سرود مردگان در باکس‌آفیس ادامه دارد

۲۲ خرداد ۱۴۰۲

انیمیشن جدید استودیوی پیکسار که Coco نام دارد برای سومین هفته در مکان اول باکس‌آفیس قرار دارد. این انیمیشن در هفته سوم اکران فروش ۱۸.۴ میلیون دلاری را پشت‌سر گذاشت و فروش کلی آن در سرتاسر دنیا هم به ۳۹۰ میلیون دلار رسید. بسیاری از منتقدان بر این باور هستند که این انیمیشن یکی از بهترین انیمیشن‌های پیکسار در طول چند سال گذشته است.

فیلم دوم این هفته هم Justice League بود که جدیدترین حضور ابرقهرمان‌ها در هالیوود به حساب می‌آید. فیلمی که می‌توان آن را دنباله Batman vs Superman دانست. فیلم Justice League نتوانست نظر منتقدان را به خودش جلب کرد، اما فروش خوبی را تجربه کرده است. فروش هفته چهارم این فیلم ۹.۶ میلیون دلار بود و فروش کلی آن هم به ۶۱۴ میلیون دلار رسید.

سومین فیلم جدول باکس‌آفیس این هفته  Wonder نام دارد. فیلمی خوش ساخت که با استقبال خوب مردم  و منتقدها نیز روبه‌رو شد. فروش هفته چهارم این فیلم به ۸.۴ میلیون دلار رسید و فروش کل آن ۱۲۹ میلیون دلار است.

اما فیلم چهارم این هفته The Disaster Artist نام دارد. فیلمی که هفته گذشته در مکان ۱۲ جدول باکس‌آفیس بود، اما به یکباره به مکان چهارم رسید. این فیلم در هفته دوم اکران قرار دارد و در این هفته فروش ۶.۳ میلیون دلاری را پشت‌سر گذاشت. فروش جهانی این فیلم هم ۹.۶ میلیون دلار شده است.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. sohil

    سلام امیر میرزائی ذمت گرم تو بقیه پادکست ها هم باش خیلی خوب بود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه