چرا باید ال‌جی V20 بخریم؟

۲۲ خرداد ۱۴۰۲
نویسنده مجید نوردوست، محسن چینه‌کش
گوینده مجید نوردوست، محسن چینه‌کش
زمان 9:46
حجم فایل 9 مگابایت

شرکت ال‌جی چند وقت پیش گوشی LG V20 را معرفی کرد. اولین تلفن همراه هوشمند دنیا که با اندروید ۷.۰ راهی بازار شد و از سخت افزار قدرتمندی هم بهره می‌برد.

گوشی LG V20‌ از نظر سخت افزاری چیزی از گوشی‌های پرچم‌دار بازار کم ندارد و در همان‌رده قرار می‌گیرد. محصولی با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و ۴ گیگابایت رم که در دو مدل با ۳۲ و ۶۴ گیگابایت راهی بازار شده است. دوربین دوتایی در پشت دارد که از سنسور ۸ و ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برند. سنسور ۸ مگاپیکسلی آن هم از زاویه دید بازی برخوردار است که برای عکاسی‌ از مناظر و گرفتن عکس‌‌های دسته جمعی مناسب خواهد بود. دوربین جلوی آن هم زاویه دید بازی دارد که برای گرفتن عکس‌هاس سلفی با تعداد زیاد به کار می‌آید.

در کنار صفحه نمایش اصلی این تلفن همراه هوشمند یک صفحه نمایش کوچک‌تر هم روی آن قرار گرفته تا اعلان‌های دریافتی را نشان دهد. حتی کاربران این قابلیت را دارند که بتوانند از این صفحه نمایش دوم به اعلان‌ها پاسخ دهند.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توانیم به ویژگی‌های صوتی آن اشاره کنیم. این تلفن همراه هوشمند از بهترین تکنولوژی‌های صوتی پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی از DAC‌ چهارگانه را برای اولین‌بار دربین تلفن‌های همراه هوشمند روی این گوشی مشاهده می‌کنید. این قابلیت باعث شده که بتوانید از هدست‌های بسیار با کیفیت و گران قیمت خودتان روی این گوشی استفاده کنید و تجربه‌ی شگفت‌انگیزی داشته باشید. حتی این گوشی توانایی صدا برداری با فرمت ۲۴ بیت را هم دارد که باعث شده کیفیت صدا در فیلم‌هایی که ضبط می‌کنید، فوق‌العاده باشد. این گوشی در تهران هم رونمایی شد و در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا به‌فروش می‌رسد.

به همین مناسبت تصمیم گرفتیم در این پادکست نگاهی به این گوشی جدید و ویژگی‌های آن داشته باشیم.

 

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. حسینی

    در کل گوشی های LG با کیفیت هستند و شاخص.
    با تشکر از شما.

  2. کوروش

    چون کیفیت ساختش عالیه ….

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه