کتاب صوتی گوگل چگونه کار می‌کند؟ (قسمت اول-پیش‌گفتار لری پیج)

۲۲ خرداد ۱۴۰۲
نویسنده اریک اشمیت، جاناتان روزنبرگ/ فاطمه مشایخی
گوینده منوچهر زنده‌دل
زمان 1:00:21
حجم فایل 14 مگابایت

دیجی‌کالا مگ با همراهی «موسسه نوین کتاب گویا» نوروز امسال هدیه‌ی ویژه‌ای برای طرفداران کتاب‌های صوتی دارد. در سال پیش رو می‌توانید کتاب صوتی «گوگل چگونه کار می‌کند؟» را در فرصت تعطیلات نوروزی و کمی قبل‌تر و بعدترش بشنوید. حتی اگر تا امروز اهل گوش دادن به کتاب‌های صوتی نبوده‌اید، این تجربه‌ را از دست ندهید و از همین امروز شنیدن کتاب‌های صوتی را شروع کنید. به‌زودی خواهید دید که شنیدن کتاب برای‌تان تبدیل به یک عادت شیرین می‌شود.

«گوگل چگونه کار می‌کند؟» را دو تن از مدیران گوگل یعنی «اریک اشمیت» و «جاناتان روزنبرگ» نوشته‌اند و کتاب صوتی آن را با ترجمه‌ی فاطمه مشایخی و صدای رسای منوچهر زنده‌دل، گوینده و دوبلور باسابقه‌ی کشورمان می‌شنوید.

اگر به دنبال آموختن راه‌های جدید، برای پیشرفت در کار خود هستید و می‌خواهید مدیریت در کار خود را بهبود بخشید و یا اگر به دنبال راه‌اندازی کسب و کار جدیدی هستید، این اثر صوتی را از دست ندهید. شاید بتوان گفت این کتاب بیشتر از چندین دوره‌ی آموزشی و سمینار به مهارت‌های شما خواهد افزود و بهره‌وری را در سازمان شما بالا خواهد برد.

در اینجا می‌توانید اولین قسمت از کتاب گویای «گوگل چگونه کار می‌کند؟» (پیش‌گفتار لری پیج) را بشنوید و با روند رشد و گسترش غول بزرگ تکنولوژی، گوگل آشنا شوید.

‌‌‌‌‌

خرید محصول دیجیکالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar نیما سراج پور

    سلام…متاسفانه من نمیتونم دانلود کنم؟ اگه ممکنه لطفا چک کنید ببینم مشکل از من هست یا لینک؟ ممنون

  2. Avatar Unknown

    وای این شیوه عالیه
    فقط یه پیشنهادی دارم
    اگه میشه لیریک ( متن ) رو هم سر خود صدا قرار بدید
    اونجوری دیگه عالی میشه

  3. Avatar Mohammad

    فوق العاده بود.
    بی صبرانه منتظر قسمت های بعدی هستیم…

  4. Avatar نیما

    عالی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه