گفت‌وگو با مسئول جذب نیروی انسانی در دیجی‌کالا؛ راهکارها و ترفندهای استخدامی

۲۲ خرداد ۱۴۰۲
نویسنده میثم نوایی، مریم محمدی
گوینده میثم نوایی، مریم محمدی
زمان 29:25
حجم فایل 27 مگابایت

Maryam_Mohammadiاستخدام در شرکت‌های معتبر علاوه بر توانایی‌های فنی نیاز به تسلط بر یک سری تکنیک‌ها و روش‌های استخدامی دارد. به این معنا که شما حتی اگر شایستگی استخدام در یک شرکت را داشته باشید اما با روش‌های  درست مصاحبه‌های استخدامی آشنا نباشید، ممکن است به‌سادگی فرصت‌های مهم کاری زندگی‌تان را از دست بدهید.

اگر به دنبال استخدام در شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ هستید و یا در حال حاضر مشغول به کار هستید و می‌خواهید برای سال‌های آینده ارتقای شغلی پیدا کنید این پادکست را از دست ندهید. بسیاری از جوان‌ها که سابقه کار کمتری نسبت به افراد باتجربه و متخصص دارند، در مقایسه با آنها عملکرد به‌شدت ضعیف‌تری در مصاحبه های شغلی از خود نشان می‌دهند.

در این قسمت از مصاحبه‌های دیجی‌کلا کست سراغ مریم محمدی سرپرست جذب دیجی‌کالا رفته‌ایم و از او پرسش‌های جالبی داشته‌ایم در مورد نحوه استخدام در شرکت‌های بزرگی چون دیجی‌کالا.

از مریم سوالات متفاوت و زیادی پرسیده‌ایم که چه می‌شود متقاضی در مصاحبه استخدامی تایید و یا رد می‌شود؛ از نحوه تنظیم یک رزومه کاری خوب گرفته تا لباس مناسب برای مصاحبه با او گپ‌وگفت داشته‌ایم و بایدونبایدهای رفتاری و ده‌ها نکته مهم و سودمند را که دانستن‌شان برای هر فرد جویای کار و یا کارمند و کارشناس در دنیای امروز به‌شدت کاربردی است، با ما در میان گذاشته است.

شما هم اگر به دنبال کار می‌گردید و یا می‌خواهید شغل بهتری داشته باشید و یا حتی اگر می‌خواهید در شرکت دیجی‌کالا استخدام شوید، با ما در این مصاحبه همراه باشید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴۲ دیدگاه
  1. Avatar اعظم سادات موسوی

    من ماه دی و ماه بهمن برای استخدام رزمه

    ارسال کردم از طریق سایت جاب ویژن و

    و ای استخدام برای دورکاری ولی هنوز جوابی

    دریافت نکردم کی خواستم بدونم نتیجه نهایی

    چه زمانی اعلام میشه ممنون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه