گیشه این هفته به میمون‌ها رسید

۲۲ خرداد ۱۴۰۲
نویسنده مجید نوردوست، اسماعیل دلخموش
گوینده مجید نوردوست، اسماعیل دلخموش
زمان 19:31
حجم فایل 18 مگابایت

این هفته شرایط باکس‌آفیس بر وفق مراد فیلم علمی تخیلی جنگ برای سیاره میمون‌ها (War for the Planet of the Apes) بود و این فیلم سینمایی توانست با فروشی بیش از ۵۶ میلیون دلار در اولین آخر هفته اکران خود در جایگاه نخست جدول باکس‌آفیس قرار گیرد. این فیلم سینمایی که با بودجه ۱۵۰ میلیون‌دلاری ساخته شده در بیش از ۴ هزار سالن ایالات متحده آمریکا در حال اکران است.

جنگ برای سیاره میمون‌ها بیرون از آمریکا هم حدود ۴۴ میلیون دلار فروش داشته تا مجموع فروش جهانی فیلم به رقمی بالاتر از ۱۰۰ میلیون دلار برسد. بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که پیش از این ۸ فیلم دیگر از مجموعه فیلم‌های Planet of the Apes هم ساخته شده و این فیلم با در نظر گرفتن نرخ تورم در سال‌های مختلف در میان ۹ فیلم از نظر فروش در اولین آخر هفته رتبه ۴ ام را به دست آورده است.

گفتنی است فیلم‌های Wish Upon، Lady Macbeth و Endless Poetry هم همین هفته برای اولین‌بار اکران شدند. اگر مایلید درباره این فیلم‌ها اطلاعات بیشتری به دست آورید حتما پادکست سینمایی این هفته را گوش کنید.

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Ali.Bozorgi.mehr

    بر عکس اون چیزی که این هفته تو دی جی کالا FM گفت اید سری فیلم های سیاره میمون ها فیلم های بسیار جذاب،زیبا هستند چه در داستان غنی اش و چه در اکشن و جلوه‌های ویژه چشم نواز اش.

    به نظر من شما بهتر است قبل از این که سری فیلمی را به صورت سطحی نگاه و نقد کنید، اول خود سری فیلم ها را ببینید.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه