گفت‌وگو با شاهین طبری، رییس هیئت‌مدیره چارگون

۲۲ خرداد ۱۴۰۲
نویسنده میثم نوایی، شاهین طبری
گوینده میثم نوایی، شاهین طبری
زمان 50:05
حجم فایل 46 مگابایت

MANI6398با داغ شدن تب فضای استارتاپ‌های ایرانی، «شبه‌کارآفرین و مشاور»های زیادی بروز و ظهور کردند که اکثر آنها را بیش‌تر از آن که مشغول در یک شرکت موفق دیده باشیم، درگیر حضور در استارتاپ ویکند و همایش های کارآفرینی و… دیده‌ایم.
اما در مصاحبه امروز سراغ یک کارآفرین (به معنای واقعی کلمه) با استاندارهای شناخته شده یک کارآفرین در دنیا رفتیم که نه‌تنها در حوزه کسب و کار نرم‌افزاری توانسته یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ایران را تشکیل دهد، بلکه در زمینه‌های مشاوره و هدایت استارتاپ‌های جوان هم ید طولایی دارد.

در این قسمت از گفت‌وگوهای دیجی کالا FM میهمان شاهین طبری رییس هیئت‌مدیره شرکت چارگون هستیم. تا با او در مورد این شرکت بزرگ نرم‌افزاری، موفقیت‌های کاری و شخصی و فضای نرم‌افزار و استارتاپ‌های ایرانی گپ‌وگفت مفصلی داشته باشیم.

او موسس چارگون و در حال حاضر رییس هیات‌مدیره این شرکت است و علاوه بر ریاست کمسیون نرم‌افزار سازمان نظام صنفی استان تهران، به‌عنوان یک ورزشکار حرفه‌ای در عرصه سلامت و ورزش هم حضور مستمر و موثر دارد.

از نظر شاهین طبری، آنچه امروز چارگون به مشتریان و علاقه‌مندان خود عرضه می‌کند، نه‌ فقط یک نرم‌افزار یا راه‌حل که تجربه‌ای گرانقدر از راهبردی برای همدلی و همصدا بودن در خلاقیت است.

شاهین طبری در سال ۷۵ با دو نفر از دوستانش استارت شرکت چارگون را زد و در حال حاضر این شرکت با بیش از سیصد نفر نیرو یکی از مهمترین شرکت‌های نرم افزاری ایران محسوب میشود و به گفته خود او در حال حاضر بیشترین پروژه های سازمان‌های دولتی در اختیار این شرکت است.

شنیدن گفت‌وگو با شاهین طبری را نه‌تنها به کارآفرینان جوان بلکه به همه آنهایی که می‌خواهند زندگی کاری و شخصی موفق‌تری هم داشته باشند توصیه می‌کنیم.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۶ دیدگاه
  1. امیر

    نمی توان گفت دو میلیون کاربر دارد، این اعداد تنها از قرارداد های بسته شده و تعداد پرسنل شرکت ها بدست آمده و لزوما به معنای استفاده آن افراد نیست.
    در شرکت هایی که کار کرده ام جملگی نرم افزار های چارگون به خصوص نرم افزار دیدگاه دردی همیشگی بوده و متاسفانه هست.
    در حالی آقای طبری خبر از دو میلیون کاربر می دهند که هنوز بعد از ۶ سال از شناخت من نسبت به نرم افزار دیدگاه، تنها و تنها در IE کار می کند و نیازمند تنظیمات مختلف سمت کلاینت برای اجرا است!!
    اینجاست که ضعف مشخص بدنه دولت از لحاظ فنی رخ می نماید، که نرم افزاری که اولین اصل تحت وب بودن را (که همانا استفاده کاربر از هر مرورگر دلخواه و هر سیستم عاملی) ندارد، پرفروشترین و شرکت تولید کننده پر قرارداد ترین شرکت طرف قرار داد با دولتی است.
    و به همین جهت مدل بازاریابی و تبلیغات چارگون باید سرمشق قرار گیرد.

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه