در نمایشگاه خودرو تهران چه می‌گذرد؟

۲۲ خرداد ۱۴۰۲

نمایشگاه خودرو امسال با اتفاقات جالبی همراه شده؛ نگین‌خودرو که قول حضور خودروی فرمول‌یک RS17 را پیش از برگزاری نمایشگاه داده بود، با ماکت مدل RS16 حاضر شده و به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. درعوض پژو با کانسپت هیجان‌انگیز Exalt آمده که تنها یک نمونه از آن در دنیا ساخته شده است. ایران‌خودرو با دناپلاس توربوشارژ و سایپا هم با کوییک، ساینا و البته دو محصول جدید سیتروئن به نمایشگاه امسال آمده‌اند.

در این میان جای خالی بی‌ام‌و‌، هیوندای، کیا و میتسوبیشی به خوبی احساس می‌شود؛ شرکت‌هایی که پارسال با ماشین‌های جذاب خود کولاک کرده بودند.

امروز من و بهرام کنارهم نشستیم تا از تجربه‌ی خودمان در روز قبل برگزاری عمومی نمایشگاه برایتان بگوییم. در این ویدیوکست درمورد مهم‌ترین‌ خودروها، غرفه‌ها و اتفاقات نمایشگاه امسال صحبت می‌کنیم و حالا شما را به تماشای این ویدیوکست دعوت می‌کنیم.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar ایمان

    سلام
    آقا یه سوال….
    چرا این آقای سمت راستی اینقدر تلاش دارند اسم ماشین ها رو با لحجه بگن و به خودش فشار میاره؟اینقدر مثلا تلاش میکرد که با لحجه اسامی رو بگه که گاهی حتی اسم رو اشتباه میگفتند.
    دیگه همه دنیا به رنو تلیسمان همین تلیسمان یا تالیسمان میگن دیگه.ایشون با زحمت فراوان تونستن با لحجه بسار قشنگ به ته لیزمان عوض کنن.
    چرا آخه؟
    در کل ممنون بابت زحماتتون

  2. Avatar mehdi

    اینقدر که توی نمایشگاه خودرو تهران ماشین چینی بود تو نمایشگاه چین نبود!!!

  3. Avatar محمد

    پادکست خیلی خوبی بود هم اطلاعات مفید و مثبتی ارائه داد و هم نقد های خوبی به نمایشگاه و خودرو های حاضر داشتین. امیدوارم کارتون رو با همین کیفیت پیش ببرین.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه