در نمایشگاه خودرو دیترویت چه می‌گذرد؟

۲۲ خرداد ۱۴۰۲

در نمایشگاه خودرو دیترویت امسال، از خودروهای جدید و هیجان‌انگیزی رونمایی شد؛ ماشین‌هایی که احتمالا تا آخر امسال به عنوان مدل ۲۰۱۹ به بازار عرضه می‌شوند.

از قبل شروع نمایشگاه به پیشواز دیترویت رفتیم و اطلاعاتی از این رویداد مهم جهانی در اختیارتان قرار دادیم. هم‌چنین پوشش خبری متنوعی برایتان ترتیب دادیم تا بدانید در نمایشگاه دیترویت دقیقا چه می‌گذرد. در ویدیوکست خودرو این هفته‌ی دیجی‌کالامگ، برایتان از نمایشگاه دیترویت گفتیم؛ از این که نمایشگاه خودرو دیترویت، چه زمانی و چطور برگزار شد و امروز در چه جایگاهی قرار دارد؟ هم‌چنین از چه ماشین‌های شاخصی در اولین روزهای خبرنگاری این نمایشگاه رونمایی شده است؟

این هفته من و بهرام کنار هم نشستیم تا شما را با این رویداد جذاب خودرویی آشنا کنیم و برای دقایقی هم که شده، شما را به دنیای جذاب نمایشگاه دیترویت ببریم. از اخبار داخلی و خبرهای پشت‌سر هم از گرانی ماشین، برویم به دل نمایشگاه دیترویت و ماشین‌های جذابش مثل فورد موستانگ و بنز G کلاس. ابتدای ویدیوکست، تیزر هیجان انگیز نیسان را برایتان قرار دادیم؛ تیزری که نمایی از رانندگی لذت بخش با اتوبمیل‌های هوشمند و خودران را به تصویر بکشد. پس شما را به دیدن ویدیو پادکست این هفته‌ دیجی‌کالامگ دعوت می‌کنیم.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. حمید

    سلام
    پادکستتون عالی بود. اطلاعات جالبی گفتین. ای کاش میشد تعداد پادکستای ماشینیتون در طول هفته بیشتر مشد تا بعد مدرسه با انرژی بیایم ببینیم. لااقل اینجوری یه تفریح اینجوری داشته باشیم.
    بازم مرسی دیجی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه