گفت‌وگو با بابک فتاحی مدیر ارشد بخش امور مشتریان دیجی‌کالا

۲۲ خرداد ۱۴۰۲
نویسنده بابک فتاحی
گوینده امیر صادقپور
زمان 21:36
حجم فایل 20 مگابایت

احتمالا در دو شماره‌ی پیشین دیجی‌کالا FM گفت‌وگوهایی با علی‌اکبر بادامکی طراح کمپین یلدای شگفت‌انگیز و مهرداد خرازچی مدیر ارشد بخش لجستیک دیجی‌کالا را شنیده‌اید.

در این دو شماره در خصوص کمپین یلدا و نحوه‌ی پردازش، ارسال و تحویل سفارشات طی بازه‌ی ۷۲ ساعته‌ی کمپین شنیدید.

اما در این شماره در گفت‌وگویی که با بابک فتاحی – مدیر ارشد بخش امور ارتباط با مشتریان دیجی‌کالا – داشتیم، از ایشان در مورد برنامه‌های این بخش برای مدیریت حساب‌ها، پیگیری‌های مشتریان و خدماتی که این بخش طی بازه‌ی کمپین به سفارش‌دهندگان و کاربران سایت دیجی‌کالا ارایه می‌کنند، پرسیده‌ایم.

در این شماره از زبان بابک فتاحی در مورد اهمیت وجود اطلاعات صحیح در حساب‌های کاربری و نحوه‌ی پردازش سفارشات و همچنین روند ارسال سفارشات خارج از کمپین و سفارشات مشتریان مقیم شهرستان‌ها بشنوید تا اگر برنامه‌ای برای خرید طی کمپین یلدای شگفت‌انگیز دیجی‌کالا دارید با آگاهی بیشتری اقدام به خرید محصولات خود کرده و سفارشات خود را به موقع دریافت کنید.

برچسب‌ها :
۳۴ دیدگاه
  1. Avatar آرمان فرجی

    سلام خسته نباشد
    بنده چند روزی در شرکت بخش جمع آوری کار کردم که استعفا دادم پولی که بابت چند روز نگرفتم هیچ .
    بیشتر از ۶ ماه میباشد که نه زنگی و نه پیامی برای تحویل مدارک تحصیلی ،سفته و غیره فرستاده شده است و چند باری هم به مدیر پرسنل گفتم اما خبری نشده نمیدانم بابت این همه کم کاری و بی مسئولیتی به کجا باید برم و به کی بگم ممنون میشم اگه راهنمایی کنید .

  2. Avatar حمیدی

    با سلام و احترام
    بیش از ۷ سال هست که عضو دیجیکالا هستم، با خرید های بسیار زیاد هر هفته.
    اما سفارش ها از سمت پیک یا زودتر از موعد ارسال میشه، یا دیرتر، بسته بندی خراب، موقع عودت محصول معیوب ، با تماس از سمت پیک یا زودتر از موعد یا دیرتر از موعد که میان برای دریافت کالای مرجوعی، این امر باعث ناراحتی بسیار شدید اعضای خانواده خریداران از دیجیکالا شده. ممنون میشم پیگیری قاطع و محکم انجام بدید.
    باتشکر

  3. Avatar ابوالفضل ملکی

    سلام خسته نباشید
    من مشتری ثابت شما بودم که هر هفته بیش از ۷ میلیون خرید میکردم متاسفانه کالا اکثر موقع با دیرکرد به دست ما میرسید این اخرین کالا هم دقیقا با ۱۰ روز اختلاف به دست ما رسید و امروز که پیک دیجی کالا با اخلاق بسیار نامناسب به من زنگ زده گفته (تا یک دقیقه دیگه نای پایین مرجوع میکنم) ما هم دقیقا تا برسیم پایین رفتیم دیدم رفته . اخلاق و رفتار پیک های دیجی کالا اصلا درست و تحصیلات این کارو ندارند همیشه مشکل داشتیم

  4. Avatar محمد رضا

    مدتی پیش خرید کردم چند روز تاخیر به کنار نصف وسایلم رو نفرستادید این خدمات شما همیشه اینجوره یا پولم یا وسایل یکی رو بدید مگر نه حق دارم رسما از شما و شرکت شما شکایت کنم

  5. Avatar محمد رضا

    نصف وسایل من را نفرستادند چند روز تاخیر به کنار من پولمو میخام مگر نه شکایت می کنم

  6. Avatar احمد حسنی

    با سلام خدمت مدیریت محترم آقای فتاحی۳

    بنده از اپیکیشن خرید داشتم و تاریخ تحویل و بازده زمانه مشخص کردم ولی متاسفانه مامور تحویل در تاریخ دیگر مراجعه کردن و مرسوله بنده رو بازگشت دادن

    و بنده با پیگیری که از پشتیبانی انجام دادم هیچ نتیجه ای حاصل نشد

    و مورد جالب توجه این هست که دیگر نمیتوانم وارد حساب کاربری خود شوم

    لطف پیگیری فرمایید

  7. Avatar سیدمهدی معصومی

    باسلام من ۱۸اسفند ۹۹یه قلم کالا خرید کردم هنوز به دستم نرسیده رهگیری کردم رفته تبریز درصورتی که من قبلاً کلی خرید کردم و آدرس هم داشتم هرچی هم زنگ می زنم کسی جواب درستی به من نمیده چه کار باید بکنم

  8. Avatar ساناز جوانمردی

    سفارش من کامل نیامده. ۲قلم نیومد.
    لطفا پیگیری کنید.
    ماچطوربه شمااعتماد کنیم

  9. Avatar gheshlaghiamir40@gmail.com

    از دیجیکالا خرید کردیم کارتنو پاره کردن یه تعداد وسایل رو برداشتن و ناقص تحویلم دادن

  10. Avatar مسلم عبدالمحمدی

    سلام
    حدود یک ماه پیش از دیجی کالا گوشی سامسونگ m11خرید کردم که بعد از دو روز مشکل فنی پیدا کرد که در ۷ روز مرجوع شد بعد ازتماس کارشناس از همدان و درخواست کد ریجستری جهت مرجوعی با درخواست بنده که قیمت مرجوع شده حدود ۴۰۰ هزار تومن بیشتر از قیمت خریداری شده بود با پیشنهاد کارشناس به گارانتی با شرط تعویض نکردن قطعه به تهران انتقال داده شد و قرار شد که کارشناسان از تهران با بنده تماس بگیرند . بعد از یک ماه هنوز تماسی گرفته نشده و با پیگیری و تماسهای مکرر این جانب متوجه شدم که تاچ و ال سی دی گوشی تعویض شده .
    لطفا گوشی را به واحد مرجوعی تحویل و مبلغ گوشی را به حساب واریز نمایید. با تشکر

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه