵.۵s.se

  11. محمد

    من آیفون ۷ دارم اما فک نمیکنم که اپل راه درستی رو در پیش گرفته باشه , آیفون x رو نمیپسندم چون خیلی گرون قیمته از طرفی نبود اون دکمه هوم حالت کلاسیک آیفون رو از بین برده , به نظر من در کل این سال ها آیفون ۴ اس بهترین آیفونی بوده که اپل ساخته

  12. کورش مفانی

    ۵s

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه