از کالیفرنیا تا پردیس؛ مصاحبه با معاون فناوری سرآوا

۲۲ خرداد ۱۴۰۲
نویسنده سهیل مقدم، میثم نوایی
گوینده میثم نوایی
زمان 30:51
حجم فایل 14 مگابایت

خیلی از ما ایده‌هایی برای شروع یک کسب‌و‌کار موفق در سر داریم یا توانایی‌ها و تخصص‌هایی داریم که می‌توانیم با آن کارهای بزرگی انجام دهیم؛ اما نمی‌دانیم از کجا و چطور کارمان را شروع کنیم. کسی نیست که راه پرورش ایده را به ما نشان دهد و در شروع کار از لحاظ مالی و فکری ما را حمایت کند.

383aab8

خوش‌بختانه چند سالی است که شرکت سرآوا با محوریت سرمایه‌گذاری روی شرکت‌ها و ایده‌های آنلاین شکل گرفته، کارش حمایت و رشد استارت‎آپ‌های نرم‌افزاری است. امروز مهمان ما «سهیل مقدم» معاون فناوری شرکت «سرآوا  پارس» است. یکی از متخصص‌ترین ایرانی‌های حوزه نرم‌افزار و IT . با سهیل مقدم گپ‌و‌گفت مفصلی پیرامون وضعیت کنونی شرکت سرآوا و شرکت‌های پورتفولیو (تحت حمایت) آن داشته‌ایم. همچنین با توجه به سال‌ها تجربه‌ی کار، سهیل در شرکت‌های معتبر نرم‌افزاری در آمریکا و دیگر نقاط دنیا، مقایسه‌هایی انجام داده‌ایم بین محیط کار و ساختار شرکت‌های داخلی با شرکت‌های معتبر دنیا. حرف‌های بدون تعارف و صریح او در ارتباط با رقبا و تاریخچه‌ی شکل‌گیری سرآوا هم بسیار شنیدنی است. در ضمن اگر جویای کار هستید و تخصص خاصی هم ندارید و می‌خواهید ابتدا آموزش ببینید و سپس به یکی از شرکت‌های بزرگ فناوری ایران بپیوندید حتما این پادکست را گوش بدهید تا با «سرآوا آکادمی» هم آشنا شوید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۵ دیدگاه
  1. Avatar محمد

    خیلی خوب بود ولی این بزرگوار متاسفانه خیلی واژه های انگلیسی که مشابهش راحت هست استفاده نکرد – اسمارت و کریتو بودن … این بنظر من نکته مهمی که رقیب خارجی رو ۵ سال بیشتر دور نگه خواهد داشت

  2. Avatar حسین جزایری

    عالی بود عالی

    خیلی وقت بود همچین مصاحبه با کیفیتی گوش نداده بودم

    واو به واو حرفاشون پر از دانش، پر از تجربه، پر از علم ممنونم از آقای مقدم عزیز

    مشتاق شدم ایشون رو از نزدیک ببینم

    ممنون از آقای نوایی

  3. Avatar فرزاد

    فوق العاده بود
    بیشتر از این افراد که به ما انگیزه و جهت میده در مصاحبه هاتون دعوت کنید.
    ممنونم

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه