چرا با خیال آسوده می‌توانید از دیجی‌کالا موبایل بخرید؟

۲۲ خرداد ۱۴۰۲
نویسنده محسن چینه‌کش، سعید مرادی
گوینده محسن چینه‌کش، سعید مرادی
زمان 8:12
حجم فایل 6 مگابایت

همان‌طور که می‌دانید طرح رجیستری موبایل این بار پس از مطالعات فراوان برای رفع مشکلات احتمالی، قرار است به طور جدی با پدیده‌ی قاچاق گوشی مقابله کند. با توجه به این که اجرای طرح رجیستری از روز جمعه ۲۸ مهر آغاز شده است، طبیعی است که بسیاری از مردم نگران هستند در شرایط جدید چگونه می‌توانند با خیال راحت گوشی موبایل بخرند. طبیعتا روند پاک شدن بازارهای موبایل از گوشی‌هایی که به طور غیرقانونی وارد کشور می‌شوند به صورت یک‌باره و آنی اتفاق نخواهد افتاد و مردم باید در این دوره گوش به زنگ باشند که خدای نکرده دچار مشکل و خسارت نشوند. فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا حتی پیش از آغاز اجرای طرح رجیستری هم گوشی‌هایی را به مشتریانش عرضه می‌کرده که کاملا از قانونی بودن واردات آن‌ها مطمئن بوده است. به همین دلیل گوشی‌هایی که در دیجی‌کالا عرضه می‌شوند با اجرای طرح رجیستری بدون هیچ مشکلی در شبکه‌ی مخابراتی ایران کار خواهند کرد. برای روشن‌تر شدن این موضوع و پاسخ دادن به برخی از سوالاتی که ممکن است ذهن شما را درگیر خود کرده باشد، در این پادکست از مدیر گروه موبایل واحد تامین دیجی‌کالا، جناب آقای سعید مرادی، دعوت کردیم تا همراه دیجی‌کالا FM باشد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۴ دیدگاه
  1. Avatar سید علی بهرامی جنت آبادی

    سلام خسته نباشید بنده گوشیم یک ماهه است خریداری کردم سامانه همتا اعلام غیر قانونی اعلام میکنه فعال سازی مشکل داره به فکر طرح ریجستری باشید

  2. Avatar علی شاه میرزایی

    دیروز گوشی که از دیجی کالا خریده بودم به دستم رسید و امروز میخواستم فعال کنم که نشد و همتا اعلام میکرد که گوشی غیرقانونی هست، تماس با کارشناسان همتا هم همین نتیجه رو داشت که گفتن گوشی رو مرجوع کنید و غیرقانونی و ثبت نشده است. فعلا تماس با کارشناسان دیجی کالا و گارانتی مشکلی رو حل نکرده، اتفاقی که افتاد کاملا برعکس این مطالب ثبت شده اینجاست. میدونم این کامنت ثبت و تایید نمیشه.

    1. Avatar سیدرحمان

      منم این مشکل برام پیش اومده اگر به نتیجه ای رسیدی واسم بنویس

      1. Avatar ابوالفضل

        سلام چیکار کردی مشکلت حل شد
        منم همین مشکلو دارم

  3. Avatar PK

    یه گوشی شیانومی از دیجی گرفتم فردا به دستم میرسه نیاز به انجام ریجستری داره یا انجام شده است/

  4. Avatar میثم

    من الان در نظر دارم یه گوشی نوکیا بخرم از دیجی کالا! آیا تو بسته بندیش ، کد فعالسازی برای رجیستر کردن گوشی وجود داره؟ آیا گوشی هایی که دیجی برا فروش گذاشته واقعا وارداتی هست یا قاچاق هم توش پیدا میشه؟ آیا میتونم سیم کارت فعلیم که قبل از طرح رجیستری توی گوشی سامسونگم بوده رو با گوشی جدید رجیستر کنم؟ لطفا راهنمایی کنید که به مشکل نخورم

    1. Avatar Sara

      منم دقیقن همین سوالارو دارم اگ میشح لدفن پاسخ بدین

      1. Avatar سارا

        شما مشکلتون حل شد؟

  5. Avatar محمدحسن رجنی

    من گوشی خریدم از دیجی. کد IMEI اش رو توی همتا زدم، نشون داد که غیر مجاز وارد شده. کلی اعتراض اول می گن برو گارانتی!!!! بعد که اعتراض کردم می گن یه چند وقت واستا خوب می شه. بعد می گن مرجوع کن گمرک سرش شلوغ بوده هنوز اینها رو رجیستر نکرده. به فرض که حرف دی جی هم درست باشه، آیا این حق مشتری نیست که بدونه از قبل موضوع رو. خدا میدونه حالا این آقایون پول ما رو میدن یا نه. تازه اگر هم بدن، این همه اعصاب خوردی و دو هفته خوابیدن پول ما، واقعا قابل جبران نیست.
    البته من دنبال روشهایی برای پیگیری حقوق خودم هستم . اگه کسان دیگه ای هم هستن که مشکل منو دارن اطلاع بدین.

    1. Avatar سبحان

      منم همین مشکلو دارم

      1. Avatar مجید

        سلام بدبختانه منم گرفتار این موضوع شدم

      2. Avatar امیری

        سلام حالا درست شد یا نه؟

      3. Avatar ن.ق

        منم این مشکل رو دارم شما چیکار کردین؟

      4. Avatar علی شاه میرزایی

        منم به همین مشکل دچار شدم و هیچکس پاسخگو نیست جز کارشناس سامانه همتا که میگه گوشی رو مرجوع کن و در صورت عدم قبول کردن فروشنده شکایت کن. شما مشکلتون حل شد؟

    2. Avatar سجاد

      منم همین طور،زنگ زدم دیجی کالا میگه دو هفته صبر کن خوب میشه،دارم فکر میکنم چیکار کنم اگه کسی میدونه،منو راهنمایی کنه

    3. Avatar کیمیانادری

      سلام ماهم همین مشکلو داریم الان یک هفتس میگن گوشی که خریدم غیرقانونی و ۳۰ روز دیگه غیرفعال میشه خواستم بدونم اخرش کی ریجستر میشه امکان هست نشه؟؟؟؟

    4. Avatar ابوالفضل

      منم این مشکلو دارم

  6. Avatar پیمان

    الان من این گوسی رو مهر خریدم ثبت هم شده ولی میگه با یک.سیمکارت دیگه غیر سیمکارت من قبلا روشن شده .میکه کد فعال ساری باید بگیری تغییر نالکیت بدی ولی دیجی کالا به من هیچ کد فعال سازی موقع خرید نداده.باید چیکار کنم الان؟

    1. Avatar mohammad

      با سلام
      من الان ۶ ۷ روزه که آیفون ۸+ از دیجی کالا خریدم. الان از طرف سامانه همتا پیام فعال سازی اومده و کد فعالسازی دستگاه رو میخواد. در صورتی که دیجی کالا این کد رو به من نداده!!!!!
      الان من باید چی کار کنم؟

    2. Avatar امیر

      منم این مشکلو دارم

  7. Avatar سبحان

    آقا الان اگه من بخوام آیفون بگیرم(se) باید رجیستری داشته باشه؟

  8. Avatar GOD BLESS AMERICA

    هیچ کس نپرسید گوشی هایی که در کدام برهه زمانی فعال شدند رو طرح رجیستری گریبانگیرشون میشه.
    مثلاتا ۳ ماه گذشته و یا تا ۶ ماه گذشته؟

  9. Avatar هومن

    سلام.
    با توجه به موضوعاتی که درباره‌ی محصولات اپل در ایران مطرح است، اعم از اینکه این کمپانی در ایران نمایندگی رسمی ندارد و ظاهراً همه‌ی محصولات به صورت قاچاق وارد ایران می‌شوند، کاش درباره‌ی نحوه‌ی فعالیت گوشی‌های آیفون هم در این موضوع توضیح می‌دادید. سوال اصلی این است، که آیا با اجرای کامل طرح جدید رحیستری، گوشی‌های آیفون در ایران کار خواهند کرد یا نه؟

  10. Avatar mina

    این طرح نه تنها مشکل مثلاجلوی قاچاق کالا نمیگیره بلکه یه مشکل دیگه هم بوجود آورده اونم اینکه دیگه گوشی نو نمیتونی بگیری چون فروشنده ها پک بسته بندی رو باز میکنن که سیم کارت بندازن و گوشی رو روشن میکنن از این به بعد گوشی یه ماه کار کرده رو به اسم اکبند میفروشن بهانه اشونم جور شد سیم کارت انداختیم تا ریجستر بشه واز این حرفها که تو گوشی فروشیها وجود داره .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه