این‌جا کازان است؛ آوردگاه ایران و اسپانیا

۲۶ شهریور ۱۳۹۸

چهارشنبه ساعت ۲۲:۳۰، ایران مقابل اسپانیا به میدان می‌رود. ایران درحالی در برابر اسپانیا قرار می‌گیرد که بازی اول خود را با خوش‌شانسی از مراکش برده و با ۳ امتیاز بالاتر از پرتغال، اسپانیا و مراکش در صدر جدول گروه مرگ ایستاده است. اسپانیا هم در بازی اول خود در برابر پرتغال مساوی کرده و اکنون با انگیزه‌تر از قبل آمده که از ایران سه امتیاز کامل بگیرد و برای صعود از این گروه مطمئن‌تر شود.

دیدار ایران با اسپانیا در استادیوم ۴۵ هزار نفری شهر کازان برگزار می‌شود. استادیوم مدرن ۴۵۰ میلیون دلاری که کار ساخت آن در سال ۲۰۱۳ به پایان رسید و میزبانی ۶ بازی را در جام‌جهانی ۲۰۱۸ بر عهده گرفته است. پیش از بازی ایران با اسپانیا، در این ورزشگاه فرانسه با نتیجه‌ی ۲ بر ۱ استرالیا را برد. بازی‌های کلمبیا-لهستان، آلمان-کره‌جنوبی و دو بازی از دور حذفی هم در این ورزشگاه برگزار می‌شود.

شهر کازان در جمهوری تاتارستان واقع شده است. ایالتی غربی در فدراسیون روسیه که میعادگاه دو رود ولگا و کازانکا است. اکثریت مردم تاتارستان را مسلمانان با اصالت ترک تشکیل داده‌اند و یک جمهوری خودمختار تحت نظارت دولت کرملین به حساب می‌آیند.

تیم ملی ایران کاری بسیار مشکل در برابر اسپانیا در پیش دارد ولی در صورت کسب یک امتیاز در مقابل این تیم، شانس ایران برای صعود به مرحله‌ی بعد به شدت زیاد می‌شود. صعودی که برای اولین بار در تاریخ حضور ایران در جام‌جهانی ممکن است انجام شود و در صورت وقوع به نوعی یک معجزه خواهد بود چرا که ایران در یکی از سخت‌ترین گروه‌های جام‌جهانی ۲۰۱۸ قرار گرفته است. حتی در صورت باخت در مقابل اسپانیا، باز هم شانس ایران برای صعود از بین نمی‌رود چرا که ممکن است تیم ملی بتواند در مقابل پرتغال امتیاز بگیرد و بدین ترتیب شگفتی‌ساز این جام شود.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar m

    جان من آقا خشار راهی نداره ویراش کنم؟

  2. Avatar m

    خواهش میکنم امکان ویرایش بذارین قبل شروع مسابقه کلی تا اینجاشو تلاش کردم اما بخاطر یه جابجایی ساده

    بجا اسپانیا ۲-۰ ایران

    بخاطر خستگی جابجا زدم خواهش میکنم باز بشه تا ویرایش کنم نتیجه رو

    1. Avatar علی

      تو قسمت قوانین نوشته ویرایش نمیشه متاسفانه راهی نداره

  3. Avatar milad

    سلام تورو خدا چرا نمیشه تغییر داد نتیجه رو/؟؟
    من دستم خورده اشتباهی برد۲ -۰ به سود ایران زدم

    خواهش میکنم قبل بازی امکان ویرایش نتیجه رو باز بذارین خواهش میکنم میخوام اصلاحش کنم اما نمیشه فقط ۴ ساعت تا بازی مونده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه