خودروهایی برای آینده؛ همه‌ی آن‌چه در نمایشگاه پاریس می‌گذرد

۲۲ خرداد ۱۴۰۲
نویسنده بهرام رمضانی
گوینده مهدی مومن‌زاده، بهرام رمضانی
زمان 16:45
حجم فایل 12 مگابایت

نمایشگاه خودروی امسال پاریس پر است از خودروهای الکتریکی و هیبریدی. سازندگان خودرو در سراسر جهان کم‌کم در حال فاصله‌ گرفتن از ماشین‌های بنزینی و دیزلی هستند و می‌خواهند با معرفی و ساخت خودروهای الکتریکی و هیبریدی، آینده‌ی بهتری را برای هوای شهرها رقم بزنند. به جز چند غایب بزرگ تقریبا همه آمده‌اند. از بنز گرفته تا BMW و حتی فولکس‌واگن در این نمایشگاه حضور دارند و همه می‌خواهند آخرین فناوری‌های خود را به نمایش بگذارند.

در این پادکست درباره‌ی این نمایشگاه، خودروهای جدیدی که معرفی شده‌اند و انقلاب خودروهای الکتریکی می‌گوییم. با ما همراه باشید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. بابک مقدم بابک مقدم

    بسیار عالی و مفید و در عین حال گرم و صمیمی 🙂
    عملاً میشه آینده رو در خودروهای تمام الکتریک دید، اونجایی که کمپانی هایی مثل تسلا، رنو و نیسان حتی با ایجاد ایستگاه های تعویض باتری بدون شارژ با باتری شارژ شده در عرض ۳ دقیقه حتی مشکل شارژ این خودروها رو هم تا حد زیادی حل کردند که نمونش در کشور دانمارک اجرا شده (با همکاری شرکت رنو) و کارشناس ها معتقدند که در آینده جایگاه‌های عرضه بنزین جاشون رو به ایستگاه‌های تعویض باتری میدن.
    البته خودروهای هیبریدی هم بسیار کارامد هستند رنو EOLAB که تنها در ۱۰۰ کیلیمتر یک لیتر بنزین مصرف میکنه یا همونطور که اشاره شد TREZOR الکتریکی، اما نکته دیگه ای که جالبه اینه که شرکتهایی مانند شل اقدام به تولید این باتری‌ها برای برخی از خودروسازها کردند و این درایت اونها رو می‌رسونه که از حالا میبینند با از بین رفتن یا کم شد مصرف سوختهای فسیلی تنها از این طریق می‌تونن به کسب و کارشون ادامه بدن.
    ممنون از این تیم جوان و پویا.

  2. نیما رسول‌زاده نیما رسول‌زاده

    عالی بچه‌ها! دم‌تون گرم! 🙂

  3. Avatar علي

    صداى پر انرژى و اطلاعات خوب
    انگار زمانش کم بود فقط

  4. Avatar ميلاد

    خیلی خوب و پر بار بود
    همه چیز خیلی تخصصی و به زبون ماشین بازا
    برقراری دیالوگ عالییییییییی
    لطفن ادامه بدید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه