نازنین، دختری که همسفر دلفین‌هاست

۲۲ خرداد ۱۴۰۲
نویسنده فرناز حیدری
گوینده فرناز حیدری
زمان 18:53
حجم فایل 17 مگابایت

نازنین محسنیان، یک کارشناس ارشد اکولوژی دریاست که از سال ۱۳۸۹ تاکنون با همکاری انجمن طرح سرزمین برای حفاظت از دلفین‌ها و نهنگ‌ها در آب‌های جنوبی ایران تلاش می‌کند. انجمن طرح سرزمین، مجری پروژه­ای با نام «شبکه ملی امداد و نجات پستانداران دریایی» در آب‌های ایران است. پروژه‌ای که شاید به نظر شما هم کمی عجیب و غریب باشد.

آیا در ایران کسی به فکر نجات دلفین‌ها و نهنگ‌های به گل نشسته هست؟ اگر می‌خواهید بدانید که چه کارهایی تاکنون انجام شده و چه کارهایی هست که ما نیز به عنوان شهروندان عادی می‌توانیم انجام دهیم، این پادکست ما را از دست ندهید. نازنین محسنیان در این پادکست از چالش‌های کارش و زیبایی‌های آن می‌گوید. پس با ما شنونده یک پادکست محیط‌زیستی دیگر باشید.

پی‌نوشت: کارشناسان طرح سرزمین شماره ۰۹۱۷۴۴۷۰۷۰۰ را برای ثبت گزارش‌های شما هموطنان از دلفین‌ها، نهنگ‌ها و سایر آبزیان راه‌اندازی کرده‌اند. اگر شما هم به شکل تصادفی با یک دلفین یا نهنگ زنده و یا حتی لاشه آن‌ها مواجه شدید، می‌توانید با این شماره تماس بگیرید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar در آرزوی یک پادکست مصاحبه

    سلام آقا چی شد؟ تورو خدا بازم از این پادکست ها تولید کنید چجوری حمایت مالی کنیم واسه دیجی کالا توجیه اقتصادی واقعا خوبی داشته باشه. و خیلی خوب و با زمانبندی منتشر بشه نمیدونم چقدر نیاز به درآمد دارید ولی من حاظرم خودم به شدت واستون تبلیغ کنم. لطفا این بخش رو ادامه بدید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه