دیجی‌کالا کست؛ زندگی‌نامه‌ی استیو جابز، آقای خاص دنیای تکنولوژی

۲۲ خرداد ۱۴۰۲
نویسنده فرهنگ حشمتی
گوینده امین بشارتی
زمان 13:42
حجم فایل 6 مگابایت

اگر از خوانندگان و همراهان دیجی‌کالا مگ باشید، حتما تا امروز مطالبی را که تحت‌عنوان «زندگی‌نامه‌ی بزرگان» منتشر می‌کنیم، دیده و خوانده‌اید. بعد از این‌که استقبال و علاقه‌ی شما را نسبت به این مطالب دیدیم، تصمیم گرفتیم امکانی را فراهم کنیم تا این‌بار مطالب محبوب‌تان را در قالب پادکست بشنوید.

برای اولین تجربه، زندگی‌نامه‌ی کوتاهی از «استیو جابز»، یکی از موسسان شرکت اپل را انتخاب کردیم. این شرح‌حال مختصر را پیش از این در مقاله‌ای با عنوان «استیو جابز،آقای خاص دنیای تکنولوژی» در دیجی‌کالا مگ منتشر کرده بودیم. اگر از علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی هستید و زندگی چهره‌های موفق در این حوزه برای‌تان جذاب است، به این قسمت از دیجی‌کالا کست حتما گوش دهید.

ضمنا می‌توانید در قسمت نظرات همین پادکست، به ما بگویید دوست دارید از میان زندگی‌نامه‌های موجود در آرشیو دیجی‌کالا مگ، شرح زندگی کدام چهره را از دیجی‌کالا کست بشنوید.

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۰ دیدگاه
  1. Avatar شراره

    سلام.من به کار ضبط علاقه زیادی دارم.برای۱_۱ چندین کانال و پیج اجراهای مختلف داشتم اگر تمایل داشته باشید میخوام با شما هم همکاری داشته باشم

  2. Avatar حسینی

    ایده پادکست خیلی ایده خوبی است.
    مخصوصا زندگینامه بزرگان میتونه بسیار آموزنده باشد.من موقع برگشت از کار گوش میدهم و لذت میبرم. از تلاش و زحمات شما سپاسگزارم.

  3. Avatar سجاد

    اول از همه باید تشکر کنم واقعا کارتون عالیه امیدوارم زندگی نامه کامل استیو جابز رو هم بزارید که تاثیر گذارترین فرد اواخر قرن ۲۰ و اوایل قرن ۲۱ بود . فقط اول این کست یک اشتباه داشتید اونم این بود که استیو جابز بعد از اینکه از اپل اخراج شد تی مدت ۵ سال شرکت نکس رو ثبت کرد و دلیل اخراج استیو جابز دید متفاوتی بود که نسبت به آینده این شرکت با آقای اسکالی داشتند که هیت مدیره طرف آقای اسکالی را گرفتند و استیو را اخراج کردند .

    1. Avatar حسین

      شما میتونید از توی برنامه ی طاقچه کتاب زندگی نامه ی این بزرگ رو به صورت رایگان دانلود کنید

  4. Avatar shervin

    عالی بود

  5. Avatar ابوالفضل عظیمی

    با سلام. لطفا زندگی نامه جرج لوکاس رو هم بزارید.

  6. Avatar حامد عسگریان

    سلام خداقوت. خوبین؟ من تازه این بخش پادکست رو دیدم. چه ایده قشنگیه. منم دوست دارم بخونم و واستون بفرستم. صدامم ای بدک نیس، به قول بچه ها رادیوییه. نمونه کارم واستون میفرستم اگه دوست داشته باشید. چجوری میتونم تو این زمینه همکاری کنم با دیجی؟

  7. Avatar محسن

    سلام و خسته نباشید فراوان
    اگه میشه بیوگرافی فیل اسپنسر رییس بخش ایکس باکس ماکروسافت رو هم بذارید ممنون.

  8. Avatar محمد امين

    سلام
    واقعا خسته نباشین
    عالی بود
    یه کلام کارتون خیلی درسته
    البته از آهنگ آخرش زیاد خوشم نیومد
    موفق باشین

  9. Avatar مرتضی

    جناب بشارتی نام شرکت از Apple Computer Inc به Apple Inc تغییر کرد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه