دانکرک باکس‌آفیس را بمباران کرد

۲۲ خرداد ۱۴۰۲
نویسنده مجید نوردوست، اسماعیل دلخموش
گوینده مجید نوردوست، اسماعیل دلخموش
زمان 21:20
حجم فایل 15 مگابایت

این هفته جدیدترین فیلم کریستوفر نولن با نام «دانکرک» (Dunkirk) اکران شد. فیلمی که ۳۷۲۰ سینما را در اختیار داشت و توانست در هفته اول به فروش ۵۰.۵۱۳ میلیون دلاری در آمریکا و ۱۰۷.۴ میلیون دلاری در کل دنیا، دست پیدا کند. این فیلم به یکی از مهمترین اتفاقات و نبردهای جنگ جهانی دوم می‌پردازد که در سال ۱۹۴۰ میلادی رخ داد. فیلم جدید نولن نظر منتقدان را هم به خودش جلب کرد و تا این لحظه در سایت metacritic امتیاز ۹۴ را کسب کرده است.

فیلم دوم باکس‌آفیس این هفته هم Girls Trip نام دارد. فیملی که در هفته اول توانست به فروش ۳۱.۲ میلیون دلاری دست پیدا کند که در نوع خودش بسیار جالب بود. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که این فیلم با بودجه ۱۹ میلیون دلاری ساخته شده بود.

جایگاه سوم این هفته را اسپایدرمن به خودش اختصاص داده که در هفته‌های گذشته درباره آن صحبت کردیم. فیلمی که هفته گذشته فروش ۲۲ میلیون دلاری را پشت‌سر گذاشت و در مکان سوم باکس‌آفیس قرار گرفت. در مکان بعدی هم فیلم War for the Planet of the Apes قرار دارد که فروش ۲۰ میلیون دلاری داشت.

یکی دیگر از جدیدترین فیلم‌های این هفته که در پادکست هم درباره آن صحبت کردیم Valerian and the City of a Thousand Planets نام دارد. این فیلم فروش ۱۷ میلیون دلاری داشت و در مکان پنجم قرار گرفت. از دیگر فیلم‌های جدید این هفته هم Landline نام دارد. یک فیلم کمدی دیگر که با استقبال نسبتا خوب منتقدان مواجه شد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Amixsty

    سه ساله منتظر یه شاهکار دیگه از نولان بودم
    حیف سینما های داخلی اکران فیلم های خارجی رو ندارن
    راه خرید قانونی این فیلم ها هم توی ایران (حداقل به راحتی) مقدور نیست
    مجبورم صب کنم کیفیت Bluray Full HD بیاد و بزنم دانلود ????

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه