روز موعود فرا رسید: ما قهرمانیم

۲۶ شهریور ۱۳۹۸

ویدیوکست جدید جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دیجی‌کالا مگ حال و هوای بازی ایران و پرتغال را دارد. در مرحله پیش‌بازی‌ها بیشتر روی همین بازی سرنوشت‌ساز کشورمان مانور داده‌ایم.

کارلوس کی‌روش در گفت‌وگوی قبل از مسابقه گفته است که: «تیم ایران چیزی برای از دست دادن ندارد. درنتیجه با فراغ بال بازی خواهیم کرد ولی پرتغال چون جزو مدعیان قهرمانی جام جهانی است می‌تواند همه چیزش را با این بازی از دست بدهد.»

مسعود شجاعی یکی از بازیکنان کلیدی تیم ایران و کاپیتان تیم ملی هم از روحیه خوب بچه‌ها گفته است: «از بازی بوسنی در دور قبلی جام جهانی عبرت گرفتیم. دیگر مشابه آن بازی که سه گل خوردیم را نخواهیم کرد. این درس را گرفتیم که نباید ریسکی بازی کنیم. بازیکنان ما جوان و با روحیه هستند و از اشتباهات دو بازی قبلی‌مان هم به خوبی درس گرفته‌ایم. بازی با پرتغال روز جبران است.»

از طرف دیگر سرمربی پرتغال سانتوس هم در لفافه از تیم ملی کشورمان تعریف کرده و گفته مطبوعات پرتغال باید درست اطلاع‌رسانی کنند تا مردم این کشور بدانند بازی با ایران کار بسیار سختی است.

نکته حاشیه‌ای فقط انریکه کاسارس داوری است که بازی روسیه و مصر را سوت زده بود و عملکردش آنقدر ضعیف بود که فدراسیون فوتبال مصر از او به فیفا شکایت کرده است. برخی معتقدند انتخاب این داور از سوی فیفا برای بازی ایران از این جهت بوده که نمی‌خواستند تیم پرتغال که مشهورتر است از گردونه رقابت‌ها حذف شود. به هرحال برای بالا رفتن امیدمان باید بگوییم که میانگین سنی بازیکنان ایران کمتر است و از آمادگی جسمانی خوبی هم برخوردارند. به علاوه شانس صعود ایران امسال از کل ادوار جام جهانی بیشتر است.

درضمن گربه پیشگوی ما هم پرچم پرتغال را از جا درآورد و له کرد درنتیجه امید به صعودمان هنوز زیاد است!

دو پیش‌بازی دیگر مربوط به اسپانیا و مراکش است که خب اسپانیا تمام تلاش‌اش را می‌کند تا امتیاز بازی را بگیرد و بازی دیگر هم دیدار تشریفاتی مصر و عربستان است که هر دو تیم حذف شده‌اند. البته اگر ویدیو را ببینید متوجه حاشیه‌های جالبی درباره محمد صلاح می‌شوید که چچنی‌ها به او تابعیت داده‌اند.

از بازی‌های دیشب بازی پاناما و انگلستان را بررسی کردیم با عملکرد درخشان هری کین که تبدیل به پرگل‌ترین بازی جام جهانی شد و نکته جالبش خوشحالی پانامایی‌ها بعد از زدن یک گل به انگلستان بود که انگار قهرمان جام جهانی شده‌اند. در بخش حواشی ویدیو حتما خوشحالی و غرور مجریان پانامایی را موقع خوانده شدن سرود ملی کشورشان در ورزشگاه ببینید. پانامایی که در دو بازی نزدیک ده گل خورده است.

لهستان اولین تیم سید یک بود که حذف شد با وجود اینکه لواندوفسکی را در خط حمله‌اش داشت و نشان داد که لواندوفسکی هم مانند مسی یک نفره کاری از دستش ساخته نیست.

صعود اروگوئه و روسیه هم از سید یک قطعی شده است. سوارز و کوادرادور و فالکائو و خامس رودریگز ستاره‌های اولین بازی‌های مرحله سوم جام جهانی بودند.

تیم منتخب دور دوم مسابقات جام جهانی را هم به انتخاب دیجی‌کالامگ ببینید. در مورد دروازه‌بان ما هم با تحلیلگران گاردین هم‌نظر بودیم که بیرانوند با کلین شیت مقابل مراکش و دریافت فقط یک گل از اسپانیا جزو بهترین دروازه‌بانان جام جهانی تاکنون بوده است.

با پیش‌بازی‌های امروز و تحلیل بازی‌های روز گذشته به همراه حواشی بامزه جام جهانی همراه ما باشید به این امید که فردا بتوانیم ویدیوی ویژه‌ای درباره صعود ایران تقدیم‌تان کنیم.

جام جهانی 2018 در دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. ارمان

    همونقدر که دیجی کالا تو بحث تکنولوژی غولیه برا خودش همونقدرم تو بحث و تحلیلای ورزشی فاجعس به هر حال هر کی رو برا کاری ساختن !

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه