زندگی‌نامه‌ی جف بزوس؛ مردی که با آمازون می‌شناسیمش

۲۲ خرداد ۱۴۰۲
نویسنده محمد زرین‌صدف
گوینده امین بشارتی
زمان 7:23
حجم فایل 3 مگابایت

اگر از خوانندگان و همراهان دیجی‌کالا مگ باشید، حتما تا امروز مطالبی را که تحت‌عنوان «زندگی‌نامه‌ی بزرگان» منتشر می‌کنیم، دیده و خوانده‌اید. بعد از این‌که استقبال و علاقه‌ی شما را نسبت به این مطالب دیدیم، تصمیم گرفتیم امکانی را فراهم کنیم تا این‌بار مطالب محبوب‌تان را در قالب پادکست بشنوید.

در این قسمت از دیجی‌کالا کست، زندگینامه جف بزوس موسس فروشگاه اینترنتی آمازون را می‌شنوید. این شرح‌حال مختصر را پیش از این در مقاله‌ای با عنوان «جف بزوس؛ مردی که همه او را با آمازون می‌شناسند» منتشر کرده بودیم. اگر از علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی هستید و زندگی چهره‌های موفق در این حوزه برای‌تان جذاب است، به این قسمت از دیجی‌کالا کست حتما گوش دهید.

ضمنا می‌توانید در قسمت نظرات همین پادکست، به ما بگویید دوست دارید از میان زندگی‌نامه‌های موجود در آرشیو دیجی‌کالا مگ، شرح زندگی کدام چهره را از دیجی‌کالا کست بشنوید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar حسینی

    دیدگاه و روش زندگی این افراد با دیدگاه ما بسیار متفاوت است. هر روز بدنبال نوآوری هستند و به جایگاه فعلی اکتفا نمی کنند. همین عامل پیشرفت شان است.
    با تشکر از شما

  2. Avatar گلبرگ

    باسلام و خسته نباشید.
    برای افرادی که با کمبود زمان مواجهه هستند ایده پادکست و مشابه آن (کتاب صوتی و… )خیلی عالیه .
    میشه همزمان با کار یا قبل از خواب به آن گوش داد و بهره مند شد .
    درود بر شما و سایت جالبتون

  3. Avatar سینا

    با سلام و تشکر از سایت خوبتون
    پیشنهاد می کنم زندگی نامه ها و خیلی از مطالب دیگر را، در قالب دیجی‌کالا کست منتشر نکنید.چون به غیر از اینکه از تصویر، صوت و فیلم در آن نمی توان استفاده کرد، در دورانی که افراد فرصت محدودی برای آشنایی و یادگیری مطالب مختلف دارند، مطالب بیشتری را می توان با خواندن متن فرا گرفت (مثلا در زمان کمتر از ۷ دقیقه می شود محتویات این کست را خواند)
    اصولا کست ها برای موضوعات و محتوای خواصی کاربردی تر و مورد استفاده اند.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه