آنابل باکس‌آفیس را به وحشت انداخت (پادکست)

۲۲ خرداد ۱۴۰۲
نویسنده اسماعیل دلخموش، امیرحسین میرزایی
گوینده اسماعیل دلخموش، امیرحسین میرزایی
زمان 17:40
حجم فایل 12 مگابایت

طبق روال هر هفته یک‌بار دیگر ۵ فیلم برتر آخر هفته باکس‌آفیس را بررسی کردیم. فیلم ۵ ام این هفته Girls Trip توانسته هنوز به حضور خود در میان فیلم‌های پرفروش هفته ادامه دهد. Girls Trip این هفته هم ۶.۴ میلیون دلار فروخت تا روایت یک سفر ۴ نفره زنانه در سینماهای آمریکا به فروش صد میلیون دلاری نزدیک شود. این فیلم نسبتا کم بودجه (بودجه ۱۹ میلیون دلاری) برای چهارمین هفته روی پرده است.

Dark Tower این هفته از عرش به فرش رسید و در حالی که هفته پیش پرفروش‌ترین فیلم سینماهای آمریکا بود این هفته حدود ۶۰ درصد از فروشش را از دست داد. برج سیاه آخر هفته را با فروش ۷.۸ میلیون دلاری به پایان رساند تا عنوانی بهتر از چهارمی نصیبش نشود.

The Nut Job 2 انیمیشنی است که برای اولین هفته در بیش از ۴ هزار سالن سینما به نمایش درآمد و در رده سوم جدول باکس‌آفیس قرار گرفت. این انیمیشن در آخر هفته گذشته ۸.۳ میلیون دلار فروش داشت.

دانکرک برای چهارمین هفته در میان ۵ فیلم برتر جدول باکس‌آفیس قرار داشت. در این ۴ هفته دو هفته را در صدر جدول گذرانده و دو هفته اخیر را در رتبه دوم سپری کرده است. جدیدترین ساخته کریستوفر نولان این آخر هفته حدود ۱۰.۸ میلیون دلار فروش کرد و در کل به فروش ۱۵۳ میلیون دلاری در سینماهای آمریکا رسید.

فیلم اول جدول باکس‌آفیس و پرفروش‌ترین فیلم این آخر هفته سینماهای آمریکا هم یک فیلم ترسناک بود. Annabelle: Creation فیلمی که حدود ۳۵ میلیون دلار فروش داشت برای اولین هفته به نمایش درآمد و صدر نشین باکس‌آفیس شد. این هفته درباره این فیلم و ۴ فیلم دیگر جدول توضیحات بیشتر و دقیق‌تری داده‌ایم. در عین حال می‌توانید نسخه‌ی ویدیویی این پادکست را هم در اینجا ببینید:

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه